۲۰۵۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خاوری یارانه گرفت و در رفت!

طبرسی با بیان اینکه رئیس بانک ملی سابق یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت پناهنده شد، گفت: اما مسئولان باید پاسخگو باشند که بخش دیگر این اختلاس چه شده و برای مردم مشخص کنند.

فارس: خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در نحوه پاسخگویی احمدی‌نژاد و قانع شدن یا نشدن، خودم هم حرف دارم، گفت: اما اصل کار باعث پیشرفت دموکراسی است.

آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: باید با آموزه‌های اسلام و ائمه بیشتر آشنا شویم. امیرالمومنین تقوا را در کنار حکومت داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک عید نوروز باستانی ملی ایرانیان، بیان داشت: این عید را به همه شیعیان و ایرانیان داخل و خارج از کشور و نمازگزاران جمعه تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه بهار همراه با تجدید حیات است، ادامه داد: انسان‌ها هم باید تجدید حیات و رفتار کنند.

طبرسی با اشاره به اینکه قلب‌ها را باید تغییر داد، اضافه کرد: سال نو، سال تحول و تغییر است و فقط عید لباس نیست بلکه دل را باید نو و پالایش کنیم.

* مسافران باعث آزردگی خانواده شهدا و خدشه‌دار شدن ارزش‌های دینی نشوند

این مسئول با بیان اینکه مازندران در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار داشته و در استان هم جاذبه داریم، یادآور شد: مسافران با فرهنگ خود برای تفریح می‌آیند و خبرگان توصیه کردند که رعایت حال انقلاب، شهدا، ارزش‌های دینی و شئون مذهبی را داشته باشیم.

طبرسی گفت: مسافران باید بدانند اینجا سرزمین شهدا است و این خاک، خاک مقدسی است و باید مواظب مواهب طبیعی بوده و با وضعیتی حضور یابند که باعث آزردگی خانواده شهدا و خدشه‌دار شدن ارزش‌های دینی نباشد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی آماده پذیرایی از مسافران هستند و مسافران هم بدانند که اینجا مازندران و مرکز علویان است و آداب میهمانی را خوب رعایت کنند. اینگونه نباشد سر سفره مازنی‌ها بنشینند، اما خدای نخواسته به ارزش‌ها و خون شهدا جسارتی باشد.

* پیام رهبری نباید فقط در سربرگ نامه‌ها نوشته شود

طبرسی بیان داشت: بسیاری از خوبی‌ها در این عید است، دید و بازدید‌ها بسیار خوب است و سعی کنید در این ایام قهر‌ها را تبدیل به مهر و محبت کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در سال ۹۱ رهبری حتما پیامی دارند، ادامه داد: پیام‌ها را باید عمل کرد و فقط در سربرگ کاغذ‌ها ننویسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در داخل کشور در سال جاری با وجود همه مشکلات، تشدید تحریم‌ها، تهدید نظامی است و می‌خواهند همسایه‌های ما را از ما جدا کنند تا ما را تک و تنها گذاشته و در منگنه قرار دهند.

طبرسی با بیان اینکه سیاست دوم تفرقه انداختن و حکومت کردن است است، عنوان کرد: مساله سوم تشدید تحریم است و حواس ما باید جمع و آماده باشیم.

وی بیان داشت: یکی از این موفقیت‌ها افزایش رشد مشارکت در انتخابات بود که در ۳۳ سال اخیر سابقه نداشت و این نعمت بزرگی است.

* مسئله ۳ هزار میلیارد اختلاس باعث سرافکندگی ما در مقابل دشمنان شد

طبرسی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخگویی در مقابل سئوال نمایندگان، تصریح کرد: حضور رئیس جمهوری بر اساس قانون اساسی در مجلس و توضیح به سئوالات نمایندگان، نفس عمل یک مردم‌سالاری دینی و دموکراسی به تمام معنا را به دنیا نشان داد که مجلس ما قدرت داشته و رئیس جمهور ما چنین شخصیتی دارد.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در پاسخگویی رئیس جمهور در صحن مجلس و قانع شدن یا نشدن، خودم هم حرف دارم، متذکر شد: اما اصل کار باعث پیشرفت دموکراسی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله ۳ هزار میلیارد اختلاس باعث سرافکندگی ما در مقابل دشمنان شد و ما نمی‌خواهیم در حکومت اسلامی چنین مساله به وجود آید، خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم این موضوع دیگر تکرار نشده و دشمن خوشحال نشود.

* رئیس سابق بانک ملی، یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت

طبرسی با بیان اینکه رئیس بانک ملی سابق یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت پناهنده شد، گفت: اما مسئولان باید پاسخگو باشند که بخش دیگر این اختلاس چه شده و برای مردم مشخص کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین و عمده‌ترین حرکت دشمن فشار تحریم و فشار اقتصادی است که باید خوب مدیریت کنیم، متذکر شد: با هدایت رهبری، این تنگنای اقتصادی را پشت سر بگذاریم و شعب ابی‌طالب برای ما پیش نیاید.

طبرسی به آتش‌زدن قرآن در افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم اشاره کرد و اذعان داشت: اوباما و وزیر امور خارجه‌اش مجبور شدند عذرخواهی کنند و باید بدانند که همیشه ملت‌ها پیروز هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج