۲۰۸۴۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

موسوی: سال قبل آمریکا مثل آزادی شده بود

سرعتی زن تیم ملی با اشاره به حضور همیشگی تماشاگران ایرانی در حمایت از ملی پوشان گفت: ما پارسال هم که به آمریکا آمدیم با اینکه بازی تدارکاتی بود فکر می کردیم در ایران بازی می کنیم.

ورزش سه: سرعتی زن تیم ملی با اشاره به حضور همیشگی تماشاگران ایرانی در حمایت از ملی پوشان گفت: ما پارسال هم که به آمریکا آمدیم با اینکه بازی تدارکاتی بود فکر می کردیم در ایران بازی می کنیم.

بعد از حضور در لس آنجلس، محل برگزاری دیدار تیم های ایران و آمریکا در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال گفت: بالاخره لیگ جهانی است. بازی سختی داریم و گروه مان فوق العاده مشکل است. فکر می کنم امسال ۳ تیم برتر دنیا که ایران را اگر به آنها اضافه کنیم، ۴ تیم برتر دنیا در یک گروه قرار گرفته اند. بنابراین بازی های خیلی سختی داریم اما تماشاگران پرشوری اینجا داریم که به آنها دلگرم هستیم. با حمایت این تماشاگران قطعا کارمان راحت تر می شود. ما هم تلاشمان را می کنیم تا با برد این بازی را پشت سر بگذاریم.

او درباره موفقیت های تیم ملی والیبال ایران در چند سال اخیر هم معتقد است: این موضوع دلایل متعددی دارد. می تواند کار از سنین پایه باشد، انتخاب مربیان خوب باشد و کنار هم جمع شدن بازیکنان باکیفیت دلایلی است که پیشرفت والیبال ایران در چند سال اخیر را رقم زده است. در کنار تمام اینها یک مدیریت خوب هم وجود دارد که کار را بهتر می کند. امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد.

اما تماشاگران ایرانی سال گذشته فضای محل برگزاری بازی ایران و آمریکا را کاملا به نفع تیم کشورمان کرده بودند. موسوی در مورد تجربه حضور سال گذشته اش گفت: ما پارسال هم که به آمریکا آمدیم با اینکه بازی تدارکاتی بود فکر می کردیم در ایران بازی می کنیم. واقعا با سالن آزادی هیچ فرقی نمی کرد. ۸۰،۹۰ درصد سالن را ایرانی ها پر کرده بودند. واقعا جای خوشحالی دارد. تقریبا ما به هر کشوری که می رویم تماشاچیان تیم می آیند و ما را حمایت می کنند و من دست همه آنها را می بوسم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج