۲۰۷۴۸۴
۶۲ نظر
۵۰۳۵
۶۲ نظر
۵۰۳۵
پ

کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟

خشونتگرها چه شخصيتي دارند و چه كساني حاضر نمي‌شوند از يك رابطه خشونت بار بيرون بيايند؟

کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟
مجله سیب سبز: چهار سال است كه از همسرش جدا شده اما پشیمان است. دليل طلاقش فحاشي و كتك‌زدن‌هاي شوهرش بوده اما حالا كه تنها شده، مي‌گويد كاش حتي به قيمت كبودي‌هاي روي بدنم، در خانه شوهرم مي‌ماندم. اينكه سرنوشت يك زن پس از طلاق به كجا مي‌رسد كه هر روز دشنام شنيدن و آسيب ديدن را بر به دست آوردن آزادي‌اش ارجح مي‌داند، موضوع اين مطلب نيست اما در ادامه، با كمك هراير دانليان، روانشناس و زوج درمانگر، به شما مي‌گوييم كساني كه با همسرشان رفتاري خشونتگرانه دارند چه کسانی هستند و آنهايي كه ترجيح مي‌دهند جسم و روان‌شان در رابطه زن و شوهري آسيب ببيند اما مهر طلاق به شناسنامه‌شان وارد نشود، چه ويژگي‌هايي دارند.

بيمار رواني است؟

تنها برخي از افرادي كه دست به خشونت‌ مي‌زنند، دچار اختلالات رواني هستند. گرچه برخي از افرادي كه دست به خشونت خانگي مي‌زنند دچار اختلال شخصيت هستند، اما هميشه بيماران رواني نيستند كه مرتكب اين رفتارها مي‌شوند.

کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟

در صورتي كه فرد مقابل شما به اختلال شخصيت دچار باشد، مي‌توانيد پيش از اينكه پاي خشونت به رابطه‌تان باز شود، با تشخيص برخي رفتارهاي شديد و كاملا مشخص از بيماري او باخبر شويد. اين افراد داراي افكاري ناسالم هستند و البته از نظر خودشان رفتارهاي‌شان كاملا طبيعي و سالم است. آنها ناگهان خشمگين مي‌شوند، از كوره در مي‌روند، در كنترل رفتارهاي‌شان ناتوان هستند و گاهي دچار سوء‌مصرف مواد مخدر هم مي‌شوند كه باعث تشديد رفتارهاي نادرست‌شان مي‌شود.

چهار ستون روانش سالم است؟

تنها مبتلايان اختلال شخصيت نيستند كه دست به خشونت خانگي مي‌زنند. گاهي فرد دچار اين اختلال نشده اما رگه‌هايي از آن را در رفتارها و شخصيتش می‌توان دید. فردي كه همه علائم اين اختلال را ندارد اما رگه‌هايش را در رفتارهاي خود نشان مي‌دهد، تكانه‌اي است. يعني نمي‌تواند هيجان‌هايش را كنترل كند و به اين هيجانات اجازه مي‌دهد كه ناگهان به عمل تبديل شوند.

خشم آنها مي‌تواند به آزار جسمي هم تبديل شود و نشان دادن رفتار انفجاري هم مي‌تواند يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين افراد باشد. اين افراد گرچه به‌طور كامل علائم اختلال شخصيت را ندارند، اما مي‌توانند به‌شدت آسيب‌زننده باشند و خشمشان به سادگي به رفتار تبديل شود. البته اگر آنها را در شرايط و محيطي ديگر ببینيد، ممكن است از اين واقعيت بي‌خبر بمانيد، چراكه اين افراد در مواقع ديگر مي‌توانند بسيار آرام و راحت به نظربرسند.

ظاهري مودب و باوقار دارد؟

براي تشخيص اينكه آیا فرد در آينده رفتارهاي خشونت‌آميز در محيط خانه از خود نشان دهد یا نه، نمي‌توانيد رفتارهاي اجتماعي او را مبناي قضاوت قرار دهيد. شما به محيطي نياز داريد كه فرد معمولا در آن به چنين رفتارهايي دست مي‌زند و واقعيت تلخ اين است كه در بسياري موارد، شكل‌گيري رابطه زن و شوهري است كه به او بستري براي نشان دادن اين رفتارها مي‌دهد.

گذشته از اين، در اغلب موارد حتي خود فرد هم نمي‌داند كه قرار است در آينده به يك خشونتگر تبديل شود. براي مثال همسرش را كتك بزند و اگر پيش از اين چنين رابطه‌اي را تجربه نكرده باشد، احتمالا از داشتن چنین قابلیتی، بي‌خبر خواهد بود. در بسياري موارد دشواري تشخيص اين آدم‌ها بيشتر از آنچه تاكنون گفتيم، است چراكه آنها ممكن است با روي آوردن به يك مكانيسم دفاعي، در مواقع ديگر رفتاري كاملا متضاد از خود نشان دهند و كاملا آرام و مبادي آداب باشند.

زود از كوره در مي‌رود؟

آدم‌هايي كه كمي تند مزاج هستند، پتانسيل تبديل شدن به يك خشونتگر را دارند اما هميشه به چنين فردي تبديل نمي‌شوند اما اگر فردي كه اهل خشونت است، به شكل مرضي اين رفتار را ابراز كند، خشونتگري‌ او تنهامحدود به چهارديواري خانه نمی‌شود؛ چنين فردي ممكن است هر كسي را مورد ضرب و شتم قرار دهد و مشكلش آنقدر واضح است كه به راحتي مي‌‌توان آن را تشخيص داد. اما همان‌طور كه گفتيم، همه خشونتگر‌ها بيمار نيستند و در بسياري مواقع، در مقابل كسي دست به خشونت مي‌زنند، آزار جسمي مي‌رسانند، فحاشي مي‌كنند و او را در معرض آزار رواني قرار مي‌دهند كه اجازه اين كار را به آنها مي‌دهد.

کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟

قربانيان چه کسانی هستند؟

خشونت خانگي تنها كتك زدن نيست؛ ما در ادامه به شما مي‌گوييم كه چه كساني در يك رابطه پر از خشونت قرار می‌گیرند؟

اعتماد به نفس‌شان پايين است

كساني كه به فرد خشونتگر اجازه نشان دادن چنين رفتار‌هايي را مي‌دهند، اغلب اعتماد به نفس پاييني دارند. اين افراد قدرت بيان خواسته‌هاي‌شان را ندارند و نمي‌توانند در مقابل آنچه كه از نظرشان نادرست يا حتي ظالمانه‌ است، ايستادگي كنند.

مي‌ترسند

ترس از آينده باعث مي‌شود قربانيان در رابطه‌اي ناسالم بمانند. ازدواج به دليل ترس از ماندن در خانه پدر، ترس از تنها ماندن، ترس از مسخره شدن به خاطر تجرد در سن بالا و. . . قطعا تبعات خوشايندي نخواهد داشت.

به‌خاطر ترس به خانه بخت رفته‌اند

افرادي كه از سر ترس ازدواج مي‌كنند، حتي اگر خودشان هم ندانند اين پيام را به فرد مقابل‌شان هم منتقل مي‌كنند. همسر آنها فكر مي‌كند «هركاري بكنم او می‌ماند» و به همين دليل تلاشي براي هدايت رابطه به مسيري سالم نمي‌كند. همه ما از لحظه‌اي كه با هم آشنا مي‌شويم به شكل خودآگاه و ناخودآگاه همديگر را چك مي‌كنيم و با جمله‌هايي كه مي‌گوييم و رفتارهايي كه انجام می‌دهیم، خود را به ديگري معرفي مي‌كنيم و حتي به بخش گسترده‌اي از رفتار او هم شكل مي‌دهيم.

آدمي كه ناخودآگاه اين باور را منتقل مي‌كند كه من از تنهايي مي‌ترسم و از اينكه تو از رابطه بيرون بروي مي‌ترسم، به فرد مقابلش اين پيام را مي‌دهد كه حتي اگر قرباني خشونت شوم هم چاره‌اي جز ماندن در اين رابطه ندارم. مثال ساده‌اش خانمي است كه مي‌گفت: «به خواستگارم گفتم كه من از پدرم خيلي مي‌ترسم و نبايد بعد از ساعت ۱۰ به خانه ما زنگ بزني.» آقاي خواستگار بعد از اين ساعت به او زنگ زده بود و خانم مي‌گفت: «من ۴۵ دقيقه با او صحبت كردم كه چرا ۱۰ به بعد زنگ زدي.» همين اتفاق ساده چه پيامي را به مردي كه در اين رابطه‌است مي‌دهد؟ درواقع به او مي‌گويد كه من از تو بيشتر از پدرم مي‌ترسم و به سادگي زمينه قرار گرفتن در رابطه‌اي يكطرفه و حتي خشونت‌آميز را فراهم مي‌كند.

حواس‌شان به خط‌قرمز‌ها نيست

هر فرد خط قرمزهايي براي خودش دارد و وقتي طرف مقابل آگاهانه يا ناآگاهانه آنها را زير پا بگذارد، به او واكنش نشان مي‌دهد. اين واكنش مي‌تواند كلامي يا غيركلامي باشد و باعث شود در آينده اين خطوط قرمز به رسميت شناخته شده يا شكسته شوند. وقتي فرد به شكسته شدن اين مرز‌ها واكنش نشان مي‌دهد اما فرد مقابل دوباره اين رفتار را تكرار مي‌كند، چه پيامي منتقل مي‌شود؟ اين پيام كه «هركاري مي‌خواهي بكن؛ من خيلي ناراحت مي‌شوم اما در رابطه مي‌مانم».

کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟

جاي بهتري براي رفتن ندارند

همه افرادي كه مورد خشونت خانگي قرار مي‌گيرند به بيرون آمدن از رابطه ناسالم فكر نمي‌كنند. در شرايطي كه حمايت اجتماعي چنداني از اين افراد صورت نمي‌گيرد، قرباني به خود مي‌گويد اگر رنج ماندن در اين رابطه را بكشم، بهتر از آن است كه تنها شوم و به خيال خودش بين بد و بدتر يكي را انتخاب مي‌كند. طلاق و زن مطلقه بودن در جامعه ما هنوز کاملاً پذيرفته شده نيست و از آنجا كه هر كشوري فرهنگ خود را دارد، نمي‌توان انتظار داشت فردي كه بعد از طلاق آينده تلخ‌تري در انتظارش است و از حمايت اجتماعي و حتي خانوادگي برخوردار نيست، به‌خاطر ترك اين خشونت، به بستر خشونت‌بارتري وارد نشود.

نمي‌خواهند به ضعف‌شان اعتراف كنند

كتك خوردن به معنی ضعيف بودن است و خيلي سخت است كه فرد اعتراف كند كه «من ضعيف هستم!». بيان خشونت و صحبت كردن در مورد آن، در درجه اول يعني قبول چنين ضعفي. به همين دليل بسياري از قربانيان سكوت را انتخاب مي‌كنند و توان به اشتراك گذاشتن اندوه‌شان را با ديگران ندارند.

آينده روشني براي خود نمي‌بينند

«طلاق بگيرم بعد چه كنم؟» اين سوالي است كه خيلي از قربانيان پاسخ خوشايندي برايش ندارند. اگر به خانه پدرم برگردم و آنجا هم مورد خشونت قرار بگيرم چه؟ اگر از پس تنها زندگي كردن بر نيايم چه؟ اگر دوباره با كسي ازدواج كنم كه من را كتك بزند چه؟ پاسخ مبهمي كه براي همه اين سوالات وجود دارد، مي‌تواند ميل قرباني به ماندن در رابطه را بيشتر از ترك كردن همسر خشونتگرش كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انقدر سياه نمايي نكنيد والله من كه دارم نگاه ميكنم الان مردا همه بنده زناشون هستن درسته نميتونن فيزيكي بزنن ولي روحي مردا رو ديوانه كردن

      پاسخ ها

      • نیلو

        ما هر روز داریم بی دلیل کتک های بی رحمانه میخوریم توهین می شنویم و تخریب شخصیت

    • شایان

      هیکل دارم ورزشکاری٬ عضله خالص ٬ شکم شش تیکه ۰۰۰ اما جرأت ندارم به زنم چیزی بگم ۰
      بعد شما میگی مردانی که همسرانشان را کتک می زنند؟
      افسانه است افسانه ۰۰۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب شایان جان مگه عضله ساختی که زنتو بزنی!!! یا ازت بترسه؟؟؟؟

      • هتی

        اقای عضله اونایی که میزنن مشکل روانی دارن...مگه هرکی ورزشکاره میزنه؟ پس این همه معتاد که کارشون زدن زناشونه اسمشون چیه؟

    • آرش

      ای بابا اون زمان گذشت که مردا زنشون رو میزدن من پدربزرگم مادربزرگم رو خیلی میزد جوری که عمه ام تعریف کرده حدود 55 سال پیش پدربزرگم یه بار مادربزرگم رو جوری زده بوده که سرش شکسته بوده یه بار هم جوری زده بوده که پاش رو شکسته بوده اصلا این طور که من شنیدم اون موقع مردا که میرفتن سر سفره اگه غذا ایراد داشته قابلمه رو برمیداشتن میبردن پرت میکردن وسط حیاط الان دیگه از اون خبرا نیست شاید واسه همین هست آشپزی خانوما خراب شده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم مامانم ميگه پدر بزرگم خيلي مادربزرگم رو ميزد ...ولي نكته قابل توجهش اين بود كه واقعا عاشق هم بودن پدر بزرگم بعد از سكته حدود 10 سال رو پاش نميتونست وايسه ولي مادربزرگم حتي ببخشيد دستشويي هم ميبردش و تا اخرين روز عمر پدربزرگم رو بي منت نگهداري كرد روز دفنش هم از تمام وجود گريه ميكرد ولي با اقتدار

    • بدون نام

      کاملا حقیقته. هنوزم هستن کسایی که زنشون رو آزار می دن. من خودم قبل از ازدواج توی یه خونواده آروم بودم. پدر و مادرم خیلی احترام هم دیگرو دارن ولی الان دارم با یه ادم عصبی زندگی می کنم که حرف حرف خودشه و همش سرم داد می زنه :(((((

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شششوهر منم رواني همش منو ميزنه

      • عاطی

        منم با یه آدم روانی زندگی میکنم،قبل از ازدواج چنان مؤدب و محترم رفتار میکرد که عاشقش شدم،کاش میدونستید با چه هیولایی زندگی میکنم حتی نمیتونم طلاق بگیرم،

    • مبینا

      بابای من ازمامانم کتک میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم امشب کتک خوردم خیلی تنهام دلم میخوادبمیرم

      • بدون نام

        منم همینطور کاربر سال 98...
        منم کتک خوردم بخاطر دختر عموی شوهرم...
        منم فکر خودکشی دارم

    • محمد

      احترام همدیگر رو نگه می داریم. هیچوقت بهم دیگه توهین نکردیم ٬ دعوامون شده اما توهین اصلا۰ حتی یک بار هم نزدمش٬ زنم خیلی به من احترام میذاره ٬ بهش افتخار میکنم۰

    • نیلو

      منم شوهرم وقتی عصبی میشه منو میزنه. با اینکه وجه اجتماعی خوبی داره. انقدر رفتارش جلو بقیه با من خوبه که حتی اگه به بابام هم بگم باور نمیکنه. جرات نمیکنم به کسی بگم جوری رفتار میکنه که خودمم به خودم شک میکنم.

    • بدون نام

      نیلو جان طلاق. یه لقمه نون ارزشِ این همه حقارت نداره .

    • بدون نام

      حقشون

    • بدون نام

      منم از همسرم کتک میخورم وجرات حرف زدن ندارم سریع داد میزنه وفحش میده لطفاً راه حل بگید

    • بدون نام

      سلام.....من بیست سال پیش بازور مادرم همسر مردی شوم که پونزده سال از من بزرگتربود وروستایی بود....از اون زمان تا به امروز روزی نبوده که من بدون کتک وتوهین وتحقیر گذرانده باشم....داعم تو خونه منو زندانی میکنه واگر اعتراض کنم پوستم کندن....از طرفی پدر ومادرم مریض سختن و نمیتونم بهشون بگم....خواهشا به من کمک کنید....دلم احترام وآزادی میخواد....آخر ب چ گناهی.....؟؟؟

    • بدون نام

      من یه خانم با جایگاه اجتماعی خوبی هستم من خیلی از شوهرم کتک می خورم کاریم ازم بر نمی یاد. این چیزا افسانه نیست!!!!!!!!!!!

    • الناز

      من ٢٣سالمه شوهرم من و به سختي بدست آورد همش من و تحقير ميكنه منم كه مقابله به مثل ميكنم من و ميزنه و اصلا از زجه زدنام و گريه كردنام ناراحت نميشه حالم اصلا خوب نيست...وقتي تهديدش ميكنم كه ارش جدا ميشم بيشتر ميزنتم و تهديدم ميكنه هم تو رو هم خانوادت و ميكشم

    • اشک رز

      منم ۲۴سالمه...شوهرم ۲۷ساله...من کیسه بوکسش هستم ..دلم فقط به دختر ماهم خوشه...یه لحظه فکر کن اون همه کتک بخوری بعد ش چطور عادی رفتار کنی..دلم خسته س ...دلم پیرشده...فکر کن که با اینکه حسی به همسرت نداری ولی هروقت که امر کرد باید تن بدی به رابطه ی جنسی...مادرم اینا همسایه ی روبرویمون هستن اجازه نمیده برم..دلم مردن میخواد بی سروصدا..جوری که دختر نه ماهه م یادس نیاد یه زمانی مادری داشته

    • بی نام

      اشک رز باهات موافقم منم دلم همینو میخواد.ایشاالله تمام مردایی که این مدلی هستن یه روزی تو این دنیا تاوان پس بدن و به خواری بیفتن

      پاسخ ها

      • ناديا

        ايشالله همشون بميرن

      • حجت

        نادیا همه مردا این جوری نیستن

    • بدون نام

      من ۲۵ سالمه شوهرم ۲۷ سالشه... سر چیزایی ک ب هر کس بگم حقو میده ب من،جوری منو میزنه ک تا چند روز بدنم کبوده... انقد با مشت تو دهن و فکم میزنه یکی تدونه فک میکنه پروتز کردم ک انقد ورم می‌کنه

    • بي نام

      شوهرمنم منو كتك ميزنه خيييييلي آه

    • خون جگر

      سلام من همین الان از شوهرم کتک خوردم منم دلم به دخترم خوشه واقعا سخته بعد کلی کتک خوردن تظاهر کنی جلوی بچت اونایی هم که میگن افسانست همای خوشبختی رو شونشون نشسته

    • بدون نام

      منم شوهرم وقتی عصبی میشه منو میزنه. با اینکه وجه اجتماعی خوبی داره. انقدر رفتارش جلو بقیه با من خوبه که حتی اگه به بابام هم بگم باور نمیکنه. جرات نمیکنم به کسی بگم جوری رفتار میکنه که خودمم به خودم شک میکنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام فکر می کنم بهترین راه حل طلاق چون من خودم همین مشکل را دارم

    • فاطمه

      من دوهفتس ازدواج کردم دیشب در حد مرگ سر چیز مسخره کتک خوردم تو یه خانواده اصیل بزرگ شدم تو دوران نامزدیم زده بود ولی قول داده بود تکرار نمیکنه الان چی کار کنم توروخدا بگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا بچه نداری جدا سو .چون بعدا با یکی دوتا بچه هی باید تحمل کنی .یا نهایت از رو ناچاری جدا شی .کم کم بدترم میشه .دلتو خوش نکن ک خوب میشه بعدا

    • بدون نام

      بقران قسم یکساله نامزدم فقط کتک میخورم بنظر شما افسانه هست

    • س ر

      افسانه اگه مثل من شوهرتون خفتون کنه و با سیم برق فلکتون کنه دیگه نمیگید افسانه من که الان یه ماهه اومدم خونه بابام دیگه هم برنمیگردم تمام

    • بدون نام

      خخ

    • ن س

      سلام شبتون بخير من امروز بد كتك خوردم با گلدون و دسته ي جارو برقي زد تو سرم سرم باد كرده و بشدت درد ميكنه از بعد از ظهر كه منو زد رفته و هنوز نيومده من هم ارزوي مرگش رو ميكنم

    • ن س

      سلام شبتون بخير من امروز بد كتك خوردم با گلدون و دسته ي جارو برقي زد تو سرم سرم باد كرده و بشدت درد ميكنه از بعد از ظهر كه منو زد رفته و هنوز نيومده من هم ارزوي مرگش رو ميكنم

    • بی نام

      من و شوهرم دانشجوی پزشکی هستیم شوهر من بد دله سر یه موضوع کوچک مثلا اینبار که چرا با پسر خواهرت اونم 15 ساله روبوسی کردی منو کتک زد اگه اذان نمی گفت معلوم نبود میمردم یا زنده می موندم با این حال هر بار معذرت خواهی میکنه و میگه قول میدهم تکرار نشه و من هم هر بار میبخشم ووبه زندگی ادامه میدم به امید درست شدن خودش و زندگیموم من اون و دوست دارم و اونم منو از این بابت مطمئنم ولی نميدونم ای رفتار واسه چیه خواهش میکنم دعا کنید مشکلمون حل بشه

    • فاطمه

      ت
      بايد تاسف خورد براي اين همه جهالت،دليل اين همه بي احترامي كه داره ميشه به خانمها يك چيزه"،ضعف قانون؛"اگر قانون گزار مجازاتهاي سنگين تري را براي اين دست اقايون قائل ميشد اين همه هتك حرمت رخ نميداد.
      واقعا در شان يك انسان هست از ديگري كتك بخوره؟
      چه مرد و چه زن و چه كودك

    • Z

      ۱۱ماهه عروسی کردم ۳بار از شوهرم کتک خوردم دیشب بینیم خون اومد دستمم کبوده، عزیزکرده‌ی مامان و بابام بودم الان ب چ روزی افتادم ب هیچکسم نمیتونم بگم

    • فقط مرگ علاجه

      شوهر من روانی ادعا میکنه منا دوست داره اما سر موضوعات بیخودی به حد مرگ کتکم میزنه دیگه حتی به خاطر دختر ۵ سالمم نمیخوام زنده باشم فقط آرزوی مرگ دارم آرزو میکنم هرچه زودتر بمیرم راحت بشم.این ازدواج مجددم شوهر اولم معتاد ازش جدا شدم.به خاطر همین فکر طلاق نیستم کلا از زندگی کردن خسته و ناامیدم.دعا کنید هرچه زودتر بمیرم.

      پاسخ ها

      • بهار

        بخدا باهات همدردم

      • بهار

        بخدا سر هر چیز الکی کتکم میزنه بخاطر پسر م که مهد میره ،بخاطر اون زنده ام ولی مثل تو بار دومم هس نه به کسی میتونم بگم نه کاری از دستم بر میاد کاش میفهمیدی امروز چطوری کتمکم زد آرزوی مرگ دارم واسه خودم

    • بدون نام

      منم شوهرم منو میزنه باز آخر با چاقو میخواست منو بکشه از دستش فرار کردم الانم میخوام ازش طلاق بگیرم افسانه نیست کتک کاری

    • بدون نام

      خیلی خستم خیلی شوهرم دست بزن داره به بهونه های الکی منو میزنه نمیدونم چکار کنم فقط برای حفظ ابروم باید تحمل کنم .خیلی سخته دختر ۲۰ساله به مرگ خودش فک کنه

    • لیلا

      چرا باید از شوهر کتک بخورید یکبار همسرم دخترم راکه هشت سال داشت کتک زد گفتم ده بار باید بگی غلط کردم تا تورا ببخشم وگرنه زنگ می زنم 110 تورا روانه گورخانه می کنم همان شد البته همسر من ادم مذهبی ومهربانی نسبت به خانواده است ولی من نسبت به کتک زدن حساسم وحاظر نیستم چنین فردی را به راحتی ببخشم لطفا کمی اقتدار داشته باشید

    • حدیث

      من یه دختر 25 ساله ام. تو سختی بزرگ شدم. با کلی زحمت درس خوندم و به جایی رسیدم.. با ازدواجم بزرگترین اشتباهمو کردم چون الان بدترین روزارو دارم و احساس بدبختی میکنم من اگه کم بیارم با طلاق این زندگی رو تموم نمیکنم خودمو میکشم
      شوهرم یه مرد عصبیه.. با مشتهای محکم و بزرگش میکوبه تو سرم.. موهامو میکنه .. همه جامو چنگ میندازه.. خدایا یا اون بمیره من راحت شم یا جونمو بگیر کم اوردم

    • بدون نام

      اگر در زندگی احترام باشه هیچ وقت مشکلی پیش نمیاد به نظر من بعضی از اقایان حسودند نسبت به خانواده همسر واگر خانواده خودشان هر کاری بکند عیب نداره وبا کوچکترین چیزی که از خانواده همسر میبینند شروع می کنند وداستان زندگی من در خانوا دهام احترام داشتم ولی الان بدنم کبوده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        آخ گفتی...
        آره به خدا
        منم همدردم باهات.
        خانواده ی خودشون هر کار کنه اشکال نداره...
        ول کن نیستنخانواده ی ما هر کار کنه

    • یارب رب بدادمان برس

      خواهشن خودتون نجات بدید از حرف مردم نترسید گور بابای حرف بی صاحب مردم که هیچی از مشکلاتتون نمیفهمن ادم از هرچی مرد زده میشه

    • زهرا

      ديشب شوهرم بدجور منو زِد بايد چيكار كنم ب كي برم بگم اخه چرا انقدر بايد زن ها تحقير بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طلاق بگیر

    • تنها

      من هم خیلی از دستش کتک می خورم ولی سپردمش به امام رضا امام غریب میگه می زنم تا بمیری

    • زهرا

      شوهر منم خیلی منو کتک میزنه خیلی زیاد ، اونقد بی رحمه که حتی تو اتاق زایمان تو اون درد شدی سیلی زد تو گوشم هرگز نمیبخشمش دارم باهاش زندگی میکنم اما چه زندگب مزخرفی

      پاسخ ها

      • حجت

        عجب مرد هایی پیدا میشن؟به جای دلگرمی میزنه

    • مریم

      شوهر منم وقتی خیلی وقت ها بی دلیل قاطی میکنه و کتکم میزنه بدنم کبود میشه با کمربند مشت مو کشیدن ولی جلوی خیلی ها ادعاش میشه اینقدر با حرفاش شخصیت ادمو خرد میکنه فقط به خاطر اینه که تربیت درست نشده مادرشوهرم و خوههر شوهرام یکی از دلایلشه

    • پریسا

      شوهرم همبشه منو میزد ولی من به کسی نمیگفتم یعنی دوس نداشتم از اسرار خونم با خبر بشن منو خیلی دوس داره منم دیوونه وار دوسش دارم
      اونرو یهویی منو زد و من دهنم پر خون شد دیدم دندونام شمسته از خونه اومدم خونه بابام رفنم کلانتری و پزشک قانون ی و این.چیزا.
      الان به دست و پام افتاده که توو کلانتری تعهد میدم نزنمت
      بچه هم ندارم

    • زن

      من ی زن هستم و امروز ک فک کنم نزدیک ۱۴ ۱۵ اذر باشه سال ۹۸ کلی از شوهرم کتک خوردم هنوزم هستن ادمای مریضی ک زنشونوو می زنن و من متاسفم ک این بیماری تو خونشونه و مریضن کاملا خود خوخواسته اسیب می زنن ، مرد هر چی ک زنش می گ یا هر چی ک انجام می ده تو هر شرایطی نباید دستش رو زنش بلند ش و بززنه واقعا متاسفم برای خودم ک تا ابد مجبورم تحمل کنم انتخاب خودم بود فکک کردم اخلاقش خوب ولی اشتباه بود تمامما و تاوانشو دارم می دم سعی کردم درست ش
      ولی ابدا نمی ش .

    • سمیه

      این همه خشونت علیه زنان ؟چرا؟چرا راه حلی پیدا نمیشه؟چرا در اکثر زنان باید این رفتارها رو تحمل کنن ؟

    • دختر پاییز

      امشب سنگین ترین نفرین ها رو به همسرم میگم . دنیا تموم میشه اما آخرت هرگز .. هرگز .. هرگز .. از دنیای من بیرون میری مثل برفی که آب میشه مثل برگی که از درخت جدا میشه مثل یک مرداب که میخشکه ... دیگه نیستی که بی گناه وبی دلیل منو بزنی .. امشب تو برای همیشه در نفرین ابدی تموم شدی

    • حجت

      من اول کامنتهای بالا رو خوندم نوشته بودن افسانه اس.ولی حق با زن هاس لطفا وقتی ازدواج میکنین یه 1تا 2 سال نامزد بمونین.زود عروسی نکنین که این بلا ها سرتون بیاد.همسرتون که میزنه شما هم برادراتونو صدا کنید.چاقو بردارید.ولی میفهمم مرد زورش بیشتره ولی یه کاری بکنید لاقل

    • بدون نام

      منم شوهرم خیلی کتکم می زنه یعنی واقعا کسی نیست یه درس خوبی به این مردا بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج