جاباما
۲۰۵۶۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

هر قدر هم كه در دنیای مجازی و وب به دنبال محصولات خوب فرهنگی و هنری بگردید، هیچ كدام جای پیشنهادهای دوست‌داشتنی دوستان و شخصیت‌های هنری را برای خواندن كتاب، فیلم دیدن یا تماشای تئاترهای دیدنی نمی‌گیرد.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری : هر قدر هم كه در دنیای مجازی و وب به دنبال محصولات خوب فرهنگی و هنری بگردید، هیچ كدام جای پیشنهادهای دوست‌داشتنی دوستان و شخصیت‌های هنری را برای خواندن كتاب، فیلم دیدن یا تماشای تئاترهای دیدنی نمی‌گیرد؛ پیشنهادهایی كه برای ساختن آخر هفته‌هایی دلپذیر برای شما از سوی هنرمندان ارائه می‌شود. پیشنهادهای هیجان‌انگیز ایده‌آل را در این شماره از دست ندهید.

بهناز جعفری: موسیقی ردكارپت بشنوید

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

گوش كردن به موسیقی‌های كلاسیك جهان با سبك و زبان‌های مختلف به اندازه‌ای دلنشین است كه گاهی لذت كتاب خواندن و رسیدگی به امور روزانه را دو چندان می‌كند. یك فنجان قهوه گرم و نشستن در گوشه‌ای دنج از خانه و گوش كردن به این سبك موسیقی‌های روح نواز حال هر كسی را در یك عصر دل‌انگیز بهاری دگرگون می‌كند. آلبوم Black Market Music گروه راك بریتانیایی پلاسـیبو (placebo) با دریافـت عنـوان پرفروش‌ترین آلبوم سبك راك چند سال متوالی از گروه‌های پرطرفدار است.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

یكی از پیشنهادها از سوی بهناز جعفری است. این بازیگر كه سال‌هاست با موفقیت در صحنه‌های تئاتر می‌درخشد، به تازگی در صفحه مجازی خود با معرفی این آلبوم نوشت: « موزیكی فوق‌العاده برای كسانی كه به موسیقی خوب علاقه‌مند هستند و تا به حالا كارهای این گروه هنرمند را گوش نكرده‌اند. خودم كارهای این گروه را بسیار دوست دارم و البته باید اضافه كنم كه آشنایی من با این آهنگ به بعد از تماشای فیلم رد كارپت آقای عطاران برمی‌گردد.»

منصور ضابطیان؛ سفر به تنگه هرمز

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

سفر لذت‌بخش‌ترین پیشنهادی است كه به هر كسی می‌توانید بدهید. از تجربه سر زدن به مكان‌های تاریخی تا رفتن به دامن طبیعت و سفر به شهرهای بكر و دوست داشتنی ایران خودمان. اگر منتظر پیشنهادی هستید تا بهار را پر خاطره آغاز كنید حتما به پیشنهاد آدم‌های خوش فكر و محبوب رادیو و تلویزیون توجه كنید. منصور ضابطیان كه ایده‌ها و خلاقیت‌هایش برای انتخاب‌های درست زبانزد محافل هنری است، پیشنهاد ویژه‌ای برای سفرهای داخلی امسال شما دارد.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

او كه معتقد است هر شهر كشورمان تكه‌ای از بهشت خداست، پیشنهاد می‌كند تا امسال بهار حتما سری به جزیره هرمز بزنید. او در این باره می‌گوید: « سفر سال گذشته من به این خطه از كشورمان به جرات بهترین سفر سال گذشته من بود. بدون هیچ تردیدی ادعا می‌كنم كه این جزیره زیباترین نقطه ایران است كه تا امروز دیده‌ام. » پس اگر دنبال بهانه‌ای برای سفر می‌گردید این هم بهانه و دلیل برای رفتن به نقطه‌ای دیدنی از كشورمان. این پیشنهاد را از دست ندهید.

مهراب قاسم‌خانی: این فیلم‌ها را حتما ببینید

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

همه ما تعداد زیادی فیلم ندیده در قفسه‌های‌مان داریم كه در حال خاك خوردن است كه برای بیرون كشیدن یكی از آنها برای تماشا امروز و فردا می‌كنیم. . قبل از اینكه خودتان فیلمی را انتخاب كنید، پیشنهاد می‌كنیم در میان فیلم‌های‌تان بگردید تا اگر به فیلم‌های پیشنهادی مهراب قاسم‌خانی برخوردید، حتما به تماشای آنها بنشینید.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

مهراب قاسم‌خانی با معرفی فیلم‌های Birdman و Theory of everything می‌گوید: «من امسال این فیلم‌ها را خیلی دوست داشتم و به نظرم عنوان بهترین فیلم در اسكار باید به یكی از این دو فیلم می‌رسید. این سبك فیلم‌ها سبك‌های دوست داشتنی من در سینما چه برای كاركردن چه برای تماشای فیلم است. چرا كه فیلم «مرد پرنده» اثری نیست كه فقط در بررسی شخصیت‌ها خلاصه شود و با چند شوخی و كمدی تلخ تمام شود بلكه از لحاظ فرم روایت یكی از خوش‌تكنیك‌ترین آثار سینمایی است؛ بنابراین پیشنهاد من این است كه این فیلم‌ها را حتما ببینید.»

هومن سیدی: داستان ابر ابله را بخوانید

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

اگر مدتی است كتاب خواندن را از فهرست برنامه‌های مفرح زندگی‌تان پاك كرده‌اید، بد نیست با خواندن كتابی خواندنی و دوست‌داشتنی در تصمیم‌تان تجدیدنظر كنید. این روزها كه نرم‌افزارهای مختلف سرعت انتقال اطلاعات را به سرعت نور رسانده‌اند، به دست گرفتن كتاب‌های پرفروش دنیا و لم دادن و خواندن آنها، علاوه بر آرامش دنیایی از معلومات و مهارت را در فكرتان تلنبار می‌كند؛ مهارت‌هایی كه درست روز مبادا به كارتان می‌آید. اگر بین صفحه هنرمندان گهگاه به دنبال پیشنهاد خوبی گشته‌اید و چیزی عایدتان نشده است، ما یك نمونه از پیشنهادها را برای‌تان باز نشر می‌كنیم.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

هومن سیدی كه امسال با اكران فیلم‌های خوش ساختش در سینما و جشنواره به چهره‌ای محبوب و پرطرفدار تبدیل شد، با معرفی كتاب «ابر ابله» با نوشتن جمله‌ای از این كتاب می‌گوید: «در جهانی كه ساخته‌ایم دانستن رنج بردن است و دیدن عصیان در پی دارد و گاه انزوا. ابر ابله آغاز دانستن و دیدن است به ویژه برای كسانی كه انزوا را دوست ندارند.» ابر ابله نوشته ارلند لو با ترجمه شقایق قندهاری را حتما از كتابفروشی‌های شهرتان بخواهید.

پریناز ایزدیار: برای دیدن این فیلم معطل نكنید

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

با وجود اینكه لذت بردن یا نبردن از فیلم‌های مختلف رابطه مستقیمی با سلیقه و نوع نگرش شما به داستان و نوشته خوب دارد اما شنیدن نقدها و بازخوردهای آدم‌های سرشناس و پرطرفدار كار را برای نتیجه‌گیری برای تماشای یك فیلم تمام می‌كند. این پیشنهاد كه از سوی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، پریناز ایزدیار ارائه شده هم از این قاعده مستثنی نیست اما با یك حساب سرانگشتی از بازیگران و كارگردان و كاندید شدن فیلم برای جشنواره می‌توان روی این پیشنهاد ویژه فكر كرد.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

او می‌گوید: «من بعد از مدت‌ها از تماشای این فیلم هومن سیدی لذت‌بردم. در شرایطی كه سینمای ما پر شده از فیلم‌های كلیشه‌ای با تم تلخ و اجتماعی فیلمی مثل« اعترافات ذهن خطرناك من » با داشتن ایده، خلاقیت و جزئیات زیادش پیشنهادی قابل تامل برای علاقه‌مندان به سینمای نو و خلاقانه است. بنابراین پیشنهاد می‌كنم در زمان اكران این فیلم، تماشای فیلمی خوب و متفاوت را از دست ندهید. همه چیز در این كار حرفه‌ای كنار هم چیده شده است تا بیننده را تا انتهای ماجرا بدون كسالت همراه خود كند. امیدوارم شما هم از این پیشنهاد لذت ببرید.»

كمند امیرسلیمانی: تهران گردی روی پل طبیعت

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

گاهی با خودتان قرار بگذارید و برای بودن‌تان وقت بگذرانید و لذت هوای تازه همراه با ورزش و موسیقی را از دست ندهید. گاهی این وقت گذاشتن‌ها هزینه‌ای هم ندارد و به سادگی حال‌تان را در یك صبح بهاری دگرگون می‌كند. كمند امیرسلیمانی كه طرفدار پر و پاقرص همین وقت گذاشتن‌های ساده اما دلنشین برای خودش است، پیشنهادی فوق‌العاده دارد: «من گاهی تهران‌گردی می‌كنم و به جاهایی كه دوست دارم می‌روم تا به دور از دغدغه‌ها نفسی تازه كنم.

پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب

در تجربه‌ای كه چند روز اخیر داشتم پیشنهاد می‌كنم حتما یك بار به پل طبیعت بروید. پل طبیعت همان پل زیبایی است كه در پارك آب و آتش واقع شده و شب‌ها با نورپردازی زیبا از اتوبان مدرس بسیار دیدنی است. این پیاده‌روی دوست داشتنی را از دست ندهید و یك روز رها از مشكلات روزمرگی‌ها روی این پل نفسی راحت بكشید.» پس چرا معطل هستید. با همراه داشتن كلی موسیقی خوب چند ساعتی روی این پل خلوت كنید و با انرژی مضاعف به خانه بازگردید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج