۲۰۹۷۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشاوره تلفنی رایگان برای آسیب دیدگان

انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی به یاری خداوند به همت مردم نیکوکار وطنمان، در راستای تحقق امر خطیر پیشگیری ثانویه (اقداماتی که از گسترش اختلال پس از وقوع جلوگیری می کند)، طرح حمایت همه جانبه کودکانی که پدر یا پدر و مادر خود را در اثر بیماری ایدز از دست داده اند (معلولان اجتماعی) را به دستور کار خود افزوده است.

مشاوره تلفنی رایگان برای آسیب دیدگان





برترین ها: انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی به شماره ثبت ۱۲۰۱ یک موسسه غیردولتی، غیرانتفاعی و عام المنفعه بوده و دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اقتصادی و اجتماعی (اکوسوک) سازمان ملل می باشد، از سال ۱۳۷۸ تاکنون، امر آگاهی رسانی، پیشگیری، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی به اقشار آسیب پذیر و همچنین حمایت از نهاد خانواده و توانمندسازی و اقشار آسیب پذیر را در سطح ملی موضوع فعالیت خود قرار داده است.

مشاوره تلفنی رایگان برای آسیب دیدگان

این موسسه به یاری خداوند به همت مردم نیکوکار وطنمان، در راستای تحقق امر خطیر پیشگیری ثانویه (اقداماتی که از گسترش اختلال پس از وقوع جلوگیری می کند)، طرح حمایت همه جانبه کودکانی که پدر یا پدر و مادر خود را در اثر بیماری ایدز از دست داده اند (معلولان اجتماعی) را به دستور کار خود افزوده است.

از آنجایی که ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی جهل است و بسیاری از فرد اطلاع ندارند چه شرایطی به وجود آورنده یا تسهیل گر آسیب است و عمده علت این ناآگاهی، نارسایی و بحث اطلاع رسانی است که در این جا می توان نقش برجسته سازمان مردم نهاد احیاء ارزشها را مورد توجه قرار داد.

از این رو انجمن احیاء ارزش ها؛ از سال ۱۳۸۱ تاکنون به منظور اطلاع رسانی و پیشگیری ثانویه با ایجاد خطوط مشاوره تلفنی رایگان (HOTLINE) به شماره تلفن ۶۶۹۳۵۵۲۴، ۶۶۹۰۱۰۱۰ با ظرفیت ۵ خط جهت پیشگیری بهنگام از آسیب های اجتماعی، ضمن رعایت اصول حرفه ای، مشاوره در زمینه های ازدواج/ طلاق، همسرآزاری، هپاتیت/ ایدز، رفتارهای پرخطر، مشکلات جنسی، مشکلات خانوادگی، مشکلات ارتباطی و... به ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی به اقشار آسیب پذیر جامعه گام های موثری را برداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج