جاباما
۲۰۵۲۱۹
۱ نظر
۵۷۷۳
۱ نظر
۵۷۷۳
پ

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

شما در سفر علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی مانند موزه، باغ وحش، بناهای تاریخی، شهربازی و... به چه چیزهای دیگری اهمیت می دهید؟ بله غذا! هر کشوری ذائقه خاص خود را دارد و مطمئنا همه ما دوست داریم غذاهای کشورهای مختلف را امتحان کنیم.

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!
برترین ها: شما در سفر علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی مانند موزه، باغ وحش، بناهای تاریخی، شهربازی و... به چه چیزهای دیگری اهمیت می دهید؟ بله غذا! هر کشوری ذائقه خاص خود را دارد و مطمئنا همه ما دوست داریم غذاهای کشورهای مختلف را امتحان کنیم. اما آیا کشورهای شیرینی دوست را می شناسید؟ ما در اینجا ۶ تا از بهترین ها را برایتان آورده ایم. اگر عاشق شیرینی هستید، سفر به این مکان ها را از دست ندهید.

آلمان

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

فرقی نمی کند به باواریا سفر کنید یا شمال هامبورگ، شما می توانید طعم غذاهای شیرین را در این کشور تجربه کنید. دسرهایی که با مارزیپان (خمیر بادام)، کاستارد وانیلی، خامه شکلاتی و کلوچه کره ای درست می شوند، طعمی فوق العاده دارند. حتما حداقل ۲ تا ۵ برش از شیرینی معروف آلمان «Bee Sting Cake» را امتحان کنید. اما برای «Prinzregententorte» هم در شکم تان جا بگذارید. این دسر باواریایی از ۶ طبقه کیک با لایه های کرم کره ای و مقداری مربا و شکلات روی آن درست شده است.

آمریکا

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

شما می توانید طعم واقعی و خوشمزه شیرینی ها، از میلک شیک گرفته تا کوکی های شکلاتی را در این کشور تجربه کنید. اگر زمان کافی داشتید، برشی از پای یا برانی داغ را نیز برای خودتان سفارش دهید.

بلژیک

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

بلژیک به وافل ها و شکلات هایش شهرت دارد. اگر به این کشور سفر کردید، «La Dame Blanche» دسر کلاسیکی که با خامه تازه و زده شده، بستنی وانیلی و توت درست می شود و پنکیک هایی که با تکه های سیب و کارامل سرو می شوند را از دست ندهید.

فرانسه

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

علاوه بر معماری بی نظیر و مد، غذاهای شیرین این کشور نیز شما را راضی و خشنود خواهند کرد. گزینه های زیادی برای انتخاب دسر، از کرپ گرفته تا موس، اکلر (نوعی نان شیرین)، تارت و... موجود است. شیرینی ماکارون فرانسوی را نیز از دست ندهید.

ژاپن

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

دسرهای رنگی و منحصر به فرد ژاپن را در هیچ کشور دیگری نمی توان یافت. شیرینی های این کشور از کشورهای اروپایی و آمریکایی کم شیرین تر است. آنها برای چاشنی دسرهایشان از ماچا، آنکو (پوره لوبیا) و آرد برنج استفاده می کنند. طعم «Taiyaki» را نیز از دست ندهید. «Taiyaki» نوعی کیک ماهی شکل است که با پنیر و کاستارد درست می شود و در میان مردم ژاپن بسیار مشهور است.

ایتالیا

عاشق شیرینی هستی؟ به این کشورها سفر کن!

بستنی های ایتالیایی در طعم ها و رنگ های متفاوت، شما را به هیجان خواهند آورد. البته امتحان کردن نوعی بیسکویت به نام « cantuccini» و «amaretti» که نوعی کوکی است را نباید از دست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اردبیلی

      یاد فیلم های چاری چاپلین افتادم.. در حالیکه گرسنه بود خواب بهترین غداها رامیدید و یا از پشت ویترین رستوران ها نگاه میکرد و آب دهان قورت میداد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج