۲۰۵۶۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تیپ صورتی، آرایش صورتی!

برای ما خانم‌های ایرانی زیبایی و آراستگی اهمیت خاصی دارد به‌خصوص وقتی جایی دعوت می‌شویم و می‌خواهیم در جمع بدرخشیم.

تیپ صورتی، آرایش صورتی!
مجله زندگی ایده آل: برای ما خانم‌های ایرانی زیبایی و آراستگی اهمیت خاصی دارد به‌خصوص وقتی جایی دعوت می‌شویم و می‌خواهیم در جمع بدرخشیم. در نگاه اول كار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما باید بگوییم كه زمان آرایش خیلی مهم است. آرایش در روز روشن‌تر است و رفته‌رفته با تاریكی هوا، میكاپ با هر هارمونی رنگ تیره‌تر می‌شود.

برای یك ‌مهمانی عصر با لباس صورتی همه افراد فكر می‌كنند كه میكاپ باید حتما با رنگ لباس هماهنگ باشد ولی این موضوع صددرصد نیست. رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم، فرم لباس و فرم صورت هم در آرایش كاملا تاثیرگذار است. پس اگر می‌خواهید با لباس صورتی در یك ‌مهمانی عصر حضور داشته باشید. این مطلب را از دست ندهید.

طبیعی سایه بزنید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!

برای یك ‌مهمانی عصر با لباس صورتی می‌توانید از سایه چشمی استفاده كنید كه نزدیك رنگ مو و رنگ چشم‌تان باشد. مثلا اگر فردی موهای قهو‌ه‌ای، رنگ چشم قهوه‌ای و پوست گندمگون دارد بهتر است برای یك ‌مهمانی عصر از سایه‌ای با تناژ رنگ كرم- نخودی استفاده كند. پس سعی كنید آرایشی كنید كه زیباتر شوید نه اینكه صورت‌تان از حالت طبیعی خارج شود.

طبیعی ابرو بكشید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!

برای آرایش ابروها در یك ‌مهمانی عصر با لباس صورتی بهتر است سایه‌ای را برای ابرو استفاده كنید كه نزدیك رنگ موی‌تان باشد. سعی كنید حدالامكان ابروهایی طبیعی برای خود بسازید تا كسی متوجه كم‌پشت بودن ابروهای شما نشود و زیبایی‌تان طبیعی باشد.

چشم‌های‌تان را حالت دهید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!

در یك جمع دوستانه برای زیباتر شدن چشم‌های‌تان و اینكه به چشم‌های‌تان حالت دهید، می‌توانید از خط‌چشمی محو و ریملی مناسب استفاده كنید. برای حالت دادن به مژه‌های‌تان فرمژه را فراموش نكنید. برای این نوع ‌مهمانی‌ها می‌توانید از مژه مصنوعی هم استفاده كنید به شرطی كه خیلی مشخص نباشد و كسی متوجه نشود.

رنگ پوست را دست‌كم نگیرید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!

برای زیباتر شدن آرایش‌تان در یك ‌مهمانی، رژگونه و رژلب را فراموش نكنید. رنگ رژگونه و رژلب‌تان را سعی كنید برحسب رنگ پوست‌تان انتخاب كنید. برای مثال افرادی كه رنگ پوست خیلی روشنی دارند بهتر است از رژلب‌های كم‌رنگ دوری كنند و برعكس خانم‌هایی كه پوست تیره و سبزه‌ای دارند بهتر است از رژلب پررنگ استفاده نكنند. برای همین رنگ پوست در یك آرایش شیك و امروزی دخیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج