۲۰۵۵۷
۹ نظر
۵۱۳۹
۹ نظر
۵۱۳۹
پ

قتل و تجاوز به دختر جوان توسط یک استاد دانشگاه

من آدم تنوع‌طلبي هستم و با دختران زيادي رابطه داشته‌ام اما كسي را نكشتم. مدت‌ها بود كه با «پريا» آشنا شده بودم و او به من گفته ‌بود دوست ندارد پيش خانواده‌اش برگردد و به همين دليل هم خانه‌اي مجردي اجاره كرده ‌بود.

شرق: مردي كه متهم است دختري فراري را مورد آزار قرار داده و او را به قتل رسانده در حالي در جلسه محاكمه‌اش منكر اتهام خود شد كه دادستان اسنادي را به دادگاه ارايه كرد كه از مجرم بودن او حكايت دارد.

اين مرد كه خود را استاد دانشگاه معرفي كرده، متهم است دختري فراري به نام «پريا» را اغفال كرده و مورد آزار قرار داده و او را به قتل رسانده ‌است. در ابتداي جلسه محاكمه كه در دادگاه كيفري استان البرز برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان كرج در جايگاه حاضر شد و گفت: مرداد ماه پنج سال قبل ماموران پليس جسد دختري جوان را پيدا كردند كه در ميان شاليزارهاي اطراف آستارا رها شده ‌بود.

بررسي‌هاي ماموران نشان داد اين دختر ۱۹ ساله «پريا» نام ‌دارد و با توجه به اينكه آثاري از درگيري در محل وجود نداشت بنابراين اين دختر جوان در جايي ديگر به قتل رسيده و جسدش به آستارا منتقل شده‌است اما اين همه يافته پليس نبود.

ماموران با رديابي‌هايي كه انجام دادند متوجه شدند «پريا» در يك خانه مجردي در كرج زندگي مي‌كرد بنابراين پليس آستارا همكاران خود در كرج را در جريان كشف اين جنازه قرار داد. وقتي ماموران پليس كرج بررسي‌هاي علمي خود را آغاز كردند، متوجه شدند «پريا» در خانه‌اي كوچك در يك محله فقيرنشين كرج زندگي مي‌كرد و با توجه به آشفتگي خانه به نظر مي‌رسد او در همان خانه به قتل رسيده ‌است.

اين اطلاعات پليس كرج را بر آن داشت تا پرونده را به صورت مستقل در دست بگيرد و بررسي‌هاي خود را ادامه بدهد. ماموران خانه «پريا» را مورد بازرسي قرار دادند و جعبه يك گوشي تلفن همراه را پيدا كردند. با همكاري شركت مخابرات و رديابي ‌شماره شناسه اين گوشي پليس توانست رد گوشي را به دست آورد.

تماسي كه ماموران با تلفن همراه برقرار كردند نشان داد اين گوشي دست زن جواني است كه ادعا مي‌كند آن را از برادرش هديه گرفته است. نماينده دادستان كرج ادامه ‌داد: وقتي از اين زن تحقيق شد، او گفت چند روز قبل برادرم اين گوشي را به عنوان هديه به من داد و گفت جعبه گوشي پيش خودش است.

اين سرنخ مهمي براي ماموران بود چرا كه آنها اطمينان يافتند برادر اين زن قطعا از سرنوشت «پريا» خبر دارد. وقتي مرد جوان به نام «رضا» به اداره آگاهي احضار شد، ابتدا منكر هرگونه ارتباطي با «پريا» شد و گفت استاد دانشگاه و داراي رتبه‌هاي علمي بالايي است و اين تهمت‌ها را نمي‌پذيرد اما وقتي كه با سوالات پي‌درپي ماموران روبه‌رو و از او خواسته شد در مورد گوشي تلفن همراه توضيح دهد، دچار تناقض‌گويي شد و پذيرفت با مقتول رابطه ‌داشت.

نماينده دادستان ادامه داد: اين در حالي است كه پزشكي قانوني هم اعلام كرده است «پريا» بر اثر خفگي و فشار بر عناصر حياتي گردنش جان خود را از دست داده و قاتل قبل از اينكه او را بكشد، دهانش را با جورابي زنانه بسته و سرش را داخل يك كيسه كرده است و به نظر مي‌رسد قصد داشته او را تنبيه كند.

ما مداركي داريم كه نشان مي‌دهد رضا گناهكار است از جمله اين مدارك تناقض‌گويي‌هاي متهم، سوابق او در ارتباط نامشروع و رابطه‌اش با مقتول است ضمن اينكه رضا ادعا كرده بود روز قتل در محل كارش حضور داشت حال آنكه بررسي‌ها نشان داد او در آن روز مرخصي بود بنابراين درخواست صدور حكم قانوني در اين خصوص را دارم. در ادامه پدر مقتول به عنوان ولي‌دم در جايگاه حاضر شد.

او گفت: مدتي بود كه دخترم از خانه فرار كرده ‌بود و ما نمي‌توانستيم محل زندگي او را پيدا كنيم تا اينكه با خبرشديم او كشته ‌شده ‌است. دخترم به دليل اختلافاتي كه با من داشت از خانه فرار كرد اما دختر سالمي بود. او دختر بدي نبود و من درخواست دارم با توجه به اينكه متهم به دخترم تجاوز كرده و او را كشته قصاص‌اش كنيد.

سپس متهم در جايگاه حاضر شد. او گفت استاد دانشگاه است و مدارج علمي بالايي دارد و به همين دليل هم چنين اتهامي به او وارد نيست. متهم گفت: من آدم تنوع‌طلبي هستم و با دختران زيادي رابطه داشته‌ام اما كسي را نكشتم. مدت‌ها بود كه با «پريا» آشنا شده بودم و او به من گفته ‌بود دوست ندارد پيش خانواده‌اش برگردد و به همين دليل هم خانه‌اي مجردي اجاره كرده ‌بود. من به خانه‌اش رفت‌وآمد چنداني نداشتم و بيشتر تلفني با او حرف مي‌زدم. ما همديگر را مي‌ديدم اما هيچ رابطه‌ ديگري با هم نداشتيم.

حتي روز حادثه هم كه گفته مي‌شود پريا به قتل رسيده من با او رابطه‌اي نداشتم و تلفني هم صحبت نكردم. اين مرد در دادگاه توضيحي در مورد گوشي تلفن همراه كه به خواهرش داده‌ بود ارايه نكرد اما در بيان آخرين دفاعياتش هم تاكيد کرد که قتل كار او نبوده است.با پايان يافتن جلسه محاكمه هيات قضات براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Gita

      I like all the subject but can you add daily dallers price too.

    • sami

      متاسفم

    • مرمر

      واقعاوقتی این مطلبوخوندم حالم بدشد استاددانشگاهواینکارامتاسسسسسسسسسسسسسسسسفم

    • محسا

      طفلی دخترک بی گناه

    • ممد

      فکر نکنم این خبرها درست باشن کو عکس کو مدرک کو آدرس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک دلیل: اساتید دانشگاه برای عدم حضور در دانشگاه احتیاج به مرخصی ندارند ( مگر سمت اجرایی هم داشته باشند)

    • ریحانه

      سزای اینجور دخترا همینه تا از خونه فرار نکنن هر چقد محیط خونه غیر قابل تحمل باشه ولی هیچ جا مثه خونه آدم امن نیست.

    • اسماعيل ابراهيمي ازاستان فارس ارسنجان ٠٩٣٥٦٤٦٣٣٦٦

      من براي استاداني مثل اين استادمتاسفم بايدهمچين آدمي راادام كنيدتاعبرتي براي مردم و مخصوصا استاد دانشگاهابشود

    • پریسا

      من خودم 19سال دارم خیلی ناراحت شدم سنش هم خیلی بیشتر نیست آخه بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج