۲۰۸۶۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامه خداحافظی جرارد به هواداران لیورپول

استیون جرارد در نامه ای به هواداران مرسی ساید نوشته و از آن ها تشکر کرده است.

آی اسپورت: استیون جرارد نامه ای سرگشاده برای هواداران لیورپول نوشت. اسطوره لیورپول که به تازگی از این تیم جدا شده و قرار است راهی لیگ امریکا شود در نامه ای نوشته:«از زمانی که ۸ سالم بود، باشگاه فوتبال لیورپول تاثیر چشم گیری در زندگی ام داشته است و می دانم که چقدر دلم برای این باشگاه تنگ می شود. آخرین بازی ام در آنفیلد مقابل کریستال پالاس و بعد آخرین بازی برای لیورپول مقابل استوک لحظاتی احساسی برای من و خانواده ام بود. اما بدرقه هواداران برایم ارزش زیادی داشت و می خواهم از تک تک شما تشکر کنم.

خیلی سخت بود و مطمئنم که در باقی اوقات زندگی ام این لحظات را به یاد خواهم داشت. باعث افتخار من است که برای چنین مدتی طولانی در این باشگاه بودم. البته نقطه اوج دوران بازی ام ۱۰ سال پیش در استانبول بود. بهترین شب زندگی ام بود. وقتی جام قهرمانی را بالای سر بردم هیچ مردی در این سیاره از من مفتخرتر نبود. برای من معنای زیادی داشت که این جام را به شما برسانم. در آن بازی و بازگشت مقابل میلان هواداران نقش زیادی داشتند. هیچ وقت فراموش نمی کنم که شما چطور به ما کمک کردید، آن هم بعد از کابوس نیمه اول. مرد همیشه از من درباره فشاری که در لیورپول روی شانه هایم بود می پرسند. اما من هیچ گاه چنین فشاری را احساس نکردم. مسئولیت زیادی داشتم، اما همیشه عاشق آن بودم و از این بابت خوشحالم. باعث افتخار است که برای مدتی طولانی کاپیتان این باشگاه بودم. همیشه همه تلاشم را کردم و سعی کردم که یک الگو باشم. خیلی هم خوش شانس بودم که توانستم در کنار بازیکنان زیادی بازی کنم، همچنین مربیانی که کمک زیادی به رشد و پیشرفت من داشتند.

خوشحالم که توانستم جواب اعتماد آن ها را در طول این سال ها با فداکاری، تعهد و وفاداری ام بدهم. اما بیش از همه چیز به نظرم خیلی خوش شانس بودم که توانستم مقابل این تماشاگران بازی کنم. آن هم برای مدتی طولانی. در آخرین سال های فوتبال بازی کردنم می خواهم هر هفته بازی کنم و به دنبال یک تجربه جدید در گلکسی و لیگ امریکا هستم. در دو سال آینده از شما دور خواهم بود. اما این پایان اتحاد من و باشگاه لیورپول نیست. در تمام زندگی ام هوادار لیورپول خواهم بود. امیدوارم که روزی بتوانم بازگردم و به باشگاه خدمت کنم. معتقدم که در آینده می توانم در نقش هایی به کارم ادامه دهم. وقتی بچه بودم و در خیابان های هویتون بازی می کردم تمام آرزویم این بود که برای لیورپول بازی کنم. آرزو داشتم که لباس این باشگاه را فقط برای یک بار به تن کنم. هیچ گاه فکر نمی کردم به این آرزویم برسم. هیچ گاه فکر نمی کردم در تیم اصلی باشم، ۷۱۰ بازی انجام دهم و ۱۷ سال برای این باشگاه بازی کنم.

واقعا باعث افتخارم است. عاشق تک تک دقایقی هستم که توانستم از بهترین فرصت زندگی ام استفاده کنم. بالا و پایین های زیادی وجود داشت و در تمام این مدت شما حمایت بی نظیری از من کردید که هرگز فراموش نمی کنم. همه چیز برایم زمانی شیرین تر شد که توانستم به باشگاه مورد علاقه ام از دوران کودکی بپیوندم. ما آن لحظات خاص را با هم شریک شدیم. امیدوارم که بتوانم برگردم و به باشگاه دوباره خدمت کنم. اما امروز می خواهم فقط به شما بگویم ممنونم، به خاطر حمایت فوق العاده تان از من در دو دهه اخیر. شما به من کمک کردید که آرزویم تحقق پیدا کند و خاطراتی را به من هدیه دادید که با هیچ چیز عوضشان نمی کنم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج