۲۰۴۷۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سعودی‌ ها، نوادگان همان شراب خواران اند

یکی از مراجع تقلید گفت: سعودی‌ها، نوادگان همان افرادی هستند که تولیت کعبه را با مَشک از شراب عوض می‌کردند، اینان نوادگان همان‌هایی هستند که قبل از فتح مکه، کافر مطلق و بعد از فتح مکه، منافق مطلق بودند و هیچگاه ایمان نیاورند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار جمعی از اعضای اتاق فکر بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم اخلاص را سرمایه اصلی، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: جریانِ انقلاب اسلامی از حوزه و مرجعیت دینی آغاز شد؛ لذا بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی به این دلیل سامان نپذیرفت که مرجعیت و روحانیتی مانند کشور ما در اختیار نداشتند؛ اگرچه کشته‌های بسیاری در این راه دادند اما نتوانستند به موفقیت کامل دست پیدا کنند. امیدواریم صدرو انقلاب اسلامی به این معنا باشد که همه آنها احیا شوند.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی دانستند و بیان کرد: جریان انقلاب اسلامی یک امر سیاسی و حزبی نیست و نمی‌توان گفت این انقلاب به شخص خاصی یا گروه و حزب خاصی وابسته است. هرگاه قرآن و عترت را پشتوانه انقلاب بدانیم، جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

این مرجع تقلید با اشاره به روایتی از معصوم علیه‌السلام در خصوص شرک، خاطرنشان کرد: از وجود معصوم (ع) سوال شد که آیه «وَمَا یُؤْمِنُ أَکْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إِلَّا وَهُمْ مُشْرِکُونَ» چه مصداقی دارد، حضرت در جواب فرمودند همان افرادی که در کنار خدا به افراد دیگر هم ایمان دارند، به عبارت دیگر افرادی که می‌گویند اول خدا و دوم فلان شخص می‌تواند این مشکل خاص را حل کند در حقیقت گرفتار نوعی شرک هستند چراکه همه امور از ابتدا تا انتها به دست خداست.

آیت‌الله جوادی آملی در فراز دیگری از فرمایشات خود به جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن اشاره و ضمن محکوم کردن این جنایات، اظهار کرد: سعودی‌ها، نوادگان همان افرادی هستند که تولیت کعبه را با مَشکی از شراب عوض می‌کردند، اینان از نوادگان همان‌هایی هستند که قبل از فتح مکه، کافر مطلق و بعد از فتح مکه، منافق مطلق بودند و هیچگاه ایمان نیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه است امامان هم مشکل حل میکنند مثل خدا
      آقای عاملی حرفهای وهابی ها را نزنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج