۲۱۰۱۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راه‌های رفع خروپُف

متخصص طب سنتی گفت: بالش‌هایی که خیلی نرم هستند باعث خروپف می‌شوند بنابراین این افراد می‌توانند تعدادی بالش زیر سر خود بگذارند تا سر کمی بالاتر قرار گیرد تا تنفس راحت‌تر انجام شود.

خبرگزاری فارس: حمید افراسیابی،متخصص طب سنتی گفت: برای رفع خروپف که معمولاً برای فرد و اطرافیان آزاردهنده می شود از دیدگاه طب سنتی راهکارهایی وجود دارد.مثلاً اولین قدم کاهش وزن است چون ثابت شده کاهش وزن در کاهش خروپف موثر است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل خروپف انسداد مجاری تنفسی است و یکی از عوامل موثر در آن مصرف سیگار است بنابراین بهتر است این افراد سیگار را ترک کنند.

این متخصص طب سنتی گفت: از مصرف قرص‌های خواب‌آور و آرامبخش مثل آنتی‌هیستامین‌ها خودداری کرده چون این داروها مجرای هوا را تنگ می‌کنند و بهتر است از خوردن قهوه و غذاهای سنگین قبل از خواب پرهیز کرد.

افراسیابی افزود: بنابراین تغذیه مناسب و حفظ وزن مناسب در کاهش خروپف موثر است.همچنین یکی دیگر از راهها خواب کافی و به موقع است.

وی تصریح کرد: می توان گرفتگی بینی را اگر به دلیل سرماخوردگی یا آلرژی مسدود شده برطرف کرد و خروپف را کاهش داد که می توان از قطره های مخصوص بینی یا دهانشویه استفاده کرد.

این متخصص طب سنتی گفت: بالش هایی که خیلی نرم هستند باعث خروپف می شوند بنابراین این افراد می توانند تعدادی بالش زیر سر خود بگذارند تا سر کمی بالاتر باشد و تنفس راحت‌تر انجام شود و بهتر است این افراد به پهلو بخوابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج