۲۰۷۳۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وزش باد شدید در پایتخت و ۶ استان کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و بروز گرد و خاک در برخی نقاط پایتخت و ۶ استان دیگر خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و بروز گرد و خاک در برخی نقاط پایتخت و ۶ استان دیگر خبر داد.

احد وظیفه افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی و بخش هایی از دامنه های البرز، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شوذ.

به گفته وی، امشب علاوه بر این مناطق در بخش هایی از مرکز و شرق و طی روز های یکشنبه و دوشنبه در شرق و جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی امشب ، فردا و دوشنبه شرایط برای تشکیل گرد و غبار بر روی کشور عراق وجود دارد بنابراین انتظار وقوع این پدیده در برخی نقاط استان های غرب و جنوب غرب نیز دور از انتظار نیست.

وظیفه تصریح کرد: همچنین در بعضی ساعات عصر امروز وزش باد شدید در استان های قم، البرز، تهران، سمنان، شمال اصفهان، مرکزی و برخی نقاط یزد و فردا در شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود که در برخی نقاط باعث ایجاد گرد و خاک خواهد شد.

وی افزود: روز یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس به سبب وزش باد نسبتا شدید مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان پایتخت کمی ابری دربعدازظهر همراه با افزایش ابر، وزش باد و درارتفاعات بارش پراکنده است. بیشینه و کمینه دمای تهران مانند امروز به ترتیب ۳۳ و ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج