۲۰۵۳۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیام تبریک رئیس AFC به کفاشیان

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام خود تأکید کرد که ۳۱ کشور ۲۵ اردیبهشت ماه را به عنوان روز فوتبال پایه آسیا جشن گرفتند.

سایت فدراسیون فوتبال: شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام خود نوشت:

"فوتبال پایه" عامل موفقیت تمام سطوح فوتبال محسوب می شود و تمام آسیا به پاس گرامیداشت این عنوان، روز ۲۵ اردیبهشت ماه را جشن می گیرد.

بسیار خوشحالم که پس از اجرای ایده برگزاری روز "فوتبال پایه" در سال ۲۰۱۳، اکنون پس از گذشت سه سال شاهد دو برابر شدن تعداد فدراسیون های حامی این طرح هستیم که با فعالیت های مختلف در حوزه آموزش فوتبال و توسعه فوتبال در سطح پایه در این روز تعهد خود را برای تحقق این امر به نمایش می گذارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا موظف است که فوتبال پایه را پرورش دهد و از آن حمایت کند. بدین منظور فرصت هایی سالم در راستای توسعه در اختیار بازیکنان جوان جهت افزایش مهارت هایشان قرار داده است. البته هرگز فراموش نکنید که فوتبال تنها یک سرگرمی است.

تمام بچه ها، بدون درنظر گرفتن توانایی هایشان باید فوتبال بازی کنند. ما بهترین زمینه ها را برای توسعه فوتبال در سطح قاره درنظر گرفته ایم و فراهم کردن فرصت هایی جهت لذت بردن از این بازی برای بچه ها در تمام عرصه زندگی شان یکی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق این امر است.

یک درخت هیچ وقت بدون ریشه های قوی و سالم، گل نمی دهد. در فوتبال نیز بدون وجود یک فوتبال پایه قوی هیچ گاه در رده های جوانان و بزرگسالان موفق نخواهیم بود. سرمایه گذاری در فوتبال پایه یعنی سرمایه گذاری برای آینده فوتبال آسیا.

آسیا سریعترین قاره رو به رشد فوتبال با پتانسیل های بزرگ محسوب می شود و با حمایت فوتبال پایه می توان این استعداد بالقوه را به واقعیت تبدیل کرد.

جا دارد تا از تمامی فدراسیون های عضو کنفدارسیون فوتبال آسیا که با هدف توسعه فوتبال در سطح آسیا فعالیت های خود را سازماندهی شده پیش می برند،تشکر و قدردانی کنم و در پایان آرزوی موفقیت هرچه بیشتر را برای فوتبال پایه دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج