۲۰۵۱۹۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

محصولات عطرآگین طبیعت مثل گل‌ها، میوه‌ها، برخی چوب‌ها مثل صندل و... كاربرد زیادی در صنعت عطرسازی دارند. سازندگان عطرها، رایحه قدرتمند و پررایحه این محصولات را در تركیب با عصاره‌های دیگر به كار می‌برند تا عطری ماندگار خلق كنند.

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند
مجله زندگی ایده آل: محصولات عطرآگین طبیعت مثل گل‌ها، میوه‌ها، برخی چوب‌ها مثل صندل و... كاربرد زیادی در صنعت عطرسازی دارند. سازندگان عطرها، رایحه قدرتمند و پررایحه این محصولات را در تركیب با عصاره‌های دیگر به كار می‌برند تا عطری ماندگار خلق كنند.

Kenzo Amour Kenzo

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

عطر Kenzo Amour همان طور كه از اسمش پیداست، رایحه‌ای ملایم دارد و حسی رومانتیك را زنده می‌كند. (amour در زبان فرانسه به معنی عشق است). در تولید این عطر رومانتیك و مناسب برای موقعیت‌های احساساتی از رایحه شكوفه‌های گیلاس، در كنار چای سفید و برنج استفاده شده است. مدیر شركت كنزو، یك طراح ژاپنی است و به همین دلیل هیچ‌كس به اندازه او نمی‌توانسته، از این عصاره در تولید عطری ماندگار استفاده كند؛ طراحی كه از سرزمین شكوفه‌های گیلاس آمده است. این عطر در ۳ اندازه و ۳ رنگ تولید شده است.

My Insolence Guerlain

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

شركت گرلن، یكی از قدیمی‌ترین سازندگان عطر در دنیاست كه فعالیتش را به‌طور تخصصی در این حوزه شروع كرد و به همین دلیل اعتبار بالایی در این حوزه دارد. عطر insolence و نسخه جدیدتر آن my insolence از عطرهای موفق این برند هستند. my insolence رایحه سبك‌تر و ملایم‌تری نسبت به نمونه قبلی دارد. در این عطر از عصاره شكوفه‌های بادام در كنار میوه‌هایی چون لیمو و رازبری استفاده شده و به همین دلیل سرزنده‌تر و نشاط بخش‌تر از عطرهای با رایحه گل است.

Dior Addict Christian Dior

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

در میان عطرهای دیور، برند خوشنام دنیای عطرسازی، مجموعه addict شهرت زیادی دارند. این نمونه با شیشه سورمه‌ای یكی از اولین عطرهای این مجموعه است كه به قضاوت من همچنان می‌تواند نقش بهترین dior addict را بازی كند. در تولید این عطر از عصاره شكوفه‌های پرتقال استفاده شده؛ تركیب رایحه شكوفه‌های پرتقال با رز، یاس، شاه‌توت و. . . رایحه‌ای انرژی‌بخش و شاداب‌كننده ساخته كه برای استفاده در ‌مهمانی‌ بهترین انتخاب است. استفاده از رایحه گل در طراحی و ساخت مجموعه addict حرف اول را می‌زند.

DKNY Be Delicious City Blossom

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

DKNY برندی نیویوركی است كه در یكی از جدیدترین عطرهای خود، نیویورك را به شهر شكوفه‌های سیب تشبیه كرده است. این شركت عطر Be Delicious را از سال ۲۰۰۴ تولید می‌كند اما City Blossom یكی از جدیدترین نسخه‌های این عطر است كه در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد. عصاره شكوفه‌های سیب در كنار ماندارین بخش اصلی این عطر انرژی بخش را تشكیل می‌دهند.

Cinema Yves Saint Laurent

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

در دنیای عطرهای زنانه، قطعا یكی از مشهورترین نام‌ها، سینما، محصول شركت فرانسوی ایوسن لورن است. عطری كه ادعا می‌كند با رایحه متمایز خودش می‌تواند احساس یك ستاره سینما را به هر خانمی هدیه بدهد. نسخه اولیه عطر سینما در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و تا امروز ركوردهای فروش آنچنانی ثبت كرده است. در این عطر از عصاره شكوفه‌های بادام در كنار گل‌های یاس و صدتومنی استفاده شده كه بهترین همراه هر خانمی برای شركت در یك ‌مهمانی شب است.

BLUE SKIES & BLOSSOMS JO MALONE

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

اگر می‌خواهید نزدیك‌ترین رایحه به شكوفه‌ها را داشته باشید، باید سراغ جدیدترین محصول جو مالون انگلیسی بروید. این طراح در مجموعه‌ای كه امسال به بازار آمده، رایحه شكوفه‌های مختلف را با كمترین تغییرات روانه بازار كرده است. رایحه شكوفه‌های گیلاس ژاپنی، اسمانتوس (درختچه‌ای كه در نواحی گرمسیر می‌روید) و شكوفه‌های شلیل برای این مجموعه انتخاب شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج