۲۰۵۶۲۰
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

كدام مردها بینی‌شان را عمل می كنند؟

مردهایی که به دنیای جراحی زیبایی می‌روند احتمالا در شخصیت‌شان ضعف‌هایی دارند. دیه‌گو مارادوناهم زیر تیغ جراح زیبایی رفت؛ آن هم به دلیل درخواست نامزد جوان و كم‌سن وسالش!

كدام مردها بینی‌شان را عمل می كنند؟
مجله زندگی ایده آل - آناهیتا درودیان: یك لحظه تصور كنید پای برنامه ۹۰ نشسته‌اید و مثل همیشه منتظرید عادل فردوسی‌پور شما را سورپرایز كند. عادل بعد از صحبت‌های همیشگی ناگهان به شما می‌گوید كه ‌مهمان امروز علی پروین است (جل‌الخالق!) و البته از آن عجیب‌تر اینكه سلطان را با ظاهر جدید می‌بینید. شكم بزرگش آب شده، موهایش سیاه و پرپشت، صورتش صاف و بدون چروك و پوستش تمیز و بدون خط‌وخش است. چه حسی به شما دست می‌دهد؟

حالا خودتان را بگذارید جای آرژانتینی‌های فوتبال‌دوست و عاشقان مارادونا. این جماعت بی‌خبر هم به‌تازگی با یك خبر داغ از اسطوره فوتبال كشورشان سورپرایز شده‌اند و البته دهان‌شان از تعجب باز مانده است. این تعجب و غافلگیری زمانی رخ داد كه دیه‌گو مارادونا در یك برنامه خبری با ظاهری جدید در یكی از شبكه‌های تلویزیونی ظاهر شد و دنیا را با چشمانی بهت‌زده به حال خودشان رها كرد. البته خیلی از رسانه‌ها از این تغییر مارادونا خوش‌شان نیامده و او را با شخصیت‌های كارتونی معروف مقایسه كرده‌اند. جالب است بدانید این عمل‌های زیبایی به درخواست نامزد كم سن و سال مارادونا صورت گرفته و مارادونا اعتراف كرده به خاطر نامزد ۲۳ ساله‌اش می‌خواهد روزبه‌روز جوان‌تر شود.

كدام مردها بینی‌شان را عمل می كنند؟

این دختر خوش‌شانس كیست؟

واكنش بعضی دخترها بعد از شنیدن این خبر چیزی در این مایه‌هاست: «چقدر این دختره شانس داره‌ها.» شاید هم بعضی‌ها داشتن «مهره مار» را به این چهره خبرساز نسبت دهند و افسوس بخورند كه كاش قدری از این خوش‌شانسی نصیب‌شان می‌شد و نامزدشان به اندازه مارادونا حرف گوش‌كن بود. در مورد مهره مار داشتن یا نداشتن روسیو اولیوا اطلاعاتی در دسترس نیست.

همین‌قدر می‌دانیم كه این دختر ۲۳ ساله، بازیكن فوتبال بوده و در همان زمان با مارادونا آشنا شده‌است. با این حال زیاد هم روی خوش‌شانس بودن روسیو حساب نكنید چون روانشناسان بر این باورند مردانی كه به جراحی زیبایی روی می‌آورند چندان قابل اعتماد نیستند و نمی‌توانید به‌عنوان مرد زندگی روی‌شان حساب كنید.

مارادونا چه عمل‌هایی انجام داده است؟

مارادونا از اینكه بگوید برای زیبایی و جوانی تلاش می‌كند، شرمسار و ناراحت نیست. او به همه اعلام كرده كه برای رهایی از پف پایین چشم عمل جراحی زیبایی انجام داده و برای لطافت و جوانی صورتش از لیزر و تزریق ژل كمك گرفته است و برنامه دارد كه در آینده برای حذف چربی‌های اضافه از جراحی‌های زیبایی استفاده كند. روزنامه‌های آرژانتین اعلام كرده‌اند مارادونا برای اینكه به اندازه نامزدش جوان به نظر برسد توصیه متخصصان زیبایی را پذیرفته است.

تصاویر منتشرشده از این زوج بعد از جراحی زیبایی نشان می‌دهد كه هر دو نفر خوش و خرم در كوبا از این وضعیت جدید لذت می‌برند، البته این موضوع برای بعضی رسانه‌ها چندان عجیب نیست چون مارادونا در بخش‌های مختلف زندگی‌اش نشان داده كه از جلب‌توجه خوشش می‌آید و گاهی دلش می‌خواهد نسبت به دیگران متفاوت‌تر باشد! با این وجود كمتر مرد ۵۴ ساله‌ای را می‌بینیم كه سراغ جراحی‌های زیبایی برود و این موضوع جای بحث دارد.

مارادونا اعتمادبه‌نفسی پایین دارد؟

این روزها می‌بینیم كه مشكل جراحی زیبایی نه فقط در میان خانم‌ها، بلكه در میان مردان هم دیده می‌شود و از این مارادوناها زیاد داریم. روانشناسان معتقدند یكی از عوامل اصلی در بروز این مشكل اعتمادبه‌نفس پایین است و اینكه فرد از داشته‌های خودش ارزیابی درستی ندارد، البته ممكن است در محیطی بزرگ شده باشد كه در آنجا تاكید خانواده بر ظاهر سبب بروز چنین مشكلی شده باشد كه ممكن است در قالب سرزنش یا مقایسه با دیگران او را نسبت به ظاهرش حساس كرده باشد. اما به هر حال عامل اعتمادبه‌نفس پایین مهم‌ترین دلیل شكل‌گیری اختلال بدشكلی بدن به‌شمار می‌رود.

چطوراز جراحی منصرف شوید؟

اگر جزو مردانی هستید كه دل‌تان می‌خواهد بینی‌تان را به دست جراحان زیبایی بسپارید بهتر است قبل از عمل كمی بیشتر فكر كنید و به توصیه روانشناسان دیدگاه‌تان را تغییر دهید تا نیازی به این جراحی زنانه نداشته باشید.

تغییر دیدگاه: روانشناسان به شما می‌گویند كه در درجه اول باید نگرش‌تان را نسبت به زیبایی تغییر دهید و خودتان را همان‌طور كه هستید، بپذیرید. افرادی كه بی كم و كاست خودشان را آنطور كه هستند می‌پذیرند كمتر به سمت این جراحی‌ها گرایش پیدا می‌كنند.

توجه به موفقیت‌های گذشته: با فكر كردن به پیروزی‌های خودتان احساس بهتری پیدا می‌كنید و نیازی به جراحی زیبایی در خودتان نمی‌بینید.

دست به دامن خانواده: خانواده و اطراف‌تان هم می‌توانند به شما یادآوری كنند كه در جنبه‌های مختلف زندگی مانند كار، تحصیل یا تجارت موفقیت‌هایی به دست آورده‌اید. پس به صحبت‌های‌شان دقت كنید و بی‌دلیل به جراحی فكر نكنید.

كدام مردها بینی‌شان را عمل كنند؟

مردانی كه جراحی‌های زیبایی را برای داشتن چهره‌ای زیباتر انتخاب می‌كنند شاید این مشكلات در شخصیت‌شان دیده شود:

- منش مردانه ندارند. شاید خودشیفتگی داشته باشند.

- به تناسب سن‌شان به پختگی عاطفی، عقلی و اجتماعی نرسیده‌اند.

- تمركز آنها بر جسم‌شان است و می‌خواهند تصویری زنانه داشته باشند.

- اعتمادبه‌نفس‌شان پایین است.

- هدف مشخصی ندارند و به رشد فكری نرسیده‌اند.

- به تن‌پروری و تن‌آرایی عادت دارند و انسان‌های ضعیفی هستند.

- برای خودشان و جامعه كارآمد نیستند.

- وقت و فكرشان را بی‌جهت صرف می‌كنند، وگرنه می‌توانند انسان‌هایی آگاه، بالنده و موثر باشند.

چرا بعضی از مردان سراغ جراحی‌های زیبایی می‌روند؟

تب زیبایی در میان مردان موضوعی است كه روانشناسان با شك و تردید به آن نگاه می‌كنند و این تمایل را به مشكلات روانشناختی و اختلالات شخصیتی ارتباط می‌دهند. علاوه بر این نارضایتی از موفقیت‌آمیز نبودن این جراحی‌ها هم مشكل دیگری است كه در بین متقاضیان زیاد دیده می‌شود و عوارض روحی و روانی هم به دنبال دارد.

همه ما انسان‌ها دل‌مان می‌خواهد جذاب به نظر برسیم و از راه‌های مختلف می‌خواهیم این جذابیت را به دست آوریم، البته گروهی از افراد از راه كسب علم و دانش، موفقیت شغلی، پول و ثروت یا ابعاد فرهنگی و اجتماعی به دنبال كسب جذابیت هستند و عده‌ای دیگر فقط به جذابیت‌های ظاهری فكر می‌كنند.

هر دو جنس زن و مرد بدشان نمی‌آید كه در روابط اجتماعی جذاب به نظر برسند، اما تمركز زیاد در ظاهر فیزكی ناشی از حقارت، كمبود و عدم توجه به جنبه‌های دیگر و غفلت در زمینه‌های مهم زندگی است تا از این نظر كمبود‌ها را جبران كنند.

این جراحی‌ها در سراسر دنیا خیلی متعارف نیست و بدون شك كسی كه به دنبال این جراحی‌ها می‌رود ممكن است در شخصیتش ضعف‌های بارزی داشته باشد. اگرچه باید علائم دیگری هم در او دیده شود. به‌طور مثال پسرانی كه دنبال جراحی‌های زیبایی می‌روند ممكن است شخصیت زنانه داشته باشند و به شاخص‌های مردانه مانند قدرت، ثروت و جایگاه اجتماعی كمتر توجه كنند. آنها در این زمینه‌ها كمبود‌هایی دارند كه برای جبران به سمت جراحی‌های زنانه پیش می‌روند.

البته گروهی از مردان به دلیل داشتن ناهنجاری‌های جدی ناچار هستند كه این جراحی‌ها را انتخاب كنند، اما به هر حال این كار ماهیت زنانه دارد. با این وجود در زنان هم مورد تایید نیست، مگر اینكه مشكلی جدی وجود داشته باشد.

خودشیفته‌ها، بینی سربالا می‌خواهند

عامل دیگری كه مردها را به سمت جراحی بینی سوق می‌دهد، خودشیفتگی است. خودشیفتگی یك بیماری شخصیتی است كه می‌تواند با جراحی بینی در مردان در ارتباط باشد. افراد خودشیفته برای خودشان اهمیت زیادی قائل هستند، خودشان را برتر می‌دانند و فكر می‌كنند قیافه‌شان تك است. گروهی از افراد هم تركیبی از وسواس و خودشیفتگی دارند. آنها به جزئیات چهره‌شان اهمیت می‌دهند و روی عناصر صورت‌شان حساس می‌شوند، درحالی‌كه نمی‌دانند این موضوع برای دیگران اهمیتی ندارد و مردم به كلیات فرد نگاه می‌كنند. داشتن خلق و خوی خوب، رفتار و گفتار مناسب، روابط همدلانه و درك اجتماعی برای سایرین مهم‌تر از اندازه بینی است و بینی افراد در روابط‌شان تاثیری ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با قسمت آخر تا حدودی مخالفم چون منم خودشیفتم و خودمو بیشتر از همه ذوس دارم ولی اینکه دلیل نمیشه برم عمل زیبایی کنم اتفاقا کسیکه واسه خودش ارزش قائله نیاز به جلب توجه دیگران با اینکارا نداره

    • بدون نام

      وااااا
      مثل زن سن بالایی شده که آرایش کرده!!!!!

    • شیما

      ایییی اون مرد چه چندشه

    • حمید

      سلام واقعا متن چرتی بود هیچ دلیل و منطق قانع کننده ای پاش نبود و براساس سلیقه شخصی نوشته شده بود

    • بدون نام

      خو یکی دماغش بزرگه چه کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج