۲۰۸۹۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پرفروش های نوروزی موسیقی ایرانی کدامند؟

هرساله تعدادی آلبوم موسیقی پیش از عید منتشر می شود که فروش نوروزی موسیقی را به خود اختصاص می دهند که در یک آمارگیری میدانی پرفروش های بازار در ژانرهای مختلف به شرح زیر است.

پرفروش های نوروزی موسیقی ایرانی کدامند؟

تماشا: هرساله تعدادی آلبوم موسیقی پیش از عید منتشر می شود که فروش نوروزی موسیقی را به خود اختصاص می دهند که در یک آمارگیری میدانی پرفروش های بازار در ژانرهای مختلف به شرح زیر است.

موسیقی پاپ

پرفروش های نوروزی موسیقی ایرانی کدامند؟

خوانندگان و نوازندگان موسیقی پاپ ایرانی در اسفند سال ۹۰ پرکارتر از سال های گذشته بودند که از بین آثار منتشر شده این ژانر همچون «دلصدا» با اجرای خوانندگانی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی و...، آلبوم «پرچم سفید» محسن چاوشی، «شلیک» با صدای فرزاد فرزین، «ماه می خنده» با صدای محمدرضا هدایتی، آلبوم «منو رها کن» مهدی یراحی و «صدای سازش» سعید کوکلانی، آلبوم موسیقی «پرچم سفید» پرچمدار فروش نوروزی شد.

پرفروش های نوروزی موسیقی ایرانی کدامند؟


موسیقی ایرانی - سنتی با کلام

از میان آلبوم های موسیقی «ای جان جان بی من مرو» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سعید فرج پوری، «بر سماع تنبور» با صدای علیرضا قربانی به آهنگسازی پورناظری هاف «همنشین دل» با آهنگسازی علی طاهری و خوانندگی حسین علیشاپور، «یادگار یار» به آهنگسازی و خوانندگی حامد صغیری، «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» را با شعر و صدای «محمدعلی بهمنی» و موسیقی «رسول رسولی»، «چتر عشق» را با آهنگسازی و خوانندگی نوش جهانشاهی بیشترین فروش برای آلبوم «ای جان جان بی من مرو» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سعید فرج پوری بوده است.

پرفروش های نوروزی موسیقی ایرانی کدامند؟


موسیقی ایرانی - سنتی بی کلام

در این ژانر اسفند 1390 دو اثر موسیقایی «پرسه» با سه تار تکنوازی حسین اینانلو و «تنها نخواهم ماند» کیهان کلهر را داشت که آلبوم کیهان کلهر صدرنشین جدول فروش نوروزی شد.


موسیقی نواحی و مقامی

آلبوم موسیقی محلی مازندرانی «سرونگ» با صدای محمود شریفی و آهنگسازی رجب رمضانی، «نوروز و بهار ایرانی» به کوشش هوشنگ جاوید، «سپهرخوانی» به کوشش گروه سپهر و آیین مولوی در مقام بیاتی عریان با اجرا و خوانندگی جینوچن تانریکرور اسفند سال ۹۰ به بازار موسیقی آمد که از میان جایگاه نخست فروش نوروزی این ژانر موسیقی را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در مجموع آلبوم هایی که در ژانرهای مختلف تولید شده بیشترین فروش مربوط به آلبوم «پرچم سفید» بوده که علاوه بر گروه خود در کل ژانرها نیز فروش بالایی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saba

      مرسی از اطلاع رسانی.حالا بزار آلبوم احسان خواجه امیری بیاد ببین مثل هرسال چیکار میکنه.امسالم که باز مثل 2سال گذشته رتبه ی اول تا 3وم رو بین آهنگهای برتر سال 90 بدست آورد.

    • ana

      فقطططططططططط محسن یگانهilove he!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج