جاباما
۲۰۵۳۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: برخی تخلفات برای ما محرز شده

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برخی از تخلفاتی که بازیکنان و مربیان در هفته پایانی لیگ برتر داشتند برای ما محرز شده است.

سایت فدراسیون فوتبال: اسماعیل حسن زاده در خصوص اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به تعطیلی روز شنبه، هنوز گزارشی از ناظران و نمایندگان سازمان لیگ برتر به دست ما نرسیده و نمی توان به قطعیت رای های تخلفات را صادر کرد اما از طریق گزارش ناظران انضباطی و انعکاس رسانه ها برخی از تخلفات برای ما محرز شده است.

وی ادامه داد: در بازی‌های هفته پایانی قطعا اتفاقاتی افتاده که از نظر جنبه شخصی (تخلفات بازیکنان) و جنبه تیمی تخلف محسوب می شود و محرومیت شامل حال متخلفان خواهد شد. اجرای تمامی محرومیت ها و جرایم انضباطی به فصل جدید موکول می شود. در واقع شاهد برخی از رفتارها از ناحیه تماشاگران تیم ها که اهانت و فحاشی در دربی تهران و بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران بوده ایم که تصمیمات جدی برای متخلفان خواهیم گرفت. همچنین نوع رفتاری که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رخ داد نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد و انتظار داریم که مسئولین باشگاهها در هر شرایطی نسبت به مدیریت و هدایت سکوها به طور دقیق تری به وظایف قانونی خود عمل کنند.

حسن زاده یادآور شد: هر ناهنجاری که از سوی تماشاگران تیم رخ می دهد، در بخش تنبیه تیمی به پای باشگاه نوشته می شود. خوشبختانه هم در لیگ برتر و رده های پایین تر نسبت به سال گذشته شاهد تخلفات کمتری از سوی باشگاهها و بازیکنان بوده ایم و از نظر کمی و کیفی، پرونده های فصل جاری سبکتر و رضایت بخش تر بوده است.

وی درباره قضاوت علیرضا فغانی که مورد انتقاد مسئولان تراکتورسازی تبریز قرار گرفت، گفت: اینکه برخی از مقامات تیم ها راجع به مسئولان و مقامات رسمی مسابقه از جمله داوران اظهار نظرهای خلاف قانون را دارند، چه مورد شکایت قرار بگیرند یا خیر قطعا مورد توجه کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت مگر اینکه مصاحبه های خارج از زمان فعال مسابقه و یا چند روز بعد از بازی صورت بگیرد که در این صورت پرونده به کمیته اخلاق ارجاع داده می شود.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه درباره ورود تماشاگران در پایان بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به داخل زمین گفت: اینکه چرا و چگونه تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در پایان بازی وارد زمین مسابقه شدند را نمی دانیم و منتظر گزارش رسمی مقامات بازی هستیم.

وی درباره شکایت مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: صرف نظر از اینکه پرونده شکایت نساجی مازندران مبنی بر تبانی در کمیته اخلاق در حال رسیدگی است، اما شکایتی هم از سوی مدیریت باشگاه مس کرمان از درودگر به خاطر اهانت و نشر اکاذیب به باشگاه به عمل آمده است که مراتب را جهت اطلاع به دبیر کل فدراسیون اعلام کرده ایم تا با توجه به صلاحیت کمیته اخلاق، پرونده نیز در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس کمیته انضباطی درباره بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: متاسفانه در این هفته نیز تخلفات انضباطی از سوی تیم ها رخ داده است که بخاطر تراکم مسابقات و حضور همکاران انضباطی در امر نظارت، نتوانسته ایم در چند روز گذشته رای های صادر شده را ابلاغ کنیم اما رفتار های انضباطی در هفته ۲۹ طی پرونده های متعدد مورد رسیدگی قرار گرفت و تنبیهاتی برای افراد در باشگاهها در نظر گرفته ایم. به طور مثال بخشی از رفتارها از جمله برخورد مربیان تیم پیکان تهران، رفتار نادرست مهدی تارتار و رفتار تماشاگران استقلال، سایپا، استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز بررسی شد و آرا آن به زودی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

وی ضمن تشکر از مسئولینی که در ایجاد امنیت، حفظ نظم و آرامش در استادیوم های ورزشی تلاش کردند گفت: از همه افراد مخصوصا از یگان ویژه و نیروی انتظامی در کنار عواملی که در ورزشگاه های سراسر کشور به طور مستقیم برای حفظ اخلاق، انضباط و آرامش و سلامت فوتبال زحمت کشیده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج