۲۰۹۸۷۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بانک ملی: عذرخواهی می کنیم

بانک ملی با ارایه توضیحاتی در خصوص کسر پنج هزار تومان از حساب مشتریان برای هزینه ارسال پیامک اعلام کرد: این بانک به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.

ایرنا: بانک ملی با ارایه توضیحاتی در خصوص کسر پنج هزار تومان از حساب مشتریان برای هزینه ارسال پیامک اعلام کرد: این بانک به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.

این بانک لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی ۸۶ ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:

۱ - اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین این بانک همواره سعی داشته و دارن که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند. رشد ۲۴ درصدی منابع بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.

۲ - در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ از طریق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد ۱۴ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۶۵۸ پیامک برای ۷ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۲۹ نفر از مشتریان بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند، ارسال شد.

طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی شش میلیون و ۹۲ هزار و ۳۶۸ نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما براساس همین گزارش متاسفانه یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۲ نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند.

از بین دریافت کنندگان ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا براساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر ۵۰۰۰ تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد.

۳ - بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمام دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد مشتریان بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند البته مشتریانی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.

۴ - بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد، از رسانه های مختلف صوتی، تصویری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند، قدردانی می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Ma ham bavar mikonim

    • بدون نام

      با سلام و تشکر از اطلاع رسانی و عذر خواهی که کردید

    • بدون نام

      دیگه دیر شده

    • محمد

      پس شعار - وقتی سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد - را دیگر تبلیغ نکنید.

      پاسخ ها

      • علی

        هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشید البته 30سال پیش

    • sara

      نفری 20 تومن برگردونید بلکه بخشیدیمتون

    • جمال

      خجالت اوره این همه پول ریزودرشت مردم داخل حسابهای بانک ملی بدون اینکه یک ریال سودی بدهندبه حساب نیمیاد. میان پول پیامک را حساب میکنند.

      پاسخ ها

      • حسین

        آفرین جمال گل گفتی فقط دکان باز کردند هزینه انتقال هزینه موجودی هزینه برگشتی هزینه رفع برگشتی هزینه نفس کشیدن و.... و....

    • ali

      اثرات سوء برداشت وجه از حساب مردم بدون اطلاع و رضایت صاخب حساب با عذرخوهی از بین نخواهد رفت. بانک بعنوان امین مال مردم بهیچوجه نباید چنین روال غیراخلاقی و غیر شرعی را در پیش بگیرد.
      اگر چنین اتفاقی در یکی از کشورهای بیگانه افتاده بود تا یک هفته سر تیتر خبری صدا و سیمای روسیاه میشد.

    • بدون نام

      اين اعتماد قبلي رفت .چرا بانكهاي ديگر اين كار را نمي كنند من حقوق بگيرم امروز هم در اداره از حسابداري خواستم حقوقم را در بانك ديگري كه شماره حسابش را دادم بريزد باي باي ملي .كام

    • علی

      بانک توسعه تعاون وبعدش بانکهای خصوصی فعلا با انصاف تر از بقیه بانکها عمل میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج