۲۰۴۹۳
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

نوروزی ایده آل را تجربه کنید

طالع بینی نوروزی

يكي از علت‌هاي سرگرداني و بلا تكليفي خود آدم‌ها هستند چون هنوز قادر به انتخاب نيستند. در نخستين فرصت، هدف زندگي‌تان را تعيين كنيد تا هم خودتان و هم ديگران تكليف‌شان را بدانند.

طالع بینی نوروزی

طالع بینی نوروزی

فروردين
  • سرگردان نباش
برترین ها: يكي از علت‌هاي سرگرداني و بلا تكليفي خود آدم‌ها هستند چون هنوز قادر به انتخاب نيستند. در نخستين فرصت، هدف زندگي‌تان را تعيين كنيد تا هم خودتان و هم ديگران تكليف‌شان را بدانند. مراقب كساني كه ادعاي دوستي مي‌كنند باشيد و فريب ادعاهاي چاپلوسانه آن‌ها را نخوريد، در عوض قدر دوستان يك‌رنگ خود را بدانيد كه در كنار اين دوستان از هرجاي ديگري احساس آرامش مي‌كنيد و از همدلي آن‌ها استفاده كنيد. دوستان واقعي هميشه در كنارتان مي‌مانند و به شما در پيگيري اهداف‌تان كمك مي‌كنند و انگيزه بخش هستند. موضوع مهم ديگر تمركز كردن روي توانايي‌هاي‌تان است. با پي‌گيري اهداف و دستيابي به آن‌ها، مي‌توانيد اعتماد به نفس‌تان را تقويت كنيد و گام‌هاي مثبت بعدي را در زندگي‌تان برداريد.


ارديبهشت

  • از فرصت استفاده كن
ممكن است براي هر كسي ميان كارهاي تكراري‌اش يك وقفه غيرقابل پيش‌بيني پيش بيايد كه اينگونه افراد را تا حدودي دلسرد كند‌ اما به‌وجود آمدن اين وقفه مي‌تواند معني نشاط‌آوري به زندگي و كار خسته‌كننده و ملال آور شخص دهد؛ پس از اين فرصت استفاده كنيد؛ گاهي اوقات تصميم گرفتن به‌نظر كار خيلي سختي مي‌آيد چون بين انتخاب فعاليتي جديد دچار ترديد مي‌شويد. زياد نگران اين نباشيد كه بايد چه كاري بكنيد؛ اجازه دهيد قلب‌تان شما را در طول زندگي و در تصميم‌گيري‌هاي‌تان راهنمايي كند. شما بايد به‌دنبال هيجان باشيد و ماجراجويي جديدي را تجربه كنيد، كمي به علائق و لذت‌هاي شخصي خود هم اهميت دهيد.


خرداد
  • خودت را كنترل كن
كنترل خود را در دست بگيريد و عاقلانه‌تر است اگر وقتي هر چند كوتاه را صرف تفكر در مورد امور مالي خود كنيد، آيا نگاه واقع‌بينانه‌اي به بودجه خود داريد؟ روي عادت‌هاي خرج كردن خود نگاهي دوباره بيندازيد و سعي كنيد نگاهي عاقلانه‌تر روي خرج كردن خود داشته باشيد. كارهاي خود را به دقيقه آخر موكول نكنيد و از فرصت‌هاي باقي‌مانده نهايت استفاده را ببريد. عصبانيت براي هر موضوع كوچك و بي‌ارزشي درست نيست و فقط پشيماني را براي شما به‌دنبال دارد؛ منطقي‌تر با مسائل برخورد كنيد، هميشه هم حق با شما نيست. با عصبانيت و برخورد نادرست در مسائل محبوبيت خود را در ميان اطرافيان‌تان از دست مي‌دهيد، هر چند كه اين حالت شما زودگذر باشد.


تير
  • با فرد مورد اعتمادت مشورت كن
براي زندگي بهتر و موفق‌تر خود از گشايش مالي پيش روي‌تان استفاده كنيد، در اين مواقع عاقلانه‌ترين كار استفاده از يك راهكار مناسب براي حل مشكل احتمالي است. به خاطر داشته باشيد كه خوش قلبي و مديريت خوب در همه كارهاي‌تان تاثير مثبت خود را مي‌گذارد، چه در خانه و چه در محيط كار هميشه سعي كنيد، با انرژي خود به ديگران انگيزه بدهيد و شادي را در جايي كه هستيد به‌وجود آوريد. منتظر اين نباشيد كه ديگران شما را شاد كنند بلكه گاهي لازم است شما شروع‌كننده يك فعاليت مفرح باشيد و انسان‌هاي اطراف خود را به حركت بيندازيد. همچنين به ياد داشته باشيد هرگز از اين‌كه اشتباه تصميم‌گيري كنيد ترس به‌خود راه ندهيد، زيرا اين ترس مي‌تواند مانع قدرت تصميم‌گيري شما شود.


مرداد
  • انرژي‌ات را حفظ‌كن
براي هر كسي پيش مي‌آيد كه نخواهد انرژي‌اش را با صحبت كردن در مورد احساساتش هدر بدهد؛ دليل موفقيت شما هم منطقي‌تر شدن شماست. راه درست را انتخاب كنيد، بهتر نيست نسبت به قطع خوشي‌هاي پوچ و بي‌ارزش واقع‌بين‌تر باشيد و هدف خود را تعيين كنيد؟ با مشخص كردن هدفي درست و با نگرش مثبت نسبت به شرايط پيش آمده به جلو قدم برداريد. اراده‌تان را قوي‌تر كنيد و از افكار منفي دوري كنيد چون اكثر مشكلات ما از افكار غلط متولد مي‌شود. موفقيت وقتي به ما روي خوش نشان مي‌دهد كه بخواهيم به دستش بياوريم و حتي در تنگناها نااميد نشويم.


شهريور
  • روحيه‌ات را تقويت كن
گاهي اوقات زياد فكر كردن مي‌تواند مثل يك سد بزرگ شما را از پيشرفت عقب نگه دارد. همه آدم‌ها با ناملايمات مواجه مي‌شوند اما بهترين عكس‌العمل براي مقابله با اين ناملايمات در نظر گرفتن جنبه‌هاي مثبت زندگي است تا هر روز بيشتر و بيشتر سلامت جسمي و روحي خودتان را تقويت كنيد. ممكن است هزينه‌هاي پيش‌بيني نشده زيادي سراغ‌تان بيايد اما در اين شرايط نبايد با نگراني با آن‌ها برخورد كنيد و فكر كردن و حل مشكل را به زماني خوب موكول كنيد تا بهترين تصميم‌ها را بگيريد. سفر كوتاه مدت و مفرح براي تجديد قوا و بالا بردن روحيه‌تان مفيد است. در سفر تفريحي به مسائل كاري و گرفتاري فكر نكنيد، كمي به‌خودتان استراحت دهيد تا روحيه خود را بازيابيد و اجازه دهيد تا اثر مثبتش را در زندگي‌تان نمايان كند.


مهر
  • خودت انتخاب كن
براي عملي كردن تصميمي كه گرفته‌ايد دچار ترديد نشويد، بهتر است رفتار و تصميم‌تان از روي عقل باشد نه از روي احساسات زود گذر. نزديكي به موفقيت زماني است كه در مقابل‌قبول يا رد كردن پيشنهادي كه به شما مي‌شود به‌طور دقيق و نه جزئي تمام جوانب را بسنجيد و سپس بپذيريد يا رد كنيد و اين نكته را فراموش نكنيد كه ممكن است اين پيشنهاد مقدمه‌اي براي برنامه‌هاي طولاني مدت شما باشد. شما زماني به موفقيت نزديك‌تر مي‌شويد كه با انديشه و تفكر پيش برويد و صد در صد شانس را از آن خود كنيد. يادتان باشد شانس يك بار در خانه را به صدا در مي‌آورد.


آبان
  • رضايت خودتان مهم است
كمي در كنار خانواده باشيد و به آن‌ها اهميت بيشتري دهيد، خيلي از ما خودمان را غرق در كارهاي روزمره مي‌كنيم كه ممكن است فرصت‌هاي خوب را از ما بگيرد و موجب پشيماني ما شود كه در زمان مناسب از كنار خانواده خود بودن استفاده نكرده‌ايم. در شرايطي كه با ترديد روبه‌رو هستيد خانواده و افراد نزديكتان مي‌توانند مشاور‌ خوبي براي شما باشند. از اين فرصت استفاده كنيد و رابطه‌تان را با خانواده‌تان بهتر كنيد. هميشه مناسب‌ترين روش صداقت در رفتار و گفتار است، شما انسان خوش شانسي هستيد بر آنچه در ذهن‌تان است جامه عمل بپوشانيد، زيرا پيامدي جز شادي و موفقيت براي شما نخواهد داشت.


آذر
  • از خوش شانسي بهره ببر
اين مسئله خوب است كه حرف دل و زبان‌تان يكي است و در كل انسان رك گويي هستيد ولي در بعضي مواقع مراقب باشيد چون ممكن است فردي كه در مقابل شماست به‌دليل زود رنج و حساس بودنش از شما ناراحت شود و از ادامه مسير بازماند. هنگام صحبت كردن با ديگران تنها به‌خودتان فكر نكنيد بلكه روحيات و ويژگي‌هاي مخاطب خود را هم در نظر بگيريد. به خاطر داشته باشيد كه گاهي شنونده خوبي بودن بهتر از زياد صحبت كردن است. احترام زماني به‌وجود مي‌آيد كه خود شما نيز به ديگران احترام بگذاريد. انسان‌ها نوع ديدگاه شما را از نحوه برخوردي كه با آن‌ها داريد حس كرده و براساس آن با شما برخورد مي‌كنند. مراقب ديدگاه‌هاي خود باشيد و با ديگران همان‌طوري رفتار كنيد كه دوست داريد با شما رفتار شود.


دي
  • از تغيير استقبال كن
براي تصميم‌هايي كه مي‌گيريد قدري بيشتر تلاش كنيد و روي آن‌ها وقت بگذاريد. هميشه شروع يك كار سخت‌ترين مرحله انجام آن است اما بعد از مدتي كه انجام آن كار را به‌صورت روزانه انجام داديد، به‌صورت عادت در مي‌آيد و شما بهتر مي‌توانيد انجامش دهيد. از شروع يك كار جديد نترسيد و سعي كنيد سختي شروع آن را به جان بخريد. وقتي ذهن‌تان را نسبت به يك كار جديد آشنا كنيد، به مرور زمان انجام فعاليت‌هاي جديدتر براي‌تان راحت‌تر به‌نظر مي‌رسد و ذهن‌تان هم قوي‌تر مي‌شود. علاوه‌بر اين، بايد هر روز وقت خود را روي فكر كردن روي تصميم و فعاليت جديدتان متمركز كنيد تا آن را فراموش نكنيد و جدي‌اش بگيريد.


بهمن
  • منعطف باش
مورد‌توجه قرار گرفتن براي همه شيرين و دلچسب است ؛ اين توجه نتيجه رفتاري است كه آدم‌ها با يكديگر دارند. اگر شما هم مي‌خواهيد در جمع دوستانه مورد توجه ديگران قرار بگيريد بايد به آن‌ها توجه كنيد و درك‌شان كنيد. در مناسبت‌هايي خاص براي دوستان خود هديه بخريد چون با اين كار انرژي مثبت بيشتري را به آن‌ها خواهيد رساند. نكته ديگر اين‌كه، هرگز به دليل اين‌كه فكر مي‌كنيد گذر زمان ممكن است شرايط را بهتر كند در يك جا نمانيد و به‌دنبال تغييري باشيد كه آينده شما را تضمين كند، يادتان باشد تغيير از درون ناشي مي‌شود. از خودتان انعطاف نشان دهيد چون انسان‌هاي منعطف در شرايط مختلف موفق‌ترند.


اسفند
  • مثبت‌تر فكر و زندگي كن
اگر به‌دنبال بهبود روابطتان هستيد، بايد بدانيد كه انتظار كمك داشتن از ديگران بيهوده است. چرا بهبود از خود شما شروع نشود؟ روي خودتان حساب كنيد تا نتيجه بهتري را نصيب خود كنيد. شما مي‌توانيد با برقراري ارتباط با همه ويژگي‌هايي كه در وجودتان است حركت را شروع كنيد، احساس درماندگي ناشي از اين است كه خودتان را دست كم مي‌گيريد. به ياد داشتن اين نكته كه ما همگي يكي هستيم، كمك مي‌كند به همدلي بيشتري برسيد و همه فشارهاي روحي را به تنهايي به دوش نكشيد. فشارهاي روحي در نتيجه تصورات خود شماست. فكر خود را تغيير دهيد تا زندگي بهتري را براي خود رقم بزنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam.R

      faghat mahe MEHR.midoonetin behterin mah too donya hast o behtarin o manteghi tarin zan ha ro dare????KOLAN MANTEGHI>>>>!!!!

      پاسخ ها

      • عسل

        خانوم کلا اشتب گرفتی
        محض اطلاعتون متولدین آذر ما خانوماشون نامبر1 هستن

    • meshki push

      خوب بود
      به طالع بینی اعتقاد دارم
      اکثر رفتارهام و اخلاقی که دارم ذکر شده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج