۲۰۵۲۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وزارت دفاع: ایران ۱۴۰ به مشکل برخورد

مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) زیر مجموعه وزارت دفاع از طراحی و ساخت یک هواپیمای مسافربری ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) زیر مجموعه وزارت دفاع از طراحی و ساخت یک هواپیمای مسافربری ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

محمد سیرتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب تصریح کرد: شرکت هسا پس از آنکه هواپیمای تولیدی قبلی این شرکت یعنی ایران ۱۴۰ به مشکل برخورد کار ساخت یک هواپیمای ایرانی دیگر را آغاز کرده که احتمالا در آینده نزدیک نهایی خواهد شد.

وی با بیان این‌که کار طراحی و تولید این هواپیما در ایران انجام می‌گیرد، اظهار کرد: صنایع هواپیمایی در جهان به این شکل است که تقریبا هیچ کشوری نمی‌تواند اعلام کند به شکل مستقل تمامی نیازهای ناوگانی خود را برطرف کند. این موضوع در رابطه با هواپیماهای ایرانی صدق می‌کند و حتما برای تکمیل این فرآیند ساخت به کمک دیگر کشور‌ها احتیاج خواهد داشت اما به شکل کلی بخش طراحی و ساخت این هواپیما در دستور کار بوده و در آینده‌ای نزدیک نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این هواپیما در حال حاضر هنوز نامی ندارد و بناست در صورت تکمیل شدن حدود ۷۰ نفر مسافر ظرفیت داشته باشد.

هواپیمای سقوط کرده ایران ۱۴۰ بود

مدیر عامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) در رابطه با هواپیمای ایران ۱۴۰ تولیدی از سوی این شرکت که به دلیل حادثه سقوط مرداد‌ماه سال ۱۳۹۳ پرواز آن به حالت تعلیق در آمد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در پرواز این هواپیمای تولید شده ما مجبور شدیم که بحث پرواز آن را تعلیق کنیم که البته هنوز تولید آن ادامه دارد.

سیرتی در پاسخ به این سوال که سرانجام کدام هواپیما آنتونوف یا ایران ۱۴۰ در حادثه مرداد‌ماه ۹۳ نیز سقوط کرده است، اظهار کرد: این هواپیما ایران ۱۴۰ بود که البته کار مشاوره آن از سوی کارشناسان روسی صورت گرفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج