۲۱۰۰۷۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

تصاویری از گروه «سون»

اعضای گروه «سون» برای اولین بار در سال ۹۴ در تالار وزارت کشور تهران روی صحنه رفتند. «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» پس از حدود چهار ماه با مخاطبان تهرانی خود دیدار کردند.

موسیسقی ما: اعضای گروه «سون» برای اولین بار در سال ۹۴ در تالار وزارت کشور تهران روی صحنه رفتند. «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» پس از حدود چهار ماه با مخاطبان تهرانی خود دیدار کردند اما انتظار می رفت که این دیدار به بهانه انتشار آلبوم جدید باشد. اما چنین اتفاقی رخ نداد و آنها بیشتر با دوستدارانشان خاطره بازی کردند و آثار نوستالژیک خود را خواندند. البته گروه سون یکی از قطعات جدید خود را برای اولین بار در این کنسرت اجرا کرد و تا پایان هیچ صحبتی درباره جزئیات سومین آلبوم رسمی خود مطرح نکردند.

*قطعات: دوباره دلم گرفته - باور - ستاره - خواهش - ادعا - یه راهی پیش روم بذار - اعتراف - من بی تو می میرم - عشق من - با تو می مونم - دوست دارم و یک قطعه جدید.

*سه قطعه‌ای که بیشتر با همخوانی مردم رو به رو شد: دوست دارم، با تو می مونم و ستاره.

*اسامی نوازندگان: حسین شریفی (ترومبون) - حسن فراهانی (ترومپت) - هادی جداری (ساکسوفون) - پژمان فرهمند (پرکاشن) - حمیدرضا نصراللهی (پرکاشن) - پیمان لطیفی (درامز) - محمد رضوانی زاده (گیتار کلاسیک) - محمد زمانی خواه (کیبورد۲) - سعید حسن زاده (گیتار بیس) - احمد حضرتی (بوزوکی) و بهروز علیاری (کیبورد و پیانو).

*سایر نکات:

- آرش قنادی برای معرفی قطعه ستاره گفت:«همه آن چیزی که در زندگیمان از موسیقی یاد گرفتیم در این آهنگ که غرورانگیزترین و خاطره انگیزترین اثر گروه سون است، جمع شد.»

- او پیش از سورپرایز برنامه هم گفت:«شما به ما اعتماد به نفس دادید که روی استیج بیاییم و اعتماد به نفس دادید که الان یک قطعه جدید را با این پیانو الکترونیک برای شما اجرا کنیم.» پشت سر اعضای گروه یک پیانو با شکل و شمایل متفاوت قرار گرفته بود و هنگام اجرای قطعه جدید سون پارچه مشکی از رویش کنار زده شد. آرش قنادی اعلام کرد که این پیانو الکترونیک را خودش ساخته و این برای اولین بار است که از آن رونمایی می شود. این پیانو از ظاهر و صدادهی متفاوتی داشت و حاضرین از تکنوازی آرش قنادی با آن استقبال کردند. قطعه جدیدی هم که گروه سون اجرا کرد معرفی نشد اما سولیست ویولن، اعضای گروه در اجرای این اثر همراهی کرد.

- این کنسرت با همت شرکت «آوای دوران» و تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»

تصاویری از گروه «سون»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب جیباشونو مفتی مفتی پر میکنن

      پاسخ ها

      • خردادی

        شما از کجا میدونی مفتی مفتیه ؟
        منم در کنسرتشون حضور داشتم . اگه بدونی چه صدایی دارن دیگه این حرف رو نمیزنی . تو دوره زمونه ای که هر ننه قمری به واسطه پول و دستگاه های صدا ساز اسم خواننده میاد روش ، کار هنری کردن واقعا سخته .
        خیلی با انرژی و با شور و حرارت بودن ، سالن کلا رو هوا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج