۲۰۶۱۱
۱۱۶ نظر
۵۱۷۸
۱۱۶ نظر
۵۱۷۸
پ

پايان امپراتوري چشم‌رنگي‌ها

موفق ترین بازیگر جوان سینمای ایران در دهه ۸۰ کیست ؟

از وقتي سينماي ايران در دهه ۷۰ به اين صرافت افتاد كه از نقش ستاره‌ها به‌عنوان عاملي در جذب مخاطب استفاده كند بازيگران جوان زيادي پا به اين عرصه گذاشتند و مدتي اين وظيفه را به دوش كشيدند.

موفق ترین بازیگر جوان سینمای ایران در دهه 80 کیست ؟

برترین ها: از وقتي سينماي ايران در دهه 70 به اين صرافت افتاد كه از نقش ستاره‌ها به‌عنوان عاملي در جذب مخاطب استفاده كند بازيگران جوان زيادي پا به اين عرصه گذاشتند و مدتي اين وظيفه را به دوش كشيدند. ابوالفضل پورعرب و نيكي كريمي پاياني بودند بر دوره حكمراني ستاره فيلم‌هاي اكشن آن زمان جمشيد هاشم پور. در همان زمان مسعود كيميايي، فيلمسازي بود كه ستاره‌ها از فيلم‌هايش متولد مي‌شدند؛ فيلم «ضيافت» را با حضور تعدادي از بازيگران جوان و ناشناخته تهيه كرد و فريبرز عرب‌نيا و پارسا پيروزفر از همين فيلم در مسير ستاره شدن قرار گرفتند. عرب نيا با وجود ستاره جوان ديگري كه هديه تهراني نام داشت، جوان اول سينما شد و پيروزفر در فيلم «مرسدس» كيميايي بازي كرد كه در آن هم با تولد ستاره ديگري به‌نام محمدرضا فروتن همراه بود. امين حيايي هم در همين دوران آرام آرام از نقشي كوچك در سريال «آپارتمان» به نقش‌هاي كليدي و اصلي رسيد. عمر ستاره‌ها در سينماي ايران كمي پايين‌تر از استاندارد سينماي سطح اول دنياست و همين موضوع باعث شد، تقريبا هيچكدام از ستاره‌هاي نسل بعد از دهه 70 به‌طور امروز آن شكوه و جلال را نداشته باشند البته ستاره جديدي روي كار نيامده و پديده‌اي هم در راه نيست و ستاره‌هاي اكنون سينماي ايران همان‌هايي هستند كه بعد از نسل فروتن، پيروزفر و حيايي پا به سينما گذاشتند. بهرام رادان با «شور عشق» در آغاز جريان قرار داشت، شهاب حسيني از تلويزيون و اجراهاي تلويزيوني، آرام‌آرام خودش را به اينجا رساند، پديده محمدرضا گلزار سرفصل تازه‌اي بود و بهداد هم جذابيت در بازيگري را در نقش‌هاي جوان با خود به‌همراه آورد.


اين ۴ نفر هنوز هم ستاره‌هاي جوان مرد سينماي ايران هستند ولي خبرهاي در گوشي همواره به گوش مي‌رسد كه حرف از رقابت برسر ستاره اول سينماي ايران بودن نيز بين آن‌ها و طرفداران‌شان وجود دارد. براي بهتر معلوم شدن اين ماجرا يك نظرسنجي انجام گرفت كه نتايج جالبي هم به‌همراه داشت. شهاب حسيني و حامد بهداد كه هر ۲ تقريبا همسن و سال و در آستانه ۴۰ سالگي هستند، نفرات اول و دوم اين نظر سنجي و محمدرضا گلزار و بهرام رادان كه آن‌ها هم تقريبا همسن و سال هستند به‌ترتيب سوم و چهارم شدند و اين‌‌طور به نظر مي‌رسد كه ۲ بازيگري كه چشم و ابروي تيره رنگ دارند نظرسنجي آن‌ها بالاتر از ۲بازيگري است كه چشماني سبز و آبي دارند. آيا اين به معناي پايان عصر موفقيت چشم رنگي‌ها در سينماست؟


پايان عصر چشم رنگي‌ها يا طلوع دوباره مشكي ها

محمدرضاگلزار و بهرام رادان با هياهوي زيادي وارد سينما شدند و به‌نظر از همان زمان بود كه بحث چشم رنگي‌ها در سينماي ايران شدت گرفت. شايد مخالفان بزرگي هم داشتند اما ميزان علاقه‌مندان و هواداراني كه براي ديدن آن‌ها به سينما مي‌رفتند حاكي از اين بود كه آن‌ها ستاره‌هايي پول ساز هستند. هنوز هم فروش خيلي فيلم‌ها مديون محمدرضا گلزار و تا حدودي بهرام رادان است البته رادان برخلاف گلزار كه تنها سينماي تجاري را مي‌پسندد، چندسالي است كه انتخاب‌هاي متفاوتي انجام مي‌دهد. با اين تفاسير اكنون شواهد و قرائن بيانگر اين موضوع است كه حامد بهداد و شهاب حسيني آرام آرام جاي اين 2 را در صدر رده‌بندي ستاره‌هاي سينماي ايران گرفته‌اند. هر 2نفر بازيگراني هستند كه از نظر چهره و زيبايي بازي را به رادان و گلزار احتمالا مي‌بازند ولي در مقياس فن بازيگري بهتر هستند و فيلم‌هاي مهم‌تري هم بازي كردند. شهاب حسيني «جدايي نادر از سيمين» را با خيل جوايزش در كارنامه دارد كه شايد تا چندسال آينده بهترين فيلم سينماي ايران باشد.

نكته: اين نظرسنجي تنها ميان خوانندگان تپش انجام شده و شايد نتيجه يك آمار كلي در سراسر كشور با آن فرق‌هايي داشته باشد. با اين حال نتيجه به‌دست آمده از يك اجتماع كوچك(خوانندگان تپش)هم مي‌تواند جالب توجه باشد.


موفق ترین بازیگر جوان سینمای ایران در دهه 80 کیست ؟

شهاب حسيني 46/7 %

او متولد بهمن سال ۵۲ است. او كارش را در بازيگري با بازي در تئاترهاي دانشجويي و سپس گويندگي در راديو آغاز كرد. سپس مجري برنامه اكسيژن و چند برنامه جوان‌پسند ديگر شد. مجموعه «پس از باران» سكوي پرتابش به سينما بود. او در حد فاصل سال‌هاي ۸۲ تا ۸۳ براي فيلم‌هاي «واكنش پنجم»، «شمعي درباد» و «رستگاري در ۸ دقيقه» كانديداي دريافت سيمرغ و تنديس خانه سينما شد تا اين‌كه در سال ۸۶ براي بازي در نقش پزشك جوان و عاشق در فيلم «محيا» ديپلم افتخار بهترين بازيگر مرد جشنواره فيلم فجر را به‌دست آورد. سال ۸۷ را بايد نقطه عطفي در كارنامه شهاب حسيني به حساب آورد كه او در «سوپراستار» و «درباره الي...» بازي كرد. او در همين سال سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مرد جشنواره فجر را گرفت. سال ۸۹ نيز او در موفقيتي بزرگ شريك شد و براي فيلم «جدايي نادر از سيمين» جدا از ديپلم افتخار جشنواره، خرس طلاي برلين را نيز تصاحب كرد. او عادت دارد در ميان چند فيلم سينمايي يك سريال هم بازي كند كه اين خود مي‌تواند به ارتباط گسترده‌تر او با مخاطبان در سراسر ايران بينجامد.


موفق ترین بازیگر جوان سینمای ایران در دهه 80 کیست ؟

حامد بهداد 26/9 %

او متولد آبان سال ۵۲ و ليسانس بازيگري است. از آنجايي كه نقش جوان‌هاي عاصي همواره مورد توجه علاقه‌مندان سينماي ايران بوده او اكنون يكي از پرطرفدار‌ترين بازيگران جوان به‌شمار مي‌رود هرچند بازي‌هاي متفاوت دشوار او در نقش‌هاي كوچكي مثل «مجنون ليلي» و «شبانه‌روز» به جلب نظر منتقدان نيز منجر شده است. بهداد از اولين فيلمش به‌نام «آخر بازي» كه كانديداي دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مرد شد همه او را به‌عنوان استعدادي براي ستاره شدن پذيرفتند. در سال ۸۵ در ۲فيلم خوب «روز سوم» و «كافه ستاره» بازي كرد و براي «روز سوم» نامزد سيمرغ بلورين شد. «بوتيك» يكي ديگر از فيلم‌هايي است كه بهداد با آن جاي پاي محكم‌تري پيدا كرد. او آنقدر كانديداي دريافت جايزه شد تا عاقبت در سال ۸۹ سيمرغ بلورين بهترين بازيگر جشنواره را براي بازي در فيلم «جرم» گرفت. او هم مثل شهاب حسيني هرازگاهي با بازي در سريال‌هاي تلويزيوني هواداران پرشمارش را در سراسر ايران راضي مي‌كند.


موفق ترین بازیگر جوان سینمای ایران در دهه 80 کیست ؟

محمدرضا گلزار 16 %

او متولد فروردين سال ۵۶ در تهران و فارغ‌التحصيل مهندسي مكانيك است. او ابتدا به‌عنوان خواننده، گيتاريست و مدل معرفي شد و سپس توسط ايرج قادري براي بازي در فيلم «سام و نرگس» به بازي در سينما رسيد. گلزار بازيگري است كه فرصت بازي در چند فيلم خوب را از دست داده است. «لبه پرتگاه» بهرام بيضايي، «مهمان مامان» داريوش مهرجويي، «سربازهاي جمعه» مسعود كيميايي و «دعوت» ابراهيم حاتمي‌كيا اما با اين‌حال گلزار طي چند سال، ستاره پول‌ساز و بي‌رقيب سينماي ايران بود. گلزار در سال‌هاي حضورش هرگز نتوانسته نظر منتقدان را به‌خود جلب كند و بيشتر جوايزي كه نيز نصيبش شده به خوش‌پوشي و چهره‌اش مربوط بوده است. هرچند فيلم‌ها و بازي‌هاي خوبي در كارنامه‌اش به چشم مي‌خورد از جمله؛ «آتش بس» و «بوتيك». او در «بوتيك» يكي از بهترين بازي‌هايش را انجام داد و براي همين نقش، كانديداي دريافت جايزه از خانه سينما شد.


موفق ترین بازیگر جوان سینمای ایران در دهه 80 کیست ؟

بهرام رادان 10/4 %

او متولد ارديبهشت سال ۵۸ در تهران و فارغ‌التحصيل رشته مديريت بازرگاني است. «شور عشق» اولين كار بهرام رادان در عرصه بازيگري بود و از همان ابتدا روي او به‌عنوان ستاره آينده سينماي ايران سرمايه‌گذاري‌هاي زيادي انجام شد اما رادان برخلاف گلزار از يك مقطعي بازي در فيلم‌هاي خوب را انتخاب كرد و كمتر فرصتي را از دست داد.

او در سال ۸۰ و براي فيلم «آواز قو» نامزد دريافت جايزه از خانه سينما شد و در سال ۸۲ موفق شد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر را براي فيلم «شمعي در باد» به‌دست آورد. او در سال ۸۵ نيز به دليل بازي در فيلم «سنتوري» به كارگرداني داريوش مهرجويي براي بار دوم سيمرغ بلورين بهترين بازيگر جشنواره را به‌خود اختصاص داد.

رادان در ميان ۳ ستاره ديگر با دريافت ۲ سيمرغ پرافتخارترين بازيگر به‌شمار مي‌رود، هرچند شهاب حسيني با جوايز بين‌المللي و حامد بهداد با كانديدشدن‌هاي متوالي تداوم بهتري داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      ای جان حامد بهداد و سید شهاب حسینی
      هر 2تاشون را دوست دارم
      شهاب حسینی خوب با نقشی که بهش میدن مچ میشه
      حامد بهداد هم که هر نقشی که بازی کرده بهترین بوده

      پاسخ ها

      • حسن71

        فقط پرسپولیس را عشقه و بازیکنان با تعصب و غیرتیش که بازی این تیم با الشباب از 10تا فیلم سینمایی و100تا سریال هم بهتر بود
        پرسپولیس ایران 6_1 الشباب امارات

    • رامین

      سلام
      به نظر بنده آقای شهاب حسینی بهترین بازیگر حال ایران است
      باتشکر

    • HP

      بهترین بازیگر ایران شهاب حسینی.
      واقعآ حقش بود...

    • مینو

      بجز گلزار که ........ بقیه یه دونن

    • بیتا

      وای چقدر دوست دارم این حامد بهداد رو ..! محشره !!!

    • من

      همشون ستاره اند

    • mohsen

      به نظر من شهاب حسینی از تمامی بازیگرا قشنگتره مخصوصآ در فیلم غیر منتظره

    • مرتضی

      این محمد رضا گلزار اصلا جذابیت نداره دخترا به خاطر زیباییش بهش رای می دن

      پاسخ ها

      • رها

        ولی من که شخصا حالم ازش بهم می خوره.

      • حسن71

        بنده واقعا از گلزار هم خوشم میاد چون پولداره زورتون میاد

      • حسن71

        گلزار بیشترین رای را اورده 16درصد

      • محسن

        مرتضی خان حسود هم به خاطر زیبایی ش و هم اخلاق عالی اش

      • رها

        نخیر بخاطر اینکه خیلی شیک تشریف دارن

      • رها

        منظور من شیت بود نمی دونم چرا شیک نوشته شده

      • ناشناس

        دعوا نشه لطفا.هر کس یه نظری داره ولی بازم شهاب حسینی تکه

      • صبا

        فقطططططططططططططططططططططط شهابببببببببببببببببببببببببببببببببببببب واییییییییی جووووووووووووووووووووووون

    • سروش

      به جز حامد بهداد همشون خوبن

    • elahenaz

      شهاب حسینی بهترینه
      همیشه عالی بوده و دوستش داشتم
      از وقتی که مجری برنامه ی اکسیژن بود
      گلزار که اصلا جالب نیست.بهداد و رادان بد نیستن

    • مائده

      فقط شهاب حسینی

    • mewa

      شهاب حسینی عالی ترین بازیگر است . من یک دختر هستم و اورا خیلی دوست دارم

    • atoosa

      bahram radan vaghean jazabo fogholadas !
      bar khalafe golzar ke hamash tu hameye naghsh yejur bazi mikoneo hoseleye adamo sar mibare baghiashun vaghean mahsharan

    • رها

      واقعا شهاب حسینی تکه

    • فراز

      همون طور که آرا نشون میده گلزار عالیه! البته از حق نگزریم رادان هم خیلی گله!

    • abbas

      به نظر من كه حامد بهداد از همشون بهتره مخصوصا با بازي كه در فيلم سقوط آزاد داشت نقش خوبي رو ايفا كرد. من كه خيلي حال كردم.

    • elahenaz

      shahab hoseini bishtarin rayo aavorde na golzar,46 bishtare ya 16???????aaghaye hasan71

      پاسخ ها

      • حسن71

        7/46 رای شهاب حسینی هست
        16% هم رای گلزار
        9/26 هم حامد بهداد
        4/10 هم بهرام رادان
        حالا شما بگید 16 بیشتره یا 7؟؟؟؟؟؟؟؟/

      • amir

        دست خودش نیست کامپیوترش مشکل داره
        مام قبول کردیم فقط یه سوال که دوست داشتم اول واسه خودت پیش بیاد این درصدها که شما اعلام کردی آیا به صد میرسه؟؟؟
        بر عکس دیدی از عشق گلزار ولی زهی خیال باطل که گلزار اول شه

      • کمال

        خیلی ببخشید از کی تا حالا عدد رو از راست به چپ میخونن لطفا یه بار دیگه نگاه کنین حسن جان از شما دیگه بعیده

      • حسن71

        آها ببخشید تازه گرفتم تو دستگاه من اینطور نوشته اما راست میگی 100% نمیشن مرسی از راهنمایتون

    • مهرداد

      شهاب حسینی بجز هنر پیشه بودن واقعا یک انسان والاست

    • kimi@

      فقط شهاب حسینی!به نظرم بهرام رادان فقط سنتوری رو خوب بازی کرده

    • فائزه

      به نظرم آقای رادان بهترین بازیگر مرد هستن فقط من فیلم راه ابریشمشون به خاطر نحوه صحبت کردنشون دوست نداشتم چون گویششون مناسب با نقش نبود

    • من

      به نظر من که شهاب حسینی بین همشون تکه.

    • رضا

      فقط شهاب حسینی

    • Firozeh

      Shahab hosseini is the best

    • مریم

      اه واقعا کسی هست که از گلزار خوشش بیاد؟!!! وقتی یه بازیگر به خودش اجازه بده تو فیلم کلاغ پربازی کنه باید خفش کرد به نظر من البته ها ....

    • tarannom

      سلام
      به نظر من تو تموم بازیگرای ایرونی فقط شهاب حسینی اخر بازیه
      خیلی توپه
      اخرشه

    • امیر

      شهاب آخر عشقه..

    • حسن71

      فقط پرسپولیس را عشقه که به الشباب امارات 6تا زد

    • مریم

      موفقیت شهاب غیر قابل انکاره.همه بازیگرای معرفی شده دارن به طرز فجیعی خودشونو میکشن که به اندازه شهاب موفق و محبوب بشن.حتی اگه این کارشونو انکار کنن.

    • هانیه

      اول شهاب حسینی چون جیلی قشنگ بازی میکنه بعد حامد بهداد بعد بهرام رادان اما گلزار واقعا بیخود بازی میکنه فقط قیافه وتیپ داره

    • sara

      شهاب حسینی عالیه هیچ هنر پیشه ای مثل اون نیست . فردین دوم ایرانه

    • کمال

      هر کسی که خوب تو نقشش فرو بره و حس اون نقشو بهتر بتونه اجرا کنه بازیگر خوبیه که شهاب حسینی از این نوع بازیگراس. گلزار هم بازیگر خوبیه ولی خیلی خشک بازی میکنه البته یادتون نره که هر کسی بهترین بازیگر میشه از نظر و رای های ما و امثال ماست

    • yasaman

      عزیزانم چرا شلوغش می کنید اصلا هیچ کدوم به درد نمی خورند

      پاسخ ها

      • کمال

        پس تو خوبی بچه ها سوپراستار جدید ایشونن به افتخارش بزن اون کف قشنگه رو

    • M.R.T

      دعوا نکنید فققققققققققققط شهاب حسینی همینو بس رفقا

    • aidin

      به نظر من شهاب بهترین بازیگر سینمای ایران تو این سالهای اخیر هست مخصوصا بازیش در سوپر استار

    • Adam

      Faghat GOLZAR

    • Banoo

      فقط شهاب حسینی

    • بدون نام

      فقط شهاب حسيني

    • پوپک

      همه ی بازیگرانی که داریم عالی هستندودوست داشتنی.
      اماجسارتا در این گزینه ها آقای شهاب حسینی انتخاب من میباشد

    • بدون نام

      بچه ها اینقدر حرف نزنید سرم رفت.فقط بگید اول و اخر دنیا شهاب شهاب شهاب جون حسینی

    • arman f

      سلام به همه
      رادان عزیزه و امین حیایی هم باحاله خدایی ولی اسمی نیست ازش اخراجی 1 آخرش بود به نظرم کسی نمی توتست اینجوری به این زیبایی از همین بازیگرایی که مقام اولن بازی کنند

    • shahrzad

      فقط شهاب حسینی

    • سروش

      به نظر من باید به جای گلزار که فقط به خاطر تیپ و چهرش اومده بالا امین حیائی رو بزارن ..
      از نظر من
      اول شهاب حسینی
      دوم حامد بهداد
      سوم بهرام رادان
      چهارم امین حیائی
      .
      هر 4 تاشون بهترین ها هستن ..

    • مجتبی

      شهاب حسینی نهایتشه
      فوق العاده دل نشینه .من که عاشق معصومیت چهرشم. خیلی هم سنگینه بعدش تو بازی بهدا بعد رادان گلزار که پر...

    • ياسي

      اينكه ديگه پرسيدن نداره
      فقط سيد شهاب الدين حسيني
      فقط........................................

    • سايه

      تو رو خدا حيف نيست شهاب حسيني رو با بقيه مقايسه مي كنين.عشق من شهاب حسيني فقط

    • كوثر دوست داشتني

      شهاب حسيني،همه خوباي عالم فداي يه تار موت،تو ببخش اگه تو رو با اين بازيگرا انداختن...هورااااااااااا

    • atoosa

      گلزارفقط اسم در کرهده.الگی افتاده تو دهنا.کدوم فیلمش خوب بوده؟دوخواهرش؟انگارملتومسخره کردن.خیلیا بدشون میاد ازش

    • بدون نام

      شهاب حسینی مردم رو می فهمه ، مردم هم اونو دوست دارن ، پارسا پیروزفر و امین حیایی هم واقعا خوبند .

    • رها

      اصلا کسی پیدا میشه از شهاب حسینی خوشش نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      هیچکس

    • mehdi

      سلطان بی چون و چرای سینمای ایران کسی نیست جز;
      حامد بهداد

    • پارسا

      فقط حامد بهداد

    • sanaz

      به نظر من فقط شهاب حسینی چون از غرور به دور و یه معصومیت خاصی داره .در ضمن اقای گلزار کم شخصیتی نیست چون نقشهاش عالین ولی بازم میگم اول شهاب بعد حامد بهداد بعد علی صادقی عزیز دلم

    • مهسا

      فقط و فقط محمد رضا گلزار
      خندیدنش می ارزه به تموم بازیگرا

    • سارا

      من هم با نظر دوستان موافقم شهاب حسینی واقعا ایده ال مردم رو میفهمه ایمانش هم تحسین انگیز خیلی وقته که تونسته خودش رو به اثبات برسونه.واقعا هنرمنده.مثل یه عده نیست که فقط اسم در کرده باشه.

    • baran

      onlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy shahab hosseini

    • فرزانه

      شهاب حسینی و بهرام رادان

    • وحید

      فقط شهاب حسینی

    • مهدی

      شهاب حسینی

    • vahideh

      باسلام وخسته نباشید
      رای من به آقای شهاب حسینی

    • sara

      فقط شهاب حسيني
      من نميدونم اينا چه بازي تو وجود گلزار و رادان ميدونن خودِ گلزار هم ميگه من پول قيافمو ميخورم .ولي شهاب حسيني سالهاست بدون حاشيه داره بازي ميكنه و همه ي فيلم هاش هم فوق الهادست.

    • هومن

      سلام.فقط شهاب حسینی.مخصوصا توی فیلم شوق پرواز و تب سرد

    • پارسا

      دنیا شهاب حسینی هم چهره مردونه و جذابی داره هم کلا بازیگریش حرف نداره توپه توپه
      انصافا عالی بازی میکنه

    • مهتا

      1شهاب حسینی2-حامد بهداد فقط و فقط

    • پریسا

      شهاب حسینی محشره

      تو شوق پرواز که همتون میدونید دیگه

    • sara

      I love shahab hosseyni asan eftezah tarin kare momken ine ke shahab ba in afrad moghayese beshe

    • غزال

      به نظر من اول شهاب جان دوم شهاب جان سوم شهاب جان
      حالا بعدش چهارم علی صادقی پنجم حامد بهداد

    • محمد

      بابا گلزار به درد مانکن شدن میخوره و بسو کجاست هنر بازیگر بودنش!

    • bahareh

      از همشون بهتر بهرام رادان و شهاب حسینی
      حامد بهداد که از همه بدتره

    • حسام

      شهاب حسینی بهترین , پاکترین و جذاب ترین فرد در این سینما هست.بعدش بازی قشنگ بهرام رادان میپسندم.اخه گلزارم شد بازیگر؟؟؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      فقط بهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رادان

    • عسل

      فقط گلزار

    • ebi

      شهاب حسینی واقعا محشره دوسش دارم

    • ali

      فقط خودم .بعدش اگه شد شهاب حسینی

    • yalda

      faghat aghaye golzar chon khayli ba namaktar va mardomi bar khalaf behdad ke khodesho migire radan ham bere khanandegisho bekone

    • ثمین

      اول اقای شهاب حسینی و بعد گلزار

    • بدون نام

      شهاب حسيني محشره

    • حسام

      عسل تو از چیه این گلزار خوشت میاد آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

    • محمد

      سلام دوستان خوشحالم که مردم ما برخلاف چند سال پیش که فقط دنباله قیافه بودند الان به بازی توجه میکنند واین نشون دهنده ی سطح بالای فرهنگ و معلومات ماست ولی به نظر شما بی انصافی نیست گلزار رو اسمش رو در این لیست به عنوان مدل قرار دادین؟
      بهترین بازیگر سید شهاب الدین حسینی
      و
      بهترین مدل محمد رضا گلزار

      پاسخ ها

      • محمد

        ولی به نظر شما بی انصافی نیست گلزار رو اسمش رو در این لیست به عنوان بازیگر قرار دادین؟

        ببخشید بازیگر

    • الینا

      شهاب حسینی حرف نداره

    • SanaZ

      Faghat faghat faghat mohammad reza golzarrrrrr aliYeeee az ame naZarrrrrrr .... MehrabOon mardomi naghsheshO aliiii bazi mikone....

    • پز يا

      فقط گلزااااااار

    • پرستو

      بهرام رادان بهترین بازیگر دنیاست من خیلی دوسش دارم پس چرا عکس شهاب شهابی نیست

    • ثنا شهبازي

      فقط شهاب حسيني
      باوقار و متانت و با شخصيت
      هر چي بازي كني بهش مي خوره
      تو نقشش فرو ميره ولي خودش رو گم نمي كنه
      بارك الله پسر

    • من عراق هستم

      فقط وفقط حااااااااااااااااااااااااااامد بهداااااااااااااااااااااد
      حامد بهداد حامد بهداد حامد بهداد

    • من عراق هستم

      فقط وفقط حااااااااااااااااااااااااااامد بهداااااااااااااااااااااد
      حامد بهداد حامد بهداد حامد بهداد

    • بدون نام

      فقط پندار اکبری

    • rza

      سید شهاب بعدش رض

    • رها 20

      امین حیایی رد خور نداره...
      نمیدونم چرا همه فراموشش کردن؟

    • alireza amani

      بچه ها همه بازیگرا درحد توانشون برای جلب رضیایت ما تلاش میکنن ...درست نیست اینطوری حرف بزنین...از نظر من همشون اولن..ومن همشونو دوست دارم

    • alireza amani

      بچه ها همه بازیگرا درحد توانشون برای جلب رضیایت ما تلاش میکنن ...درست نیست اینطوری حرف بزنین...از نظر من همشون اولن..ومن همشونو دوست دارم

    • فرزاد

      خوشتیب ترین شون گلزار و شهاب حسینی هر دو رو فقط عشق

    • نرگس

      متاسفانه قبول ندارم شهاب خیلی خوش تیپه چون اصلابه خودش نمیرسه.اون 3بازیگرخیلی واسه خودشون خرج میکنن.امااینومطمئنم میتونه خوش تیپ ترینشون باشه.زیبایی وداشتن آراستگی که به پوشیدن لباس جلف نیس مثه بعضیا.به شهاب لباسای اسپورت خیلی میادااماکوچیکش میکنه .همه اونوباکتوشلواراواورای شیکش دیدیم به صدتای این گلزارورادانم می ارضه.فیلمایی هم که بازی میکنه اصلامزخرف نیستن.به نظرمن جاداره که بهش هایبراستار هم بگیم.

    • فریماه

      واوو..هایبراستار..!؟بابانرگس سردی نکنه این عموشهاب !.شوخی کردم.بله موافقم شهاب واقعامتین ودوست داشتنیه.فیلماشم خیلی به دل میشینه من که واقعالذت میبرم ازدیدن کارهای اون.ولی به نظرمن همه بازیگراخوبن این نقش اوناس که بدشون میکنه.یه چیزدیگه دقت کردین چندنفری که ازخارج پیام گذاشتن واسه شهاب گذاشتن بجزیکی دوتا!امیدوارم روزبه روزبه جمع طرفداراش اضافه بشه تاروی بعضی بیجنبه هاکم شه.

    • یاسمین

      ازهیچ کدام شان خوشم نمی آد(غیرازگلزار)
      فقط رضاشفیعی جم

    • نیلوفر

      واقعا حامد بهداد هم شد ادم با اون طرز حرف زندنش معلوم نیس چی داره میگه ..گلزار ن خشک بازی میکنه ن پول تیپشو می خوره اون واقع زیباس یه بار فیلم تو من رو ببینین باور میکنین خوبه شهاب و بهرام هم بد نیستن اونا هم خوبن !!!!همتون خیلی بی احساس هستین !!!

    • سارا

      الاهی برای هرچی حسوده که میگن گلزار خوب نیست بمیرم.عزیزم اگر به تیپ و پول و مقامش و بازیش حسودی میکنی خب مجبور نیستی نظر بدی.......فقط گلزاز .گلزار.گلزار

    • رها

      فقطططططططططططططططط پارسا پیروووووزفرو عشقه خوشگل خوشتیپ جذاب ناز

    • مهتاب

      فقط شهاب حسینی ازهمه خوشگل تروجذاب تروباشخصیت تره.بازیشم بهتره.

    • محمدجواد

      دوستان بیایید یکم فنی تر به این نظردهی ها نگاه کنیم؛طبق نظرسنجی که انجام شده از آخر میام اول؛نفر چهارم بهرام رادن که خوشتیپو دوستداشتنی با دو جایزه جشنواره فجر که تو این اواخر هم نشون داده دوستداره بیشتراز قبل به چشم بازیگرخوب بهش توجه بشه که با انتخاب فیلمهایی که اخیرا بازی کرده میشه پیشرفتشو دید؛داره کارشو ادامه میده سوم محمدرضا گلزار خوشتیپو خوش چهره که سابقا با گروه آرین دیده شدو علاوه بر نواختن گیتارو سازایه دیگه یه آریشگر حرفه ای به معنایه واقعی که چندتا سالن آرایش مدرن تو یوسف آبادو ... با مدیریتش داره اداره میشه (که شاید باورش سخت باشه ولی همیشه این حرفه رو طور جد پیگیر بوده وهست) اخیرا هم خوانندگی میکنه که خدایش اگه خیلی خوبم نباشه متوسط هست؛(البته ازنظر این حقیر)؛ توکار بازیگری به نظر منتقدین بیشتر تو گیشه موفق بوده این خودش یه پوئن خیلی مثبتیه واسه آقایه گلزارعزیز (به گلزارعزیز بعداز حدود دو دهه نابازیگر گفتن واقعا دوراز معرفته ولی خیلی بیشتراز اینا جایه پیشرفت داره)نفر دوم حامدبهداد که یه سبک خاص حامد بهدادی رو با خودش آورد تو سینماو یک دوره بهترین بازیگرجشنواره فجرو چندین دوره هم نامزدیه این جشنواره نشانه قهاروقدر بودنه این بازیگر خوبو صاحب سبک کشورمونه که البته طی یکی دوسال اخیر اکثرا کاراکتراش خیلی شبیه بهم داره میشه که انشالله هز این جو دربیادو توانمندیشو دوباره ثابت کنه نفر اول شهاب حسینی(عزیزدل) آقا شهاب خوشچهره خوش تیپ با تریپایه شیکومجلسی که داره بعداز مجموعه پس از بارانو پلیس جوان پله به پله با زحمت به وقتش دل تک تک هوادارشو تسخیرکرد آقاشهاب حسینی با بردن تندیسها دیپلم افتخهارها نخل طلاییها خرس نقره ای ها و.... دیگه احتیجاجی به توضیح نداره نگفتم تعریف که واقعا وقتی شهاب عزیزو کاراشو توضیح میدی همین توضیح تعریف بحساب میاد نامبروان دهه هشتاد سینمایه ایران سوپراستار بی چونو چرایی سینماوتلویزیون ایران سیدشهاب الدین حسینی تنکابنی آقا شهاب میدونم وقت نمیکنی که این متناو کامنتارو بخونی ولی بدون عشقی عششششق

    • تینا

      آقامحمدجوادباحرفاتون درباره بهداد،رادان وگلزارتقریبا موافقم اما باحرفاتوت درباره شهاب جان حسینی دقیقاموافقم.من عاشقشم عاشق وتمام حرفاتون درباره ش درست بود.آقای حسینی عزیزمیدونم نمیخونی امامن عاشقتم وگفتنی هارودوستان لطف کردن توکامنتاگفتن ومنم فقط میگم خیلی خییییییییییییلیییییییییی دوست دارم.توهمه چی تمومی♡♥

    • بدون نام

      من هر 4بازیگررو دوست دارم ولی شماهاتادیروزعاشق بازیگرانی بودید که امروز راجبشون بد گفتن. هرکسی سلیقه ای داره پس بهش احترام بزارین وهر بازیگری هم شخصیتی داره که به اون هم بای احترام گذاشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج