جاباما
۲۰۴۹۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

با بضاعت اندک دهم جهان هستیم

دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت : این فدراسیون در وضعیت کنونی و با اعتبارات کم برای جذب مربی خارجی و بدون برخورداری از این مربی ها جایگاه دهم جهان را در اختیار دارد.

ایرنا : دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت : این فدراسیون در وضعیت کنونی و با اعتبارات کم برای جذب مربی خارجی و بدون برخورداری از این مربی ها جایگاه دهم جهان را در اختیار دارد.

پیمان فخری با اشاره به این که یک مربی خارجی حداقل سالانه ۲۰۰ میلیون تومان حقوق می خواهد افزود : اگر اعتبار کافی داشته باشیم قطعا خیلی کارها می شود کرد ، اما در همین شرایط هم وضعیت بدی نداریم و با توجه به شرایط موجود پله پله جلو می رویم تا به اهدافمان برسیم و هم اکنون چهار شمشیرباز زیر رنک ۸۰ جهان ایستاده اند.

وی با یادآوری اینکه مجتبی عابدینی شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان رنک ۱۹ جهان را در اختیار دارد ، گفت: در شرایط کنونی دنیا ما را تحسین می کند و کارشناسان این رشته باور ندارند که سرمربیان ایرانی تیم های شمشیربازی کشور را هدایت می کنند.

نتایج سنگاپور مجوز اعزام به جهانی روسیه و رقابت های جهانی توزیع سهمیه المپیک

دبیر فدراسیون شمشربازی در خصوص وضعیت اعزام ورزشکاران زن و مرد این رشته به رقابت های توزیع سهمیه المپیک گفت: نخستین رویدادی که هم اکنون شمشیربازان در انتظار آن هستند ، رقابت های قهرمانی آسیا در سنگاپور است که هر دو گروه زنان و مردان در سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر به آن اعزام خواهند شد.

فخری با اشاره به اینکه فدراسیون برنامه تمرینی خوب و منظمی را برای همه تیم های ملی در سلاح ها مختلف این رشته طراحی و اجرا کرده است ، گفت: شمشیربازان زن و مرد در رقابت های قهرمانی آسیا در سنگاپور باید عمکلرد قابل قبولی ارایه کنند تا مجوز حضور در مسابقات جهانی روسیه را کسب کنند و در حقیقت مجموع نتایج هر یک از شمشیربازان در این دو رقابت مجوز اعزام آنان به تمامی رقابت های توزیع سهمیه المپیک است .

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان کشورمان ادامه داد: امتیاز مسابقات قهرمانی آسیا در سنگاپور دو برابر امتیاز مسابقات توزیع سهمیه المپیک است و شمشیربازان ما باید نهایت استفاده را از این امتیاز دهی ببرند.

فخری با یادآوری اینکه از ابتدای سال برای همه شمشیربازان در سه اسلحه تمرینات منظمی برگزار شده تا این ورزشکاران دست خالی راهی سنگاپور نشوند ، تاکید کرد : هر شمشیربازی که تمام تلاش خود را بکند و عملکرد خوب و قابل قبولی در سنگاپور داشته باشد به مسابقات جهانی روسیه اعزام می شود و مجموع نتایج این دو مجوز برای اعزام به تمامی رقابت های توزیع سهمیه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که شمشیربازان اسلحه های مختلف نتوانند در رقابت ها ی قهرمانی سنگاپور و جهانی روسیه نتیجه قابل قبولی کسب کنند باید منتظر مسابقات توزیع سهمیه قاره ای در پایان سال شوند تا آخرین شانس خود را برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو بیازمایند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی همچنین به اعزام تیم های شمشیربازی سه اسلحه مردان به مسابقات جهانی در کشورهای روسیه ، فرانسه و اسپانیا اشاره کرد و گفت: فدراسیون تلاش کرد تا بهترین امکانات و شرایط را برای آماده سازی تیم های ملی فراهم کند و حتی برای اسلحه اپه امکان برگزاری یک اردوی مشترک با تیم ملی فرانسه را نیز قبل از رقابت های جهان این رشته فراهم کرد تا تیم ها با توانمندی بیشتری راهی سنگاپور شوند.

فخری در پاسخ به اینکه پس چرا تیم های ملی سه اسلحه سابر ، اپه و فلوره زنان به مسابقات جهانی اعزام نشدند ، افزود: ما سال گذشته سه تیم زنان را به مسابقات جهانی آتن اعزام کردیم اما متاسفانه نتیجه خوبی در برنداشت زیرا آنان هنوز پتانسیل و آمادگی حضور در چنین رقابت هایی را ندارند .

وی ادامه داد: اعزام تیم ها به رقابت هایی که سطح آنان خیلی بالا است می تواند از نظر روانی تاثیر منفی روی شمشیربازان داشته باشد ، اما این به معنی این نیست که ما این تیم ها را رها کرده ایم بلکه در حال کار روی آماده سازی آنان هستیم و گام به گام اهدافمان را دنبال می کنیم .

دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: اما در مورد مسابقات قهرمانی آسیا در سنگاپور ما شانس برابری به تیم های و ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها داده ایم و البته پیش از آن نیز همه این تیم ها در شرایط یکسانی کار آماده سازی را انجام داده اند.

سرمربی تیم اسلحه سابر مردان در پایان اضافه کرد : تیم اسلحه سابر مردان در مسابقات قهرمانی آسیا در سنگاپور شانس زیادی دارد زیرا عملکرد این تیم در مسابقات اسپانیا نیز خوب و تنها مشکل در رقابت های جهانی اسپانیا استرس بالای شمشیربازان بود.

وی اظهار امیدواری کرد که شمشیربازان این اسلحه با کنترل استرس خود بتوانند در سنگاپور یا مسکو (مسابقات جهانی روسیه ) نخستین سهمیه ایران در این رشته را برای المپیک ۲۰۱۶ کسب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج