۲۰۶۵۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: من چهار را نشان ندادم

سرمربی تیم فوتبال نفت ایران گفت: از بازی راضی هستیم اما از گلزنی نه، یکبار امین حاج محمدی نتوانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی عربستان در نشست خبری گفت: این برد را به همه تبریک می‌گویم و هواداران سنگ تمام گذاشتند و پرچم ایران را تعریف کردند و ما که همیشه ورزشگاه را خالی می‌دیدیم حضور این هواداران کمک‌مان کرد و از بازی راضی هستیم اما از گلزنی نه. یکبار امین حاج محمدی نتوانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند و اگر ضربه ارسلان مطهری گل می‌شد با اندوخته خوبی می‌رفتیم. بعد از بازی عجیب مقابل تراکتورسازی در این بازی خوب بازی کردیم و مطهری حاج محمدی جز بهترین‌های ما بودند اما ای کاش توپ‌هایشان گل می‌شد.

منصوریان ادامه داد: در عربستان کار ویژه‌ای داریم از دو ۹۰ دقیقه یک نیمه را بردیم و نفت باید لقب خودش که سختکوشی را اجرایی کند و با چهار پنج تغییر به میدان می‌رویم تا بازیکنان برای فینال جام حذفی آماده شوند و امیدوارم حریف عربستانی دست به ریسک بزند و بازی را باز کند.

سرمربی نفت تهران در مورد نشان دادن عدد ۴ گفت: خودم حواسم به همه چیز هست دو دستم را نشان دادم که که شماره ۸ است و خودم در جایگاه ۸ می‌نشستم و همان زمان که بازی می‌کردم رفتار خوبی انجام می‌دادم و نمی‌خواهم رفتاری نشان بدهم که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شوم و هفته قبل در بازی با تراکتورسازی رفتار خوب‌مان را نشان دادیم و تا زمانی که زنده‌ام رفتاری نمی‌کنم که هوادار حریف ناراحت شود اما همین منصوریان مقابل پرسپولیس وقتی بازی می‌کرد فوتبال محکمی ارائه می‌کرد و با کریم باقری درگیری فیزیکی هم پیدا می‌کرد ولی در دربی وقتی به عنوان بازیکن استقلال با تمام توان بازی می‌کردم و هیچ وقت سوهان روح هواداران نمی‌شدم و از این کار خوشم نمی‌آید.

منصوریان در مورد اینکه این طور تصور می‌شد با دو دستش عدد ۴ را نشان داده، گفت: نباید چنین برداشتی کنید.

سرمربی نفت در مورد اینکه تیم‌های عربستانی وقتی از ایران می‌روند در مورد میزبانی ایرانی‌ها جو رسانه‌ای راه می‌اندازند، گفت: نگاه منفی نداریم الشباب در عربستان درس خوبی به تیم‌های عربستانی داد در روزی که الشباب فکر نمی‌کردیم خوب بازی کند و حس منفی داشته‌ایم الشباب مردانه بازی کرد و آنها میزبانی خوبی هم از ما کردند و پس از ۳۰ دقیقه از فرودگاه بیرون آمدیم و الشباب الگوی خوبی برای تیم‌های عربستانی است و نمی‌توانم پیش بینی از میزبانی الاهلی داشته باشم اما آنها می‌توانند الشباب را الگو قرار بدهند.

منصوریان در مورد اینکه چقدر بین لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا تفاوت می‌بیند گفت: لیگ ما کیفیت خوبی دارد ولی فراموش نکنید که بهترین های لیگ های کشورهای آسیایی به لیگ قهرمانان می‌آیند و با نگاه ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا تمامی تیم‌ها امکاناتشان بالاست و خیلی از ستاره‌های فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند و این لیگ یک سطح از لیگ برتر ما بالاتر است چرا که بهترین‌های آسیا در این مسابقات شرکت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج