جاباما
۲۰۹۵۸
۴ نظر
۵۱۲۴
۴ نظر
۵۱۲۴
پ

انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

هر لباسی لباس بارداری نیست. این‌که چه بپوشیم و چگونه بپوشیم سوال خیلی از مادران باردار است

انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟
برترین ها: پوست خانم‌هاي باردار در دوران بارداري درست مثل روحيه آن‌ها حساس مي‌شود! آنقدر حساس كه ایجاد حساسیت و خارش در سطح پوست یکی از دردسرهای شايع آن‌ها در ۹ ماه بارداري است. طبيعي است پارچه‌هایی که در بافت آن‌ها الياف مصنوعي به كار رفته اين ناراحتي‌ را دو چندان مي‌كنند، به خصوص اين‌كه در اين دوران پوست اين دوستان حساس‌تر هم مي‌شود! اما چاره چيست؟! در اين دوران بهتر است قبل از اين‌كه طرح و نقش لباس‌ها دل ‌شما را ببرند به طبيعي بودن الياف آن دقت كنيد. به نكته‌هايي مثل اين‌كه: «پارچه‌هاي كتاني براي اين دوران انتخاب‌هاي مناسبي هستند چون علاوه بر جلوگيري از تعريق زياد به اكسيژن رساني به پوست هم كمك مي‌كنند.»


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اين شنل كلاه‌دار از آن دست مدل‌هايي است كه هم در ماه‌های آخر سال مي‌توانيد روي آن حساب كنيد هم در فصل بهار. اين شنل برخلاف ظاهرش بسيار سبك است آن هم به خاطر الياف طبيعي كه در پارچه آن به كار رفته است. خطوط ساده‌اي كه روي اين شنل پشمي طراحي ساده شده در ايجاد خطاي ديد و در نتيجه پنهان كردن اضافه وزن مادران باردار كمك مي‌كند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اين شنل به خاطر مدل نيم‌كلوشش حتي در ماه‌هاي آخر بارداري هم قابل استفاده است، چون بزرگي شكم خانم‌هاي باردار را كاملا در خودش پنهان مي‌كند. به خصوص اين‌كه به خاطر جلو باز بودنش پوشيدن و درآوردن آن هم بسيار ساده است. اما نكته مهم اين‌كه به خاطر خطوط افقي كه در پارچه آن به كار رفته بيشتر مناسب خانم‌‌هاي باردار قد بلند است تا خانم‌هايي با قد متوسط كه اتفاقا اضافه وزن هم دارند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

براي پيشنهاد اين پيراهن به شما چند دليل داريم اول اين‌كه پيلي‌هاي جلوي اين لباس كه از قسمت شكم شروع مي‌شوند ضمن متناسب‌تر نشان دادن اندام شما اجازه مي‌دهند در اين لباس احساس راحتي بيشتري كنيد. از سوي ديگر كمربند آن هم تا حدودي مي‌تواند مشكل گودي كمر شما را حل كند و بالاخره اين‌كه آستين‌هاي سرخود اين مدل شما را از دردسر پوشيدن لباس زير سارافون راحت مي‌‌كند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اين پيراهن مي‌تواند يك انتخاب مناسب براي مهماني‌هاي عصر خانم‌هاي باردار باشد. به خصوص اين‌كه گيپورهايي كه روي آن تکه‌دوزی شده است بر رسمي بودن آن تاكيد مي‌كند. جنس ۱۰۰ درصد نخ و لطيف اين پيراهن هم تحمل آن را براي مادران باردار راحت‌تر مي‌كند. بلندي و راحتي اين پيراهن به شما اجازه مي‌دهد حتي به عنوان يك مانتوي كاملا رسمي روي آن حساب كنيد؛ البته در فصل بهار كه هوا چند درجه گرم‌تر شده است!


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اگر اين سارافون پيشنهادي ما را مي‌پسنديد، بد نيست يك بلوز زير سارافون قرمز هم با آن هماهنگ كنيد، چون اين تركيب رنگ به شما كمك مي‌كند شادتر از هميشه به نظر بياييد. البته قبل از انتخاب به كمر اين مدل هم دقت كنيد. كمربند اين سارافون، برخلاف همه سارافون‌هاي معمول از رو بسته مي‌شود تا ضمن زيبايي بيشتر به ايجاد خطاي ديد هم كمك كند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

با انتخاب اين تونيك ديگر نبايد نگران تغيير سايزتان در تمام دوران بارداري باشيد. چون پيلي قسمت جلوي اين مدل گشادي آن را كاملا مطابق با تغيير سايز شما تنظيم مي‌كند. البته اين ويژگي را اضافه كنيد به كمر پشت اين تونيك كه تنظيم سايز آن را به مراتب راحت‌تر مي‌كند. اين تونيك را مي‌توانيد با شلوار البته شلوار مخصوص بارداري ست كنيد. البته دامن‌هاي مخصوص بارداري هم مي‌توانند انتخاب خوبي براي شما باشند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اين پيراهن برگرفته ‌از طرح پانچوهايي است كه اين‌روزها طرفداران زيادي در ميان خانم‌ها پيدا كرده‌اند. درست به اندازه همان پانچوها آزاد و رها. يادتان باشد مدل اين پيراهن آنقدر گشاد هست كه علاوه بر برآمدگي‌ شكم خانم‌هاي باردار تغيير سايز آن‌ها را هم كاملا در خودش پنهان كند. جنس نرم و لطيف اين پيراهن هم به اين ويژگي كمك مي‌كند. البته كمربند اين پيراهن سايز و گشادي آن را نيز قابل تنظيم مي‌كند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

خانم‌هاي باردار مي‌توانند روي اين ست سارافون و شلوار به عنوان يك لباس مناسب براي مهماني‌‌هاي‌شان حساب كنند. گلدوزي‌هايي كه روي بالاتنه اين سارافون كارشده نيز به نوعي روي همين ويژگي تاكيد دارند. در قسمت جلوي اين سارافون دو پيلي روي هم وجود دارد كه هر دو به انعطاف‌پذيري سايز اين لباس كمك مي‌كنند. شلوار اين ست هم با كمر مخصوص بارداري راحتي مادران باردار را تضمين مي‌كند.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اين بلوز به دليل اين‌كه از الياف نخ كاملا طبيعي تهيه شده مي‌تواند انتخاب مناسبي براي خانم‌هاي باردار باشد. از سوي ديگر اين بلوز حرير آنقدر سبك است كه وزن آن اصلا احساس نمي‌شود. چين‌هاي قسمت جلوي آن هم گشادي و راحتي لباس را دو چندان كرده‌اند. اين بلوز را مي‌توانيد با دامن جين پيشنهادي ما هماهنگ كنيد كه آن هم به خاطر كمر كشباف و قابل انعطافش يك انتخاب مناسب براي دوران بارداري است.


انتخاب لباس بارداری چطور و چگونه؟

اين مانتو يك مانتوي كاملا مجلسي است. هم به خاطر طراحي و هم به خاطر جنس پارچه (كرپ) انتخابي آن. اگر به دنبال يك مانتوي وزين براي تمام دوران بارداري‌تان هستيد به اين پيشنهاد فكر كنيد چون ويژگي‌هاي يك مانتوي مجلسي را دارد. برش زير سينه اين مانتو و چين‌هاي قسمت جلوي آن هم از ويژگي‌هايي هستند كه اين مدل را براي خانم‌هاي باردار به يك انتخاب مناسب تبديل مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      بابا بگین اینارو از کجا می شه خرید یا لااقل فروش اینترنتی داشته باشید. فقط می بینیم و هلاک می شیم!

    • يه مادر باردار

      از كجا بايد بخريم

    • نازيلا

      از كجا بايد تهيه كرد اين لباسا رو.

    • زهرا

      لطفا قیمت لباسارو هم بزارید وهم از کجا میشه تهیه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج