۲۰۸۰۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرضه‌ نسخه‌ طلایی اپل واچ +عکس

حدود یک ماه از عرضه‌ی رسمی نسخه‌های اسپرت و استیل ضدزنگ اپل واچ می‌گذرد و تابه‌حال ساعت تعداد زیادی از افرادی که آن را پیش‌خرید کرده بودند به دستشان رسیده.

نوچه - آرش محمد اصفهانی: حدود یک ماه از عرضه‌ی رسمی نسخه‌های اسپرت و استیل ضدزنگ اپل واچ می‌گذرد و تابه‌حال ساعت تعداد زیادی از افرادی که آن را پیش‌خرید کرده بودند به دستشان رسیده. اکنون ارسال مدل طلایی اپل واچ که در این مدت تنها در عکس‌ها و یا به دست افراد مشهور دیده‌شده بود، برای افراد عادی‌ای که پیش‌ازاین موفق به‌پیش خرید آن شده بودند هم آغازشده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت بسته‌بندی مقوایی بیرونی این ساعت سفیدرنگ است و به‌مانند بسته‌بندی اپل واچ استیل ضدزنگ، شکلی مکعب مانند دارد که در برچسب کناری نوع طلای ۱۸ عیار بدنه‌ی ساعت عنوان‌شده است. اما لوازم داخل جعبه با نسخه‌های عادی کمی متفاوت است، جعبه‌ی درونیِ حاوی ساعت، از جنس چرم و خاکستری‌رنگ است که همچنین شیار اتصال MagSage اپل در آن تعبیه‌شده. همچنین این نسخه دارای دستمال تمیزکننده‌ای مطابق بارنگ ساعت است و کلمه‌ی Watch Edition به معنی نسخه‌ی طلا بودن این مدل روی این جعبه نوشته‌شده. مدل‌های استیل ضدزنگ جعبه‌ی داخلی‌ای از جنس پلاستیک دارند.


اپل واچ طلایی به هنگام روشن شدن برای اولین بار نوشته‌ای طلایی‌رنگ را نشان می‌دهد که سخن از جنس مواد استفاده‌شده در آن دارد، جنس نمایشگر این ساعت از نوع یاقوت کبود بوده، بدنه‌ی پشتی سرامیکی و کالبد آن طلای ۱۸ عیار است. اپل واچ طلایی رنج قیمت ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار دلاری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج