جاباما
۲۰۴۶۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع وزش باد شدید و گرد و خاک در ساعات عدازظهر امروز در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع وزش باد شدید و گرد و خاک در ساعات عدازظهر امروز در پایتخت خبر داد.

فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس، سواحل دریای خزر امروز رگبار باران همراه با رعدو‌برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از ساعات بعداظهر برای شرق، مرکز و شمال شرق بارش باران خواهیم داشت، افزود: فردا برای شمال شرق، دامنه‌های البرز شرقی رگبار باران و وزش باد داریم همچنین باید بگویم شدت بارش‌ها امروز در لرسئتان و شمال خوزستان خواهد بود.

*گرد و خاک در تهران و البرز/ کاهش دید در جنوب غرب کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در ساعات بعدازظهر برای تهران، البرز، قزوین، سمنان، اصفهان، مرکزی و قم وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی شده است که این امر موجب گرد و خاک خواهد شد.

گودرزی با بیان اینکه جمعه و شنبه خلیج‌فارس مواج است، گفت: طی دو روز آینده برای جنوب غرب کشور وزش باد و پدیده‌گرد و خاک رخ می دهد که این امر موجب کاهش دید خواهد شد.

*گرمای ۳۰ درجه برای شنبه و یکشنبه در تهران

وی با تاکید بر اینکه وزش باد در تهران امروز به حدی نخواهد بود که خسارات به بار بیاورد، اظهار داشت: آسمان امروز تهران نیمه‌ ابری و در برخی ساعات افزایش ابر خواهد داشت و تا ظهر بارش باران به صورت پراکنده برای تهران پیش‌بینی شده است که از ظهر به بعد به اتمام می‌رسد. درواقع بارش باران بهاری است و به صورت نم خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشنیه دمای امروز تهران به ۲۹ و فردا و یکشنبه به ۳۰ درجه‌سانتی‌گراد خواهد رسید، گفت: بارش باران طی شنبه و یبکشنبه برای تهران در ارتفاعات و شمال شهر رخ می‌دهد و ما در سطح شهر تهران بارندگی در این روز‌ها نداریم.

*گرمترین اهواز و سردترین اردبیل

گودرزی با بیان اینکه بیشتر گردو خاک امروز در جنوب تهران ( ورامین، شهریار و کرج) است، افزود: امروز گرمترین اهواز با ۴۲ درجه و سردترین اردبیل با ۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه با وجود وزش باد شدید در تهران امروز هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد شد، ادامه داد: برای جاده‌ها با توجه به تعطیلات باید بگویم که لغزندگی یا بارش شدید باران نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      درک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج