۲۰۶۱۵۶
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال تکرار بازی نفت - تراکتور قوت گرفت

وزیر ورزش و جوانان گفت:احتمال تجدید بازی دور از ذهن نیست، اما تبعاتی برای فوتبال کشور، استان و سهمیه ایران در آسیا در پی خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: محمود گودرزی عصر امروز برای رسیدگی به اتفاقات ورزشگاه امام (ره) تبریز راهی آذربایجان شرقی شد. وی پس از ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: تیم وزارتی برای بررسی گزارش‌های اتفاقات بازی تیم های تراکتورسازی و نفت به تبریز آمده است تا پس از برگزاری جلسه و بررسی رویدادها، نتیجه را به هیات دولت و رئیس جمهور اعلام کند.

او با تاکید به این نکته که مردم آذربایجان شرقی و تبریز مطمئن باشند ما به دنبال احقاق حق آن ها هستیم، افزود: برای همین امر رئیس فدراسیون فوتبال در این سفر مرا همراهی می کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تراکتورسازی تیم و طرفداران بزرگی دارد و ما حمایت کامل از فوتبال آذربایجان شرقی انجام می دهیم؛ تمام اتفاقات بازی تراکتور و نفت به دقت رصد و تصمیمات لازم در جلسه بررسی با حضور مسئولان استانی اتخاذ می شود.

وزیر ورزش گفت :این بازی باید به لحاظ فنی، اجرایی و مدیریتی بایستی همه موارد را بررسی کنیم. در خصوص مسایل فنی باید تمامی جوانب را مورد تحلیل قرار داده و عملکرد تیم‌ها بررسی شود. از لحاظ اجرایی هم باید ببینیم مسئولان چه کار کرده‌اند و با آنها آشنا شویم. از لحاظ مدیریتی هم اگر قصوری بوده یا سهل‌انگاری انجام گرفته و یا احیاناً تعمداً اقدامی صورت گرفته باشد، مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته و نتایج در اختیار رئیس جمهور محترم قرار می‌گیرد که نهایتاً تصمیم مقتضی از طریق رئیس جمهور اتخاذ و به همگان اعلام شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تجدید بازی این دو تیم وجود دارد، گفت: احتمال بازی دور از ذهن نیست اما تبعاتی برای فوتبال کشور، استان و سهمیه ایران در آسیا در پی خواهد داشت. نباید پیش داوری و به شایعات توجه کنیم؛‌مسائل فنی به دقت مدنظر قرار خواهد گرفت تا احقاق حق صورت پذیرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به تبریز راهی اداره کل ورزش و جوانان شد. ساعاتی دیگر جلسه ای با حضور استاندار تبریز، سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، اسدی دبیرکل فدراسیون و نماینده تیم تراکتورسازی در استانداری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریا

      از برنامه نود دیشب میشد فهمید که یه جای کار میلنگه.اما از همشهری های آذری عزیزم خواهش میکنم با صبر و آرامش دنبال کار رو بگیرند عصبانیت نه تنها کمکی نمی کنه بلکه باعث میشه مقصر جلوه کنیم.

    • omid

      امیدورارم تکرار شه اما یک صدم درصد هم امید ندارم

    • پارس

      تکرار کجا بود دیگه! این وزیر محبوب(!) میخواد آذری ها رو آروم کنه این حرفو میزنه.
      تازه مگه سپاهانی ها زیر بار تکرار بازی میرن

    • بدون نام

      دور از ذهن نیس،اما نزدیک به ذهنم نیس

      پاسخ ها

      • دنیا

        کجای ذهنه دقیقا؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگه تمام ایران هم دلشون نخواهدباز جدول میگه
      سپاهان قهرمان شد
      تراکتور دوم و نفت و ذوب آهن سوم و چهارم و البته استقلال و پرسپولیس ششم و هشتم شدن،
      این جدول به هیچ عنوان تغییر نمیکنه
      نتیجه حضور وزیر هم در صورت اثبات عمدی بودن شایعه ، مجازات و تنبیه و توبیخ و حداکثر عزل یک یا چند نفر خواهد بود که اون هم اگه مقصری پیدا بشه که من فکر میکنم شایعه یا به همان دلایل امنیتی بوده یا اشتباه در انتقال خبر که در هر دو صورت مقصر خود تبریزیها بودن
      چون تراکتوریها از لحاظ روانشناسی منتظر نتیجه ای دلخواه خودشون بودن که این وسط یکی اشتباه متوجه شده(یا عمدا برای امنیت) و به بقیه انتقال داده و اونها هم که آمادگی پذیرش چنین نتیجه ای را داشتن باور کردن و باقی قضایا
      تعصبات را بذارین کنار و منصفانه قضاوت کنین

    • دارا

      جالبه یعنی توی اون همه جمعیت تو استادیوم کسی نتیجه بازی سپاهان رو که از رادیو پخش میشده بصورت مستقیم گوش نمیکرده
      بابا اینا دیگه نوبرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج