۲۰۵۸۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس

برنامه تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از بازی مقابل الهلال عربستان در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مشخص شد.

خبرگزاری فارس: در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس امشب و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت، اما اردوی این تیم شب گذشته در هتل لاله آرام و پرنشاط دنبال شد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین عصر دیروز در ورزشگاه آزادی با اتوبوس راهی هتل لاله شدند تا اردوی خود را در این هتل پیگیری کنند.

* پرسپولیسی‌ها پس از حضور در هتل و استراحت در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برای صرف شام راهی رستوران هتل شدند و از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برای برگزاری جلسه آنالیز تیم فوتبال الهلال عربستان در سالن اجتماعات هتل لاله جمع شدند. در این جلسه برانکو و دستیارانش با تصاویر ویدئویی و اسلایدی به تشریح وضعیت تیم الهلال پرداختند.

* برخی بازیکنان پرسپولیس تقاضای خوردن بستنی داشتند که به دستور برانکو این اتفاق در آخر شب رخ داد چرا که سرمربی پرسپولیس معتقد بود فشار بیش از اندازه غذا و بستنی برای معده بازیکنان شب قبل از بازی مضر است. سپس پرسپولیسی‌ها در ساعت ۲۳ به اتاق‌هایشان رفتند تا به استراحت بپردازند.

اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس

اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس

* برنامه امروز تیم فوتبال پرسپولیس هم به این شرح است: بازیکنان در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح برای صرف صبحانه راهی رستوران خواهند شد و در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به انجام تمرین سبک در محوطه هتل خواهند پرداخت. سپس سرخ‌پوشان در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ناهار خواهند خورد و برای استراحت به اتاق‌هایشان خواهند رفت. در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه جلسه فنی و صرف عصرانه برنامه دیگر بازیکنان پرسپولیس خواهد بود و طبق برنامه اعلام شده در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه بازیکنان پرسپولیس به سمت استادیوم آزادی حرکت خواهند کرد و در ساعت ۱۸ هم بازیکنان پرسپولیس وارد استادیوم آزادی خواهند شد تا برای بازی مقابل الهلال آماده شوند.

اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس

* شب گذشته همچنین از اسپری دئودرانت پرسپولیس بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس رونمایی شد. در این رونمایی که با حضور مدیران شرکت رایحه‌پردازان پیشتاز و مهران بهرامی دبیر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخ پوشان برگزار شد از اسپری پرسپولیس رونمایی شد و به بازیکنان و مربیان پرسپولیس اسپری پرسپولیس اهدا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج