۲۰۶۶۸۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی

بازیکن تیم ملی پرتغال که متوجه ماجرا می شود از مترجمش می پرسد که چه اتفاقی افتاده و چرا تماشاگران به این پسر می خندند. از نظر رونالدو، پسر ژاپنی، پرتغالی را به خوبی صحبت می کند تماشاگران به جای اینکه او را دست بیندازند، باید به او افتخار کنند چرا که تمام تلاشش را کرده است.

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی





هفته نامه زندگی مثبت - رامین طبرسی: کریس رونالدو را خیلی ها دوست ندارند چرا که می گویند او بیش از آنکه یک فوتبالیست فوق العاده باشد یک آدم فوق العاده مغرور است که به هیچ کسی جز خودش توجهی نمی کند و فقط گل زدن برایش مهم است. با این همه رونالدو بعضی اوقات خلاف این موضوع را ثابت کرده و نشان داده که می توان به او به چشم یک آدم نیکوکار و خیر نگاه کرد.

نمونه اش ویدئویی است که به تازگی در سایت های مختلف منتشر شده و مربوط به حضور ستاره رئال مادرید در یک برنامه در کشور ژاپن است. جایی که یک پسر چشم بادامی می خواهد جلوی رونالدو، پرتغالی صحبت کند اما هول می شود و تماشاگران او را سوژه می کنند.

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی

بازیکن تیم ملی پرتغال که متوجه ماجرا می شود از مترجمش می پرسد که چه اتفاقی افتاده و چرا تماشاگران به این پسر می خندند. از نظر رونالدو، پسر ژاپنی، پرتغالی را به خوبی صحبت می کند تماشاگران به جای اینکه او را دست بیندازند، باید به او افتخار کنند چرا که تمام تلاشش را کرده است.

مرام بالای رونالدو شدیدا تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد به طوری که آنها جدا از تشویق ستاره رئال مادرید- و البته پسری که پرتغالی صحبت می کرد- در شبکه های اجتماعی هم از این بازیکن تعریف کرده اند. آنها نوشته اند رونالدو با صحبت هایش روحیه فوق العاده ای به پسر ژاپنی داده چرا که صحبت کردن به یک زبان خارجی جلوی جمعیت کار بسیار پراسترسی است چه برسد به آنکه رونالدو هم یکی از مخاطبانت باشد و کلی خبرنگار و عکاس تک تک حرکاتت را زیر نظر داشته باشند.

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی

پای ثابت برنامه های خیریه

این اولین باری نیست که رونالدو با کارهای انسان دوستانه اش در کانون توجه قرار می گیرد. سایت تریبال فوتبال در گزارش به قلم اندرو اسلویسون در مورد رونالدو نوشته: او بیش از ۱۲۰ میلیون پوند ثروت دارد اما مهم تر از ثروت او شخصیت ویژه و خیرش است. او تا امروز بارها و بارها از پروژه های انسان دوستانه حمایت کرده است که شاید مهم ترین آنها کمک به نجات جان دو پسری بوده که اصلا شرایط خوبی نداشته اند.

رونالدو در سال ۲۰۱۲ با پسری ۹ ساله که به سرطان مبتلا شده بود آشنا شد و پرداخت هزینه درمانی او را به عهده گرفت. اگرچه این پسر در سال ۲۰۱۳ نهایتان تسلیم سرطان شد اما کار خوب رونالدو از یاد هیچ کسی نمی رود. در سال ۲۰۱۴ هم رونالدو هزینه عمل جراحی مغز یک پسر ۱۰ ماهه را پرداخت کرد که مبلغی حدود ۵۰ هزار دلار می شد. او در جام جهانی هم به خاطر این پسر با مدل موی ویژه ای در برزیل حاضر شد که البته آن زمان کسی در جریان این داستان قرار نداشت.

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی

اتفاق دیگری که رونالدو را بیش از گذشته نزد هوادارانش محبوب کرد، علاقه نداشتن او به خالکوبی است. او در توضیح کارش گفته: «از آنجایی که من هرازگاهی، خون اهدا می کنم، سراغ خالکوبی نمی روم.» رونالدو هیچ وقت علاقه ای به صحبت درباره کارهای انسان دوستانه اش نداشته اما سایت looktothestars.org در یک گزارش فهرستی از کارهای خیر او را منتشر کرده اشت. براساس این فهرست رونالدو حامی مالی یک موسسه مبارزه با سرطان در اسکاتلند، موسسه حمایت از کودکان نیازمند در آمریکا یونیسف است.

رونالدو در سال ۲۰۱۲، توپ طلایی ای که در سال ۲۰۱۱ برده بود را به مبلغ ۱.۵ میلیون یورو فروخت تا پول آن را به کودکان فلسطینی بدهد. او یکی از فوتبالیست های حاضر در پروژه ۱۱ نفر برای سلامت فیفاست که هدفش کمک به کودکانی است که زندگی شان تحت تاثیر ایدز، مواد مخدر و چاقی قرار گرفته است.

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeed

      عاشقشم زندگیمه ...بدون رونالدو فوتبال واسم معنی نداره

    • ایرانی

      خدای را شکر که شهرت و مال را به کسی داده که لیاقتش را داره.

    • هومن

      خیلی دوسش دارم
      رئال به داشتن چنین بازیکینی افتخار می کنه
      ما هم که هوادارشیم همین طور
      هوادارا ی رونالدو بزنن لایکو
      ----------------------------------
      دمش گرم که خالکوبی نمی کنه
      دمش گرم

    • مهرسا

      خدا خیرش بده ، خیلی ادم خوب و خیری هستش . به خاطر این که همیشه خون میده خالکوب نمیکنه. واقعا بچه های تیم باید افتخار کنن که کنار همچین انسانی بازی میکنن

    • سیدسعید

      رونالدوواقعاآدم خوبی است من عاشقشم..................دمش گرم....
      عشقی رونالدوعشق

    • مهدی

      واقعا خیلی خوش شانسیم که در زمان کریستیانو رونالدو به دنیا امدیم

    • ایرانی

      خدا همچنین انسانی رو شناخته که براش ثروت و ریخته
      دمش گرم آن شالله همیشه سلامت و موفق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج