جاباما
۲۰۶۷۸۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازگشت دوباره مجری معروف به BBC

جرمی کلارکسون برای اولین بار پس از اخراج، در شبکه بی‌بی‌سی حاضر شد.

خبرآنلاین: جرمی کلارکسون برای اولین بار پس از اخراج، در شبکه بی‌بی‌سی حاضر شد.

جرمی کلارکسون در مصاحبه با بی‌بی‌سی اعلام کرده است که کنار گذاشته شدنش از برنامه «تخته گاز» یک جای خالی بزرگ در زندگیش ایجاد کرده که باید به فکر پرکردن آن باشد.

او که با کریس اوانز در برنامه رادیویی شبکه دو بی بی سی گفتگو می‌کرد، گفت : « به سختی می‌توانم به خودم حق اعتراض بدهم، این اشتباه احمقانه از طرف خودم بود.» او به این نکته نیز اشاره کرد، که پس از ترک بی‌بی‌سی، از چند جای مختلف با او تماس گرفته‌اند، تا تیم تخته‌گاز را به نفع خود به کار گیرند.

بازگشت دوباره مجری معروف به BBC

او با اشاره به ۲۷ سال همکاری با بی بی سی، و اینکه پس از خروج از بی‌بی‌سی چقدر دنیا برایش غریبه جلوه می‌کرده است، گفت : «وقتی یاد بگیری که دنیا چطور عمل می‌کند، می‌توانی تصمیم بگیری که چکار می‌خواهی بکنی.» او ادامه داد : « البته در این مدت در تنیس هم پیشرفت زیادی کرده‌ام.»

قرار است کلارکسون همراه با دو همکارش جیمز می و ریچارد هاموند یک تور جهانی را شروع کنند. او با اشاره به اینکه برنامه جدیدشان به غیر از نامش، همان برنامه تخته گاز است گفت : « ما می‌توانیم برنامه خودمان را بدون دخالت‌های بی‌جای بی‌بی‌سی بسازیم.»

کلارکسون ابتدا توسط مسئولان بی بی سی از کار معلق، و پس از آن اخراج شد. در آن زمان سخنگوی بی بی سی اعلام کرد که قرارداد کلارکسون با برنامه «تخته‌گاز» تمدید نخواهد شد، اما او هیچ مانعی برای حضور در بی‌بی‌سی نخواهد داشت.

در این حین بیش از یک میلیون نفر با انتشار نامه‌ای خواستار بازگشت او به برنامه شدند، اما تونی هال مدیر کل بی‌بی‌سی با اعلام اینکه او از خط قرمزهای بی‌بی‌سی عبور کرده، گفت : «قانون برای همه در بی بی سی یکسان است.»

برنامه «تخته گاز» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه بی بی سی است، که با بیش از ۳۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان سالانه بالغ بر ۵۰ میلیون پوند درآمد عاید بی‌بی‌سی کرده است.

کلارکسون در گفتگو با کریس اوانز گفت : « تخته‌گاز مثل بچه من است هر چیزی که به آن مربوط بشود برای من مهم است.» او با بیان وجود برخی افراد وحشتناک در بی بی سی گفت : « اما برخی افراد بااستعداد و درخشان هم در بی بی سی هستند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج