۲۰۵۶۵
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

پس از پنج سال ممنوعیت و بی کنسرتی

بازگشت مهدی مقدم با «الهی شکر»

پس از پنج سال این خواننده توانسته نظر مساعد مسوولان را برای بیگناهی اش در پخش این ویدئوها از شبکه های ماهواره ای بگیرد و در بهار سال ۹۱ با آلبوم «الهی شکر» وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

بازگشت مهدی مقدم با «الهی شکر»

تماشا : آخرین آلبوم مهدی مقدم پنج سال پیش در بازار موسیقی کشور منتشر شد و در زمان انتشارش بازتاب ها و بازخوردهای مختلفی را به وجود آورد. در همان سال مجموعه ویدئوهای آلبومش «سونامی» هم در بازار موسیقی منتشر شد و به شدت هم مورد توجه علاقه مندانش قرار گرفت.

ولی یک ماه پس از انتشار این آلبوم همه این ویدئوها سر از شبکه های ماهواره ای درآورد تا 5 سال تمام مهدی مقدم نتواند در بازار موسیقی کشور فعالیت مجاز داشته باشد. حالا پس از پنج سال این خواننده توانسته نظر مساعد مسوولان را برای بیگناهی اش در پخش این ویدئوها از شبکه های ماهواره ای بگیرد و در بهار سال 91 با آلبوم «الهی شکر» وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

بازگشت مهدی مقدم با «الهی شکر»

مهدی مقدم از همان زمانی که شبکه «ایران موزیک» با مجوز رسمی وزارت ارشاد فعالیت می کرد با ویدئوهایش خود را به عنوان خواننده ای خوش صدا و کاربلد به اهالی موسیقی معرفی کرد و توانست طرفداران زیادی را هم برای خود کسب کند. او دو آلبوم مجاز هم در بازار موسیقی کشور دارد که این آخری «سونامی» به شدت مورد توجه قرار گرفته بود و مخاطبان این خواننده برای دیدن اجرای زنده مقدم لحظه شماری می کردند. ولی این اتفاق هرگز نیفتاد و مقدم به دلیل همکاری با شبکه های ماهواره ای ممنوع الفعالیت شد.


پنج سال سکوت

پنج سال از آخرین حضور این خواننده در عرصه مجاز می گذرد و قطعا این خواننده حرف های زیادی برای گفتن درباره این پنج سال دارد: «به هر حال اتفاقی است که افتاده و در همه این سال ها متاسفانه شرایطش نبود که من بتوانم به اجرای برنامه و انتشار آلبوم اقدام کنم. هرچند از لحاظ بیزینسی و کنسرت خیلی عقب افتادم ولی بیکار ننشسته ام و کلی کار آماده انتشار دارم».


آلبوم

مقدم همچنین در مورد آلبوم ها و فعالیت های جدیدش گفت: «خوشبختانه جواب استعلام دفتر موسیقی از حراست در مورد من بالاخره مثبت اعلام شد تا بتوانم آلبومم را پس از عید روانه بازار کنم. من دو آلبوم کامل در حال حاضر آماده ساخت دارم که اگر خدا بخواهد یکی از آنها را با نام «الهی شکر» در بازار موسیقی منتشر خواهم کرد. این آلبوم، کاری است که برایش بسیار وقت و انرژی صرف کرده ام و با وجود تمام مشکلات و سختی هایی که داشتم، آن را ساختم و برایم مهم است که ببینم واکنش مردم و بازار به آن چطور خواهد بود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • aynaz

      مهدی جون بهت تبریک میگم من عاشق صداتم.واقعا تکه هم صدات هم خودت امید وارم بتونی کنسرت بدی چون خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت یعنی همه دوست دارن.

    • الهام

      مهدي جون عاشق صداتم. اميدوارم موفق باشي عزيزم و اين آلبومتم بترررررررررررررررركونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج