۲۰۵۲۵۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بررسی فولکس واگن Touareg مدل ۲۰۱۵

فولکس واگن Touareg مدل ۲۰۱۵ با تغییرات زیادی روانه بازار شده است. از آن جایی که پلت‌فرم این خودرو بسیار قوی و محکم است، روی بدنه آن هر تغییری می‌توان اعمال کرد.

۱car.ir: فولکس واگن Touareg مدل ۲۰۱۵ با تغییرات زیادی روانه بازار شده است. از آن جایی که پلت‌فرم این خودرو بسیار قوی و محکم است، روی بدنه آن هر تغییری می‌توان اعمال کرد. فولکس واگن Touareg همیشه در جاده و خارج جاده عملکردی خوب از خودش نشان داده است، بنابراین انتظار می‌رود مدل جدید نیز عملکردی بی‌نظیر داشته باشد. تغییرات در طراحی دماغه و کاپوت عقب بیشترین چیزی است که به چشم می‌خورد ولی تغییرات هوشمندانه‌ای نیز در موتور صورت گرفته که مصرف آن را بسیار پایین آورده است. شاید یکی از جذابیت‌های این خودرو همین مصرف کم آن باشد. این خودرو بر روی همان پلت‌فرمی سوار شده است که آئودی Q۷ و پورشه کاین بر آن سوارند. چنانچه به یک شاسی‌بلند یدک‌کش احتیاج داشته باشید که بتواند قایق یا کاروان به دنبال خودش بکشد، بهتر است بدانید ظرفیت یدک‌کشی فولکس واگن Touareg حدود ۳.۵ تن است.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

این شاسی‌بلند قوی به صورت استاندارد تجهیزات کمی دارد ولی چنانچه پکیج Technology را خریداری کنید تجهیزاتی نظیر دوربین با دید گسترده، آینه‌های تاشوی جانبی، حافظه تنظیمات برای هر دو صندلی جلو، گرمکن غربیلک فرمان، دسترسی بدون کلید و استارت دکمه‌ای. چنانچه باک ۱۰۰ لیتری بخواهید باید هزینه‌ای اضافی پرداخت کنید. نیروی پیشران این شاسی‌بلند قوی را یک موتور شش سیلندر ۳ لیتری و مجهز به توربودیزل تأمین می‌کند که می‌تواند ۲۴۴ اسب‌بخار نیرو و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این میزان از نیرو و گشتاور برای این که یک شاسی‌بلند بزرگ را با شتاب به حرکت در بیاید کفایت می‌کند.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

این موتور جدید هم اکنون به تجهیزاتی مجهز شده است که به آن کمک می‌کنند مصرف سوخت را پایین بیاورد. طراحی آیرودینامیک نیز ارتقاء پیدا کرده است. تایرهای کم مقاومت و فناوری stop- start در پایین آوردن مصرف سوخت نقش مهمی ایفا می‌کنند. گفتنی است سیستم stop-start ممکن است گاهی اوقات دردسرساز باشد و دیر جواب بدهد. به هر حال، این سیستم نصب شده است و اگر می‌خواهید مصرف سوخت در ترافیک را به بیشترین حد ممکن پایین بیاورید، می‌توانید از آن استفاده کنید. بنا به اعلام کمپانی سازنده، میزان مصرف این شاسی‌بلند در هر ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۶.۶ است. باز هم بنا به گفته کمپانی فولکس واگن، این شاسی‌بلند قادر است ظرف ۷.۳ از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که فقط یک ثانیه از شتاب فولکس واگن گلف GTI کمتر است.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

حداکثر گشتاور در محدوده ۱,۷۵۰ دور بر دقیقه به دست می‌آید که هنگام حرکت در شهر و برای یک شاسی‌بلند بزرگ عالی و بیش از حد انتظار است. این خودرو سریع شتاب می‌گیرد و ظاهراً برای انجام این کار به زحمت نمی‌افتد. فولکس واگن Touareg مدل ۲۰۱۵ به راحتی و خیلی زود به سرعت‌های بالا دست پیدا می‌کند و اینچنین به نظر می‌رسد که برای پیمودن مسافت‌های طولانی طراحی و تولید شده است. موتور توربودیزل خیلی زود جان می‌گرد و روی دور می‌افتد، به طوری که در آغاز حرکت، سرنشینان از عملکرد آن تعجب خواهند کرد. هنگام حرکت در سرعت‌های بالا، صدای باد یا تایرها وارد کابین نمی‌شود. نیروی بی‌نظیر موتور توسط گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF دو چندان می‌شود.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

این گیربکس به صورت استاندارد عرضه می‌شود و صرفنظر از سرعت و باری که روی موتور می‌افتد، تعویض دنده‌هایی سریع و نرم دارد. ممکن است ابعاد بزرگ این شاسی‌بلند در خیابان‌های باریک یا پارکینگ‌های زیر زمینی قدری دردسرساز باشد، ولی هنگام حرکت در جاده هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت. نکته مثبت این است که وقتی درب‌های خودرو قفل می‌شوند، آینه‌های جانبی تا می‌شوند، امکان این که این آینه‌ها از داخل کابین تا بشوند نیز وجود دارد.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

سیستم تعلیق بادی که به صورت استاندارد عرضه می‌شود، صرفنظر از کیفیت سطح جاده، کارش را خوب انجام می‌دهد و هرگونه پستی و بلندی را جذب می‌کند. این سیستم تعلیق تطبیقی دارای سه حالت Comfort ،Normal و Sport است به این ترتیب دست‌اندازهای بزرگ نیز باعث نگرانی نخواهند بود. انتخاب حالت Sport باعث می‌شود ارتفاع کم و کیفیت سواری خشک بشود، در عوض هندلینگ تیز و فرز می‌شود. انتخاب حالت Comfort این شاسی‌بلند قوی را به یک استیشن واگن نرم و راحت تبدیل می‌کند. البته هندلینگ تیز و فرض باقی می‌ماند ولی این حالت در جذب دست‌اندازها موفق‌تر از حالت Sport عمل می‌کند.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

کسانی که با کابین داخلی این خودرو آشنایی دارند میدانند که این کابین مانند خانه راحت است. صندلی‌هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع و رابطه بین ارتفاع داشبورد و طول کاپوت جلو باعث می‌شود سرنشینان از دید بسیار خوبی برخوردار باشند. سیستم صوتی این قابلیت را دارد که از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شود. خواندن فایل‌های صوتی بسیار خوب صورت می‌گیرد و موسیقی با کیفیتی عالی پخش می‌شود.

بررسی فولکس واگن Touareg مدل 2015

گفتنی است صندلی‌های ردیف دوم از فضای زیادی برخوردار نیستند و ممکن است خریداران از این بابت آئودی Q۵ را ترجیح بدهند. صندلی‌های ردیف سوم هم که اصلاً وجود ندارند. گنجایش فضای بار به ۵۸۰ لیتر می‌رسد که بسیار زیاد است. تردیدی نیست که فولکس واگن Touareg یک شاسی‌بلند لوکس راحت و همه جا رو باقی خواهد ماند. این شاسی‌بلند در این کلاس از خودروها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، کلاسی که سال به سال رقابتی‌تر می‌شود. اگر در فکر خرید آئودی Q۷ یا پورشه کاین هستید، بهتر است نگاهی هم به فولکس واگن Touareg مدل ۲۰۱۵ بیندازید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصری شوش دانیال

      اولا که در ایران نیست.دوما راننده سمت راست می نشیند.سوما کیفیت سوخت گازوئیل درکشور ما در سطح عهد تیروکمان است.چهارما قیمتشو ذکر نکردید.
      شاید اروندیشو بخریم اگه بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج