۲۰۷۶۰۶
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

عطرهای هیجان انگیز بهاری

دنياي بي‌انتهاي عطرها از انواع و اقسام رايحه‌ها تشكيل شده است. يك دسته از اين رايحه‌هاي هيجان‌انگيز را عطر بي‌نظير ميوه‌ها و خوراكي‌ها تشكيل مي‌دهد.

عطرهای هیجان انگیز بهاری
مجله سیب سبز - بهاره عزيزي: دنياي بي‌انتهاي عطرها از انواع و اقسام رايحه‌ها تشكيل شده است. يك دسته از اين رايحه‌هاي هيجان‌انگيز را عطر بي‌نظير ميوه‌ها و خوراكي‌ها تشكيل مي‌دهد. اين عطرها با بهره‌گيري از عناصر موجود در طبيعت و تركيب رايحه‌هاي گرم و سرد شكوفه‌هاي بهاري، ادويه‌جات و ميوه‌ها از جمله وانيل، شكلات، قهوه، پرتقال، ليمو، انبه و. . . اشتهاي‌تان را تحريك كرده و در عين حال حس سرزندگي و شادابي به شما مي‌دهند. حال اگر مشتاق شده‌ايد تا با بهترين گزينه‌ها در اين زمينه آشنا شويد با ما همراه باشيد.

معمولا عطر‌هاي الكلي را پس از ساختن، براي مدت زماني حدود دو ماه و قبل از بسته‌بندي، نگهداري مي‌كنند تا اگر نا خالصي در مواد وجود داشته باشد، در ظروف نگهداري رسوب كند و از عطر اصلي جدا شود. اين مواد ناخالص معمولا چربي‌ها هستند.

عطر‌‌هاي الكلي را پس از توليد در ظروف شيشه‌اي بسته‌بندي مي‌كنند. ظروف شيشه‌اي كيفيت عطر‌ها را حفظ مي‌كند. براي اينكه بتوانيد مدت زمان بيشتري از عطر با كيفيت اوليه استفاده كنيد، از ورود هوا و برخورد نور با اين شيشه‌‌ها جلوگيري كنيد.

بهار را در آغوش بگیرد

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر Born in Paradise از شركت اسكادا به شما احساس شادي، گرمي و سبكي مي‌دهد. اين عطر شما را به سواحل گرم استوايي مي‌برد. اولين افشانه آن عطر ميوه‌‌هاي استوايي همچون آناناس و شيرنارگيل در ذهن تداعي مي‌كند. كمي بعد بوي شيرين هندوانه و سيب سبز و گياهان استوايي را در كنار عطرچوب حس خواهيد كرد. اين عطر مخصوص خانم‌‌هاست و در سال ۲۰۱۴ به بازار وارد شد.

قيمت: ۱۸۰ هزار تومان

ماداگاسکار وحشی

عطرهای هیجان انگیز بهاری

وانيل يكي از خوشبوترين خوراکی‌ترین در عطر Wild Madagascar Vanilla از شركت «بتاند بادي وركز» با قدرت تمام خودنمايي مي‌كند. اين عطر با منشا وانيل، گلابي آفريقايي، ياسمن وحشي و صندل مخلوط شده است. در اولين برخورد بوي وانيل و كمي بعد بوي مطبوع گلابی‌آفريقايي‌، سيب‌سرخ و ياسمن وحشي را در ذهن شما تداعي مي‌كند. اين عطر مخصوص خانم‌هاست و در سال ۲۰۱۴ به بازار وارد شد.

قيمت: ۲۱۰ هزار تومان

ناشناخته مثل يك خانم

عطرهای هیجان انگیز بهاری

Womanity Aqua Chic كه توسط شركت «تيري ماگلر» در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد، يكي از سه گانه‌های «زنانگي، فرشته و ناشناخته» بود. عنصر اصلي آن آب گشنيز تازه، كشمش سياه، تمشك قرمز و عصاره چوب است. اين عطر مخصوص خانم‌هاست و فقط در اندازه ۵۰ميلي‌گرمی در بازار موجوداست.

قيمت: ۲۹۰ هزارتومان

هيجان‌انگيز باشيد

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر safanad از شركت «پارفومز مارلي» در اواخر سال ۲۰۱۲ وارد شد. اين عطر زنانه با رايحه‌اي شيرين و ملايم، عطر ميو‌هاي خود را بسيار آرام و لطيف به شما هديه مي‌دهد. ابتداي افشانه اين عطر با بوي پرتقال و گلابي آغاز مي‌شود، در ادامه با بوي انواع شكوفه‌‌هاي بهاري شما را شگفت‌زده مي‌كند و در پايان با بوي عنبر، وانيل و صندل پايان مي‌يابد.

قيمت: ۴۴۵ هزار تومان

مرد چهارفصل

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر POLO Red از شركت «رالف لورن» سيزدهمين عطر از اين دسته است كه در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد. اين عطر همان‌طور که از نامش پیداست عطری مردانه است و عطر مردانه مخلوطي از عطر مركبات، ادويه‌جات و بوي چوب و قهوه را به شما ارائه مي‌دهد. ابتدا بويي چون گريفروت و ليمو را حس مي‌كنيد. سپس در ميانه بو، بوي زعفران و در پايان، بوي چوب و قهوه به مشام‌تان خواهد رسيد.

قيمت: ۲۶۵ هزار تومان

ميو‌ه‌اي و شكوفه‌اي

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر Daisy Eau So Fresh شركت «مارك جاكوبز» در نت اوليه خود عطر دل‌انگيز تمشك، گلابي و گريپ فروت را به شما ارائه مي‌دهد. در نت مياني شكوفه‌‌هاي بنفشه، رز، ياس به همراه ليچي و شكوفه سيب خود را نمايان مي‌كند و در پايان عطر آلو، سدر و مشك نت پاياني را تشكيل مي‌دهند. اين عطر زنانه محصول سال ۲۰۱۱ اين شركت است.

قيمت: ۲۳۰ هزار تومان

گلابي و پيچ امين الدوله

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر Honey از شركت «مارك جاكوبز» در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد. همان‌طور كه از شكل عطر و نام آن مشخص است، رايحه اين عطر بر رايحه عسل استوار است و مخصوص خانم‌هايي است كه به بو‌هاي شيرين علاقه‌مند هستند. در ابتدا رايحه اين عطر از گلابي شروع مي‌شود و در ادامه با بوي هلو ، پرتقال و شكوفه‌‌هاي گل پيچ امين الدوله خودنمايي مي‌كند. اين عطر در رايحه پاياني خود عطر دل‌انگيز عسل، وانيل و چوب را نمايان مي‌كند.

قيمت: ۳۱۰ هزارتومان

گرم و دل‌انگيز

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر زنانه Shalimar Parfum Initial از شركت باسابقه گرلن در سال ۲۰۱۱ رايحه‌اي گرم دارد و در ابتدا رايحه مركباتي چون ترنج و پرتقال، در ميانه رايحه نعناع هندي در كنار گل‌‌هاي زنبق، ياس و رز را ادامه داده و در پايان بوی وانيل، كارامل، دانه تونكا و مشك عطر گرم و دل‌انگيز آن را تكميل مي‌كنند.

قيمت: ۲۶۰ هزارتومان

مناسب چهارفصل

عطرهای هیجان انگیز بهاری

شركت سالواتوره فراگامو، سري چهارم سري ادكلن‌‌هاي «سيگنورينا» را با نام Signorina Eleganza در سال ۲۰۱۴ روانه بازار كرد. در ابتداي افشانه عطر، بوي گلابي و گريپ فروت به مشام مي‌رسد. كمي بعد عطر بادام و گل اوسمانتوس و در انتها عطر نعناع هندي و چرم رايحه اين عطر را تكميل مي‌كنند. اين عطر مخصوص خانم‌هاست و رايحه‌اي معتدل و چهارفصل دارد.

قيمت: ۲۷۰ هزارتومان

مرد افسانه اي

عطرهای هیجان انگیز بهاری

عطر Be The Legend توسط شركت معروف «اوريفلم» در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد. اين عطر كه مخصوص آقايان است، با عصاره سيب سبز، چرم و لوبياي سياه تبديل به عطري نرم و با ماندگاري متوسط شده‌است. شکل این بطری عطر، حس فلز تفنگ مردانه را می‌دهد که همراه با عطر ترنج، چوب سدر و لوبیا عطری گرم را تقدیم‌می‌کند.

قيمت: ۲۸۵هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه این عطرا بالا دویست تومنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیر دویس هم معرفی کنید بودجه برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج