۲۰۵۶۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی شبکه اجتماعی Netlog

این شبکه اجتماعی، مخصوص جوان هاست

این روزها که انواع شبکه های اجتماعی با قابلیت های مختلف عرضه می شوند، Netlog با امکانات متفاوت خود توانسته نزدیک به ۱۰۰ میلیون مشترک را از سراسر جهان جذب کند.

این شبکه اجتماعی، مخصوص جوان هاست





هفته نامه عصر ارتباط: این روزها که انواع شبکه های اجتماعی با قابلیت های مختلف عرضه می شوند، Netlog با امکانات متفاوت خود توانسته نزدیک به 100 میلیون مشترک را از سراسر جهان جذب کند. این شبکه اجتماعی که تمامی خدمات خود را مبتنی بر وب ارائه می دهد، پیش تر با ام های Facebox و Bingbox شناخته می شد و مدیران بلژیکی آن سرانجام نام Netlog را برای آن برگزیدند.

اگر شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک و توییتر خدمات ویژه ای در اختیار جوانان قرار می دهند، اما Netlog هدف اصلی خود را جذب این گروه از افراد اعلام کرده و به عبارت دیگر اقدامات آن فقط برای خدمات رسانی به این افراد صورت می گیرد.

اعضای شبکه اجتماعی Netlog می توانند یک صفحه شخصی در اختیار داشته باشند، با دیگران ملاقات کنند، گفتگوهای اینترنتی انجام دهند، انواع بازی های مورد علاقه خود را دنبال کنند، تصاویر ویدیویی را با دوستان به اشتراک بگذارند و مطالب خود را در صفحه ای مانند وبلاگ بنویسند.

این شبکه اجتماعی، مخصوص جوان هاست

این سایت برای نخستین بار فعالیت خود را در سال ۱۹۹۹ با نام ASL.TO برای مردم بلژیک آغاز کرد و از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت. در سال ۲۰۰۲ میلادی نام سایت به Redbox تغییر کرد و از همان زمان بود که امکان حضور دیگر کاربران اروپایی هم روی آن فراهم شد.

اواخر همان سال مدیران شرکت نام خود را به Netlog تغییر دادند و سرانجام در سال ۲۰۰۷ میلادی گفته شد تعداد اعضای این مجموعه به ۳۰ میلیون نفر رسیده است. طی سال های بعد خدمات این شبکه اجتماعی گسترش یافت و هم اکنون این ابزار ارتباطی سرویس های مختلف خود را به بیش از ۲۰ زبان دنیا ارائه می دهد.

این شبکه اجتماعی، مخصوص جوان هاست

زمانی که کاربران در Netlog عضو می شوند، می توانند با ارسال پست الکترونیکی دوستان خود در فیس بوک را هم به حضور در این شبکه اجتماعی دعوت کنند. برخی کاربران در ماه های اخیر اعلام کرده اند که فرآیند ارسال این دعوتنامه پیچیده است و کار چندان آسانی نیست. با همین اتفاق، شرکت Netlog سیاست های خود را تغییر داد و هم اکنون برای دعوت دیگران به عضویت در این شبکه اجتماعی یک کلید اصلی ارائه شده است و البته شرکت توسعه خدمات این شبکه اجتماعی می کوشد با ارائه سرویس های ویژه مخصوص نوجوانان و جوانان، بیش از پیش رضایت آنها را جلب کند.

شبکه اجتماعی Netlog سرویس های هوشمند جغرافیایی دارد و ضمن ارسال مطالب مرتبط با محل سکونت کاربران، اطلاعات شخصی منتشر شده در پروافیل را هم بر حسب موقعیت جغرافیایی علامت گذاری می کند تا کاربران بتوانند افرادی را که در نزدیکی محل سکونت آنها حضور دارند به آسانی پیدا کنند.

این شبکه اجتماعی، مخصوص جوان هاست

این قابلیت امکان جستجوهای دقیق تر را فراهم می کند و همچنین پروفایل کسانی را که در نزدیکی کاربر حضور دارند برای او نمایان می کند.

شبکه اجتماعی Netlog به گونه ای طراحی شده که عضویت در آن نیاز به ثبت نام اولیه دارد و همه خدمات مربوطه به صورت کاملا رایگان ارائه می شود. مرکز امتیاز دهی اینترنتی الکسا براساس آخرین بررسی خود اعلام کرد رتبه جهانی سایت مربوط به این شبکه اجتماعی ۲۶۲۱ است و البته از آنجایی که روز به روز بر تعداد مشترکان این پلتفرم افزوده می شود، می توان شاهد تغییر روند فعالیت های آن در آینده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج