جاباما
۲۰۵۷۸۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دلیل ادامه واردات خودرو‌های لوکس

رئیس کل گمرک ایران گفت: بعد از مصوبه هیئت وزیران ورود خودرو های لوکس به کشور متوقف شده و خودروهای لوکسی که به کشور آمده عمدتا مربوط به سفارتخانه‌های خارجی و بر اساس کنوانسیون دیپلماتیک است.

خبرگزاری تسنیم: مسعود کرباسیان در حاشیه نشست گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در واکنش به خبر واردات پرتقال آلوده گفت:از طریق گمرک هیچ گونه واردات پرتقال انجام نشده است و حتی این محصول به صورت پیله وری نیز امکان ورد به کشور نداشته است.

معاون وزیرامور اقتصادی و دارائی ادامه داد: وارد کنندگان پیله وری نیز در زمان ورود محصولات خود به کشور، محصول خود را به گمرکات اعلام می‌کنند.

کرباسیان با تکذیب واردات پرتقال از طریق گمرک اظهار داشت: برای ورود یک کالا به کشور تنها اقدام به دریافت حقوق کمرکی نمی‌کینم بلکه مسائل و مقررات بهداشتی، استانداراد و ... آن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره کاهش۲۰ در صدی ارزش صادرات کشور ، در فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: کاهش واردات ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، مربوط به میعانات گازی است .

این مقام مسئول اضافه کرد:کاهش قیمت نفت بر قیمت جهانی میعانات گازی و در نهایت کاهش کل صادرات تاثیر گذاشته است.

کرباسیان در باره واردات کالای لوکس و خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی گفت: بعد از مصوبه هیئت وزیران هیچ گونه خودروی لوکسی وارداتی به کشور نیامده است و خودروهای لوکسی که به کشور وارد شده مربوط به سفارتخانه‌ها و بر اساس کنوانسیون دیپلماتیک است.

رئیس کل گمرک ایران در ارتباط امکان کاهش تعرفه واردات موبایل برای جلوگیری از قاچاق این محصول به کشور گفت: تعرفه واردات موبایل پایین است و وارد کنندگان به دنبال حذف مالیات و عوارض هستند که در این زمینه لازم است تعرفه‌ها از ثبات نسبی برخوردار باشند چرا که نوسان در تعرفه به سرعت موجب آشفتگی بازار می‌شود.

وی افزود: یکی از کاربردهای تعرفه حمایت از تولید داخل است تا تولیدات داخل رقابت پذیر باشند.

کرباسیان در پایان اظهار داشت: تعرفه‌ها در کشور ما مانند همه جای دنیا به صورت طبقه‌بندی شده‌ اعمال می‌شود، بنابراین در دولت یازدهم تعرفه واردات یک روند منطقی کاهش را نیز طی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهد

      تو گفتی و ما باور کردیم!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج