جاباما
۲۰۵۶۲۳
۳ نظر
۵۰۲۱
۳ نظر
۵۰۲۱
پ

جدید ترین مدل های موی ۲۰۱۵

سال گذشته، بازار انواع بافت روی موی خانم‌ها حسابی گرم بود. آرایشگاه‌های زنانه در رقابت با یكدیگر انواع مدل‌های بافت را ابداع و روی سر خانم‌ها پیاده می‌كردند.

جدید ترین مدل های موی 2015
مجله زندگی ایده آل: سال گذشته، بازار انواع بافت روی موی خانم‌ها حسابی گرم بود. آرایشگاه‌های زنانه در رقابت با یكدیگر انواع مدل‌های بافت را ابداع و روی سر خانم‌ها پیاده می‌كردند. كلاس‌های آموزش بافت هم بازار گرمی داشتند.

كلاس‌های یكی، دو ساعته كه به شما یاد می‌دادند، چگونه چند مدل بافت را روی سر خود‌تان پیاده كنید و از آرایشگران بی‌نیاز شوید اما در سال جدید باید منتظر باشید از رونق انواع بافت كاسته شود و مدل‌های ساده‌تری باب شوند كه وابستگی شما را به آرایشگرها كمتر می‌كنند و می‌توانید در خانه با هنر خود‌تان آراسته شوید. آرایشگران این مدل‌ها را برای سالی كه پیش‌رو دارید، به شما پیشنهاد می‌كنند.

گل به سر شوید

جدید ترین مدل های موی 2015

اگر قصد شركت در مراسمی را دارید، به هر شیوه‌ای كه دوست دارید، بافت، گوجه یا... موهای‌تان را ببندید؛ مهم این است كه تزئین موهای‌تان را با گل كامل كنید. می‌توانید از یك گل بزرگ مثل رز یا چند شاخه ظریف و كوچك گل استفاده كنید و لابه‌لای موهای‌تان گل‌ها را جا دهید؛ مدلی كه طراحان بی‌شك از زنان كولی و فرم سنتی زنان اسپانیایی الهام گرفته‌اند چون استفاده از گل به‌عنوان تزئین مو، اغلب با شیوه بستن شلخته مو كه در زنان كولی مرسوم بوده و مدل گوجه ساده كه در زنان اسپانیایی رایج بوده، دیده می‌شود.

سلام به آفریقا

جدید ترین مدل های موی 2015

این مدل موی فرفری حجم‌دار نصیب هر كسی نمی‌شود و از نظر ژنتیك مخصوص خانم‌ها و آقایان سیاه‌پوست است اما امسال خانم‌های دیگر هم دست به تقلید از این گروه زده‌اند. شما هم اگر به این مدل موهای مجعد و حجیم علاقه دارید، می‌توانید امسال كه این مدل مو رایج شده، موهای فرفری به سبك زنان آفریقایی را تجربه كنید. برای این كار باید از آرایشگر‌تان كمك بگیرید. آنها با استفاده از تكنیك‌های فر و پوش دادن مو می‌توانند چنین مدلی را برای شما خلق كنند البته این نكته را بدانید كه برای درست کردن چنین مدل مویی آرایشگران مجبورند از مواد فر شیمیایی استفاده كنند كه به سلامت مو آسیب می‌زند.

گره در كار بزنید

جدید ترین مدل های موی 2015

آرایشگران امسال به‌شدت تحت تاثیر مدل‌های موی آفریقایی بودند. یكی دیگر از مدل‌هایی كه امسال زیاد خواهید دید، گره‌هایی است كه زنان خلاق آفریقایی مبدع آن بوده‌اند. این هم شیوه‌ای از جمع كردن و بستن مو است كه با چند بار تمرین یاد خواهید گرفت چون اصلا كار سختی نیست. كافی است موهای تمام سطح سر را به چند دسته تقسیم كنید. هر دسته را بپیچانید، آنقدر كه رشته‌ای منسجم و پیچ‌خورده شود. این ساده‌ترین شیوه ایجاد گره در مو است اما آرایشگران می‌توانند مدل‌های متنوعی از این گره را روی سر ایجاد كنند.

یك رشته بر جای مانده

جدید ترین مدل های موی 2015

از مدل موهای بافت كه سال گذشته روزهای داغی داشتند، یك مدل ساده برجای مانده است؛ یك رشته بافت ساده كه خیلی ساده پشت سر قرار می‌گیرد. در نمونه‌های مختلف توصیه شده توسط طراحان، این رشته بافت در بالای سر یا انتهای موها قرار گرفته است. این رشته بافت ساده را باید آخرین ردپای دوران محبوبیت بافت دانست.

دوران شلخته‌ها

جدید ترین مدل های موی 2015

مهم‌ترین ویژگی مدل مویی كه امسال مد است، شلخته و شلوغ بودن است. جمع، گره، بافت یا. . . بودن موها اهمیتی ندارد ولی لازم نیست زمان زیادی جلوی آینه وقت تلف كنید تا با كمك انواع ژل، تافت و موس، موهای‌تان را كاملا صاف كنید كه هیچ خرده‌مویی وجود نداشته باشد. همین خرده‌موهایی كه اطراف موهای‌تان پراكنده است، بخشی از مد امسال هستند.
خود‌تان را درگیر نظم بیش از اندازه نكنید و از مدل‌های تنبلی و راحت امسال لذت ببرید.

موجی از دریا رسیده

جدید ترین مدل های موی 2015

هرچند موهای صاف، شیكی و آراستگی همیشگی خودشان را دارند اما موهای موجدار توانسته‌اند محبوبیت خودشان را از سال‌های گذشته حفظ كنند و در سال جدید هم محبوبیت داشته باشند. موهایی با موج‌های باز می‌توانند در مراسم مختلف از ‌مهمانی تا دور همی مناسب باشند. برای این كار ابزار و تكنیك‌های مختلفی وجود دارد كه در شماره‌های قبل آموزش داده‌ایم. موج دادن به موهای بلند از آن كارهایی است كه با تمرین می‌توانید یاد بگیرید اما اگر می‌خواهید مدل موی شما چند روزی دوام بیاورد، بهتر است این كار را به آرایشگر بسپارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطی

      3 جدید نبود ولی قشنگ بود 6 هم قشنگ بود

    • مارال

      من به شوهرم نشون دادم خخخخ
      گفت دم اسبی از بقیه که مزخرفن بهتره

    • بدون نام

      موی شلخته دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج