۲۰۸۷۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هلیکوپتر لوکس ۱۵ میلیون دلاری +عکس

پیش از این به لوکس‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان سری زدیم. این بار اما توجه خود را به قلمرو آسمان معطوف کرده‌ایم، جایی که باز هم ثروت، رفاه به ارمغان می‌آورد.

zoomit.ir - مریم اصلانی: پیش از این به لوکس‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان سری زدیم. این بار اما توجه خود را به قلمرو آسمان معطوف کرده‌ایم، جایی که باز هم ثروت، رفاه به ارمغان می‌آورد. هلیکوپتری که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت با امکاناتی قابل توجه، سفری راحت و خاطره انگیز را برای مسافران رقم می‌زند.

این هلیکوپتر لوکس و مجلل که Bell ۵۲۵ Relentless نام دارد، مجهز به کابینی ۸۸ فوت مربعی و بسیار شیک و تماشایی بوده و ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مسافر را داراست. امکانات و فضایی جالب توجه که راحتی یک گردهمایی باشکوه در آسمان را برای مسافران خوش شانس فراهم می‌آورد.

سازنده‌ی این اثر هنری، صنایع تکسترون (Textron) است که یک مجموعه‌ی صنعتی آمریکایی با زیرمجموعه‌های متعددی است که هلیکوپتر بل نیز یکی از آنهاست. اگرچه قیمت رسمی این محصول اعلام نشده ولی بنا به نظر کارخانه‌ی سازنده رقم ۱۵ میلیون دلار، کاملاً منصفانه به نظر می‌رسد. آن هم برای یک اتاق نشمین مجلل با قابلیت پرواز که به راحتی می‌توان آن را به هر نقطه از جهان منتقل کرد. فضای داخلی این هلیکوپتر بنا بر خواست خریدار تغییر حالت داده و می‌توان از آن به عنوان یک بار باشکوه یا یک اتاق گردهمایی مجلل استفاده کرد.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

در اولین آزمون پروازی صورت گرفته، بل ۵۲۵ موفق شد با حداکثر سرعت ۱۷۸ مایل بر ساعت پرواز کند. با توجه به ظرفیت مخزن سوخت این هلیکوپتر که ۲.۴۰۰ لیتر است، بل می‌تواند ۵۷۵ مایل را بدون توقف طی کند.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

اگرچه در نگاه اول این هلیکوپتر بیشتر شبیه یک لیموزین باشکوه هوایی طراحی شده، اما کاربردهای دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از بل می‌توان در عملیات‌های سخت اکتشافی، بررسی خطوط ساحلی، مأموریت‌های نفتی و بررسی سکوهای نفت و گاز، اطفاء حریق و حتی با توجه به ظرفیت بالای مسافر، در عملیات امداد و نجات نیز استفاده کرد.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

در شکل مسافربری، کابین این هلیکوپتر ۱۳۷ سانتیمتر ارتفاع دارد.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

فرد هیس (Fred Hees)، مدیر عامل BBM، یکی از اولین خریداران این هلیکوپتر گفته که این محصول اعجاز تکنولوژی مدرن را به خوبی به تصویر کشیده است. این شرکت از هلیکوپتر خریداری شده‌ی خود برای جابجایی مشتریان مهم استفاده می‌کند، در حالی که دیگر شرکت خریدار بل ۵۲۵ "KAircraft Leasing"، دو هلیکوپتر ۵۲۵ خریداری شده‌ی خود را به شرکت‌های نفت و گاز فعال در خاورمیانه اجاره خواهد داد.

وال استریت ژورنال گزارش کرده که شرکت معتبر و معروف "waypoint Leasing"، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مستقل لیزینگ هلیکوپتر در جهان است، حتی پیش از انجام اولین پرواز این هلیکوپتر، تمایل خود را برای خرید ۲۰ فروند از آن اعلام کرده است.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

بسته به شکل فضای داخلی، گنجایش این هلیکوپتر بین ۱۶ تا ۲۰ مسافر به اضافه دو خلبان است

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

بل ۵۲۵ مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز جهان بوده و از امکاناتی قابل توجه برخوردار است. به عنوان مثال اولین هلیکوپتر تجاری است که مجهز به "Garmin G۵۰۰۰H" است، صفحه‌ی لمسی مناسب برای ارتباطات الکتریکی هوایی که جایگزین دکمه‌ها و سوئیچ‌های مرسوم شده است. به گفته‌ی سازندگان، این امکان جدید، کنترل بهتری را برای خلبان مهیا می‌کند، ضمن آنکه اطلاعات مورد نیازی همچون، نقشه‌ها، ترافیک هوایی، وضعیت آب و هوا و عوارض زمین را در اختیار خلبان قرار می‌دهد.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

برای BEll ۵۲۵، این وضعیت به عنوان سیستم افقی (ARC Horizon System) از نو ارائه شده است. این محصول جدید به صورت کاملاً اِرودینامیک طراحی شده و شکل و نمای خارجی آن هم شاید شما را به یاد مرد آهنی بیندازد، همچنین این هلیکوپتر دارای نسل بعدی موتور GE (جنرال الکتریک) است. بدنه‌ی آن نیز بسیار مقاوم و خوش استیل بوده و برای کاربردهای مختلف آن بسیار مناسب طراحی شده است.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

در ادامه و برای آشنایی بیشتر با Bell ۵۲۵ از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید:



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری +عکس

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج