جاباما
۲۰۸۹۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اظهارنظر جالب فرمانده بسیج درباره تحریم ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تحریم‌ها تاثیری بر زندگی ما نداشته است، همان کسانی که زمان قبل از تحریم‌ها چلوکباب می‌خوردند الان هم چلوکباب می‌خورند و همان کسانی که نان و پنیر می‌خوردند الان هم همان نان و پنیر را می‌خورند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تحریم‌ها تاثیری بر زندگی ما نداشته است، همان کسانی که زمان قبل از تحریم‌ها چلوکباب می‌خوردند الان هم چلوکباب می‌خورند و همان کسانی که نان و پنیر می‌خوردند الان هم همان نان و پنیر را می‌خورند.

سردار محمدرضا نقدی درهمایش بزرگ ایثار و مقاومت که در سالن صبای صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی‌های پی‌درپی ما به دلیل مقاومت و ایستادگی با اتکا بر خداوند بوده است، اظهار کرد: امروز باید دید ما از ایستادگی به پیروزی رسیدیم یا از تسلیم شدن.

وی گفت: از ابتدای انقلاب همواره تفکر تسلیم شدن و کنار آمدن با ظلم مطرح بوده است، حتی در زمان انقلاب هم کسانی بودند که نصحیت می کردند که نمی شود با شاه و قدرت ساواک مبارزه کرد، آنها تجربه‌هایی که به اسلام تکیه نداشت را به یاد می آوردند و نقل می کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بعد از انقلاب هم که کارهایی تروریستی به راه افتاد این تفکر باز به میدان آمد.

نقدی اضافه کرد: همین تفکر در زمان جنگ دائما به کنار آمدن با صدام و تسلیم شدن در مقابل او با کلمه زیبای صلح دعوت می‌کرد و از ادامه جنگ ما را نهی می‌کردند و می‌‎گفتند ابر قدرت‌ها پشت صدام هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مردم از ابتدا ولایت، عدالت و ایستادگی در مقابل ظلم بوده است، خاطرنشان کرد: در جریان فتنه هم گروهی می‌گفتند تسلیم شوید و قدرت را تقسیم کنید و این تفکر الان هم ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امروز همان جریان می‌گوید چرا باید از فلسطین، سوریه، عراق و یمن حمایت کرد، باید به زندگی خودمان بپردازیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جنگ کشورهای ۱+۵ پشتیبان صدام و حامی صدام بودند، امروز هم چیزی تفاوت نکرده و بعضی از گروه‌های تروریستی وابسته به همین کشورها هستند.

وی با طرح این سوال که کدام کشورها توانستند دستاوردهایی مثل دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای ما بدست بیاورند، گفت: همه این دستاوردهای بزرگ ثمره ایستادگی و مقاومت است.

نقدی ادامه داد: کسانی که ادعای پیروی از راه امام(ره) را دارند و برای ملت دل می سوزانند از امام بزرگوار دلسوزتر نیستند، باید به اینها گفت اگر جرات دارید وصیت نامه امام را در دست بگیرید و با صدای بلند از روی آن بخوانید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان اخیر رهبری درمورد صحیفه نور امام خمینی(ره) گفت: اگر به صحیفه نور نگاه کنیم می بینیم در آن گفته شده است باید از مستضعفین حمایت کرد و مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد و تسلیم نشد.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) خاطرنشان کرد: شعار امام بر اساس شعور بود، امام فرد افراطی نبود، بلکه عاقل بود و همه این بیانات انقلابی و ارزشمند را از سر دلسوزی و برای رسیدن به یک زندگی سعاتمند بیان می‌کرد، تجربه هم نشان داد که این راه، راه عزت و رفاه بهتر است.

نقدی تصریح کرد: قدرت‌های چپاول‌گر با همه ابزارهای خودشان همه چیز را غارت می کنند، امروز در عربستان روزانه ۱۰میلیون بشکه نفت غارت می‌شود یعنی ماهی ۱۵میلیارد دلار، باید دید مردم عربستان در چه وضعیتی زندگی می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در زمان شاه روزانه ۶میلیون بشکه نفت ایران به غارت می‌رفت، آن زمان اطراف تهران پر از حلبی‌آباد بود و اکثر مردم ایران بی‌سواد بودند، در حالی که امروز ایران در رتبه‎های بالای علمی دنیا قرار دارد.

نقدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بهانه مشکلات اقتصادی، منطقی نیست و کسی که در اقتصاد کشور تلاش می‌کند جهادگر است.

وی گفت: من شهر به شهر می‌روم و صنایعی که مشکل دارند را از نزدیک می‌بینم و مشکلاتشان را می‌شنوم، ولی تا به الان کسی به من نگفته که مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم هاست، تنبلی عامل مشکلات در صنعت دانست.

نقدی ادامه داد: ما پشت سر ولایت هستیم و اجازه نمی‌دهیم از اصولی که برای مذاکرات ترسیم شده تخطی صورت گیرد، باید بر روی حقوق ملی ایستادگی شود.

وی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ سه سال علیه ما تحریم‌های فلج کننده انجام دادند، افزود: اما این تحریم‌ها تاثیری روی زندگی ما نداشته است، همان کسانی که زمان قبل از تحریم‌ها چلوکباب می‌خوردند الان هم چلوکباب می‌خورند و همان کسانی که نان و پنیر می‌خوردند الان هم همان نان و پنیر را می‌خورند، یا اگر به شمال برویم می بینیم با وجود اینکه بنزین گران شده است جاده‌ها پر از ماشین است.

نقدی گفت: اگر ۱۰سال دیگر هم ما را تحریم کنند چون خدا با ماست هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی با بیان اینکه مساله دشمنان با ما مساله هسته‌ای نیست، تصریح کرد: مساله دشمنان، مساله اسلام است و چون می‌بینند اسلام هر روز پیشروی می کند و هر روز مردم دنیا در کشورهایشان پرچم امریکا را می سوزانند باعث وحشت آنها شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: آمریکایی چون هر روز موقعیتشان را در همه جای دنیا از دست می دهند به وحشت افتادند و می خواهند کانون این موقعیت را خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های منطقه ایران را پرچمدار استقامت می‌دانند، گفت: آمریکایی‌ها می خواهند این شعار استقامت مرگ بر آمریکا را از ما بگیرند، وقتی گرفتند ایرانی‌ها باید خودشان دفاع کنند، ولی امروز رزمنده سوری و یمنی از ما دفاع می‌کند و راه، راه این شهداست.

نقدی خاطرنشان کرد: اینکه وزیر خارجه کشورهای غربی ۹ روز در لوزان جلسه بگذارند و تمام کارهای خودشان را لغو کنند نشان می‌دهد که آنها دستپاچه شدند.

در پایان این همایش ضمن تقدیر از خانواده شهدای هسته ای از سند حقوقی بسیج با عنوان گزاره برگ ملی هسته ای که به تایید ۱۷۳۰۰ حقوقدان رسیده است رونمایی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج