۲۰۹۹۱۶
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

سگِ این آقازاده ساعت اپل می‌بندد! +عکس

انتشار تصاویری از سگی که بر هر دو پای جلوی خود ساعت های هوشمند اپل میبندد موجب خشم افکار عمومی شده است.

تابناک: انتشار تصاویری از سگی که بر هر دو پای جلوی خود ساعت های هوشمند اپل میبندد موجب خشم افکار عمومی شده است. گفته میشود این آقا زاده چینی با این عمل خود شکاف بزرگی که در بین طبقه ثروتمند و فقیر در کشور بزرگ چین وجود دارد را به خوبی نشان داده است.

انتشار تصاویری از سگی که بر هر دو پای جلوی خود ساعت های هوشمند اپل میبندد موجب خشم افکار عمومی شده است. گفته میشود این آقا زاده چینی با این عمل خود شکاف بزرگی که در بین طبقه ثروتمند و فقیر در کشور بزرگ چین وجود دارد را به خوبی نشان داده است.

پسر یکی از بزرگترین و مشهور ترین افراد با نفوذ در حوزه املاک و مستغلات چین روز گذشته در سطح یک وب لاگ اقدام به انتشار تصاویری از سگ خود کرده، در حالی کرد که بر هر دو پای جلوی این سگ دو ساعت هوشمند اپل جمعا به بهای ۲۶ هزار یورو یا ۲۵۰ هزار یوآن چین بسته شده بود. این عمل و این تصاویر خشم بسیاری از کاربران چینی و همچنین سایر کاربران را در سراسر جهان موجب شد و بسیاری این تصاویر را نمادی از شکاف طبقاتی فاحش در چین عنوان کردند.

«ونگ سیکونگ» تصاویر سگ خود با نام Keke را با ساعت های هوشمند اپل بر روی یک میکرو وبلاگ با نام Weibo منتشر ساخته است. همراه با این تصاویر سیکونگ متنی را منتشر کرده است که از زبان این سگ میگوید:

«من حالا ساعت های جدیدی دارم. البته باید چهارتا میبود چون من چهار پای دراز دارم. اما برای آنکه مثل پولدارهای تازه به دوران رسیده به نظر نرسم تصمیم گرفتم دوتا داشته باشم اما نه کمتر از دوتا وگرنه به کلاس من نمیخورد. شما هم از این ساعت ها دارید؟

ونگ سی کونگ ۲۷ ساله، تنها فرزند «ونگ جیانلین» مدیر عامل و رئیس شرکت بزرگ گروه «دالیان وندا»، از بزرگترین و معروف ترین شرکت های فعال در صنعت ساختمان و املاک و مستغلات چین است:

سگِ این آقازاده ساعت اپل می‌بندد! +عکس

«تلگراف» گزارش داده است که یکی از کاربران این وب لاگ در پایین این پست نوشته : دنیای ما هنوز پر از آدمهایی است که پول یک وعده غذایی هم ندارند یا در حال قحطی کشیدن هستند. در همین حال یک عده احمق با قاشق های طلایی ولخرجی میکنند. دنیا واقعا جای نا امید کننده ای است.

پدر ونگ سیکونگ از سوی مجله «فوربس» با دارایی خالص ۳۷.۷ میلیارد دلار به عنوان یکی از ۳۰ میلیاردر بزرگ جهان معرفی شده است.

گفته میشود که هر یک از این ساعت های هوشمند اپل که اکنون به پاهای این سگ بسته شده، بهایی برابر با ۱۳ هزار یورو در فروشگاه اپل در چین فروخته میشوند. این در حالی است که میانگین درآمد ماهیانه شهروندان چین با توجه به آمار اداره آمار شهرداری چین در سال ۲۰۱۴ برابر با ۶۱۰ یورو بوده است.

سگِ این آقازاده ساعت اپل می‌بندد! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ana

      عجب!حالا از فردا بازیگرای ما همین کارو تقلید می کنن!

    • محسن

      عجب میتونه چه اشکالی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج