۲۱۰۱۹
۴۹ نظر
۵۰۵۸
۴۹ نظر
۵۰۵۸
پ

زنان نیازمند این جملات هستند!

آقایان محترم شاید ندانید که یک جمله ساده چقدر می تواند روی زندگی مشترک تان تاثیر بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگی مشترک تان را بیشتر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آقایان محترم شاید ندانید که یک جمله ساده چقدر می تواند روی زندگی مشترک تان تاثیر بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگی مشترک تان را بیشتر کند.

اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید.

تا زمانی که با این احساسات درونی تان جمله ای نسازید و همسرتان را از آن ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا تر شوید.

باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

● چقدر زیبایی...

زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن ها بگویید که چه چهره زیبا یی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد.

البته بی گدار به آب نزنید و بدون آن که برای حرف تان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید. چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی... او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعای تان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

● تو خیلی خاصی...

این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد. زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آن ها برای ازدواج درنظر داشته فرق می کنند و آن ها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد.

شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها، شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

● با تو بودن بی نظیر است...

زن ها دوست دارند، همسرشان به رابطه ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد هم از آن ها قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل های مختلفی صورت بگیرد. مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می آید و به همسرش می گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند.

با شنیدن این قدردانی ها زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و برای این که همسرش در ساعات بیشتری که در خانه است آرامش داشته باشد و این اتفاق را تکرار کند، مصمم تر خواهد شد. آن ها از این تصور که مردشان دوست دارد ساعتی از روز را تنها کنار او و تنها برای استفاده از وقت ۲نفره شان مشخص می کند بیش از هر چیزی خوشحال می شوند.

● دوستت دارم...

اگر می خواهید همسرتان از این که دوستش دارید مطمئن شود چاره ای جز گفتن این حرف ندارید اما مهم تر از گفتن این حرف ها عملکرد شماست. زن ها دوست دارند عشق تان را با کارهای تان نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی مناسبت، پیامک های احوالپرسی طول روز و خیلی کارهای ساده دیگر می تواند تاثیر خاصی روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخار آمیزتر کند.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود، شما باید مراقب تمام حرف هایی که میان تان رد و بدل می شود باشید و فکر نکنید کلمات تاثیر چندانی ندارند. مهم تر از همه این که باید مراقب قول هایی که به همسرتان می دهید باشید. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته های همسرتان می تواند او را خوشحال کند اما عمل نکردن به وعده های کوچک و بزرگ تان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثیری منفی روی نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.

● متاسفم...

برای زن ها مهم ترین اتفاقی که می تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است. آن ها دوست دارند تاسف واقعی شما را ببینند و بعد از این دلخوری ها مورد دلجویی قرار گیرند. غرورتان را کنار بگذارید و اگر اشتباه کرده اید قبل از توضیح دادن دلایل تان از او عذر خواهی کنید.

این که شما بدون گفتن این که پشیمانید شروع به توضیح دادن و دلیل تراشی کنید می تواند ناراحت کننده ترین واکنش بعد از دعوا برای یک زن باشد. پس اگر نمی خواهید اوضاع را از این که هست خراب تر کنید با یک جمله ای که از ته دل می گویید همه چیز را رو به راه کنید؛ بگویید: ببخشید و متاسفم!

● همه چیز را درست می کنم...

حتی اگر یک سوپرمن نباشید باید بتوانید به همسرتان اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنارش هستید نمی گذارید زندگی تان را چیزی تهدید کند. گرچه شما با رفتارهای تان باید این اطمینان را در او ایجاد کنید اما در لحظاتی که او از ته دل غمگین است و احساس اضطراب می کند باید این جمله جادویی را به کار ببرید و به او آرامش دهید.

اگر فکر می کنید فراهم کردن امکانات زندگی برای شاد کردن همسرتان کافی است اشتباه می کنید. ایجاد احساس آرامش و اطمینان و گاهی بیان کردن این جملات او را بسیار آرام تر و اعتمادش به زندگی مشترک تان را هم بیشتر خواهد کرد.

● بیا صحبت کنیم...

اگر همسرتان مدتی است که ناراحت یا پریشان است اما توضیحی در این مورد به شما نمی دهد، باید خودتان پیش قدم شوید. شاید او مشکل بزرگی دارد که گفتنش برایش آسان نیست و شاید هم منتظر جرقه ای از طرف شماست. یادتان نرود که هیچ ناراحتی بی دلیل نیست و این که شما از کنار این پریشانی ها بگذرید و آن ها را جدی نگیرید، می تواند همسرتان را ناراحت تر از آنچه هست کند و حتی گاهی زندگی مشترک تان را هم زیر سوال ببرد.

پس بعد از هر دلخوری که بین تان پیش می آید یا حتی زمانی که می بینید رفتار همسرتان تغییر کرده اما دلیلش را نمی دانید، به او پیشنهاد گفت وگو دهید و حتی اگر از این گفت وگو طفره رفت برایش توضیح دهید که شنیدن حرف ها و احساساتش چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر برای بهتر کردن زندگی مشترک تان اشتیاق دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سودا

      جالب بود ممنون بخصوص شنیدن همه چیز را درست میکنم از زبان مردتون واقعا ارامش بخشه

    • فرناز

      خسته نباشيد. بسيار ممنونم اميدوارم آقايون اين مطالب شما رو بخونند چون براشون مفيده

    • fariba

      ممنون از این همه عبارات زیبا و ستودنی ..... این نوشتهی زیبا رو ایمیل می کنم به .....

    • javid

      بفرمائید کمی پاچه خواری خوبه
      عزیزم . نفس . زندگی . وووو
      خیلی خوششون میاد !!!!
      امتحان کنید

      پاسخ ها

      • queen

        جاوید جان ممکنه خانم ها احساسی باشند ولی فرق واقعیت و پاچه خواری را می فهمن
        زیاد زحمت نکش

    • meshki push

      kac k kambud dare 100%
      ina barash khube

    • Mehrgan

      اگر مردها این جملات رو بگن ، خانمها میگن مردها عجب زبانی دارند، اگر نگن میگن بی احساسن و اهمیت نداره براشون، و در بیشتر موارد اقایان این رفتار رو کمتر انجام میدن تا سطح توقع خانمها هر روز زیاد تر نشه البته این نظر شخسی من هست، و من خودم مخالف این مطلب هستم، اما یک چیز که خانمها کمتر به ان توجه میکنن این است که اقایان هراز چند گاهی نیاز به تنها بودن دارن البته نه از نظر جسمانی. پر حرفی منو ببخشین.

    • محسن

      آقا این حرفا رو بزنیم که زنا از اینم پرروتر میشن.همین جوری روشون زیاده..

    • adin

      همين شماهاييد كه اين خانوما رو از راه به در ميكنيد .اعتدال رو بهم ميزنيد آخه مردي گفتن زني گفتن .غرور مرد رو كلا ميشكنيد

      پاسخ ها

      • MAHSA

        با اين چند تا جمله غرورتون ميشكنه واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهرنوش

      خيلي روياييييييييييي

      پاسخ ها

      • javid

        مواظب باش سرت گیج نره
        خانم محترم . اینم یک ترفنده از طرف آقایون

    • مهدي

      خيلي ممنون و سپاس گذار ولي لطفا اگر امكانش است درباره اينكه آقايان نيازمند چه جملاتي در زندگش مشترك هستند بفرماييد ممنونتان ميشوم...
      با تشكر

      پاسخ ها

      • سروش

        گل گفتی مهدی

      • queen

        آقایون منظرن بهشون بگی : یالا برو 2 تا نون بگیر مادرت داره میاد اینجا
        اون وقته که زندگی براش شیرین میشه

      • بهزاد

        هیچی خانوما دوس دارن مرد بلانسبت مثل خر کار کنه پول بیاره ...

    • محمد

      جملات جالبی بود خیلی ممنون

      پاسخ ها

      • javid

        محمد جان توچرا؟؟؟؟؟؟
        نکنه مجردی
        کلک . نامزد داری ؟؟؟؟

    • mehdi

      میخواستم بگم یعنی اگه ما مردها این چیزا رو رعایت کنیم همه چی حل میشه واقعا فکر میکنید چنین چیزی هست؟

    • بدون نام

      bad nabod

    • امير

      با سلام وخسته نباشيدخدمت شما.ذكر چنين مطالبي بسيار بسيار سودمند است.در جامعه ما چنين آموزشهاي حتي قبل از ازدواج يا در كلاسهاي آموزشي داده نمي شود .مطمئنا مواردي كه شما ذكر كرده ايد نتيجه تحقيق يا خلاصه كتاب است. و اين را مطمئن باشيد كه در فشار هاي اجتماعي؛اقتصادي و... امروزه چنين راهكارهاي باعث مي شود تا تنش هاي خانوادگي كمتر شود. با تشكر

    • بابک

      مطالبی که عنوان کردید بسیار مهم و ارزشمند است، ولی در یک مورد نتیجه کاملاً برعکس شد، یکبار یکی از دوستانم وقتی می خواست اوج عشق و محبتشو به خانمش نشان بده به ایشان گفت" تو بهترین زنی بودی که تا حالا باهاش آشنا شدم " بنده خدا دوستم نمی دونید چه بلایی سرش اومد، راستی چرا اینجوری شد؟؟

      پاسخ ها

      • queen

        برای اینکه دوستت مثل خودت IQ بود با چند تا زن آشنا شده بود که این بهترینش بود ؟
        خانم ها با هر حرف عاشقانه ای گول نمی خورن . شما آقایون فقط فکر می کنید خیلی زرنگید

      • mn

        اگه یه کمی فکر کنی متوجه میشی...یعنی ازبین چند زنی که باهاشون بوده زنه خودش مورد پسندش واقع شده

    • بدون نام

      البته مرد گیاهی است خودرو که از زیر بته به عمل آمده و نیازمند هیچ گونه رسیدگی و مراقبت های خاص و جمله های عاشقانه و مهر و محبت و ...نمی باشد.
      فقط هر از چند گاهی به سبک سریال های تلویزیونی با او دعوا کرده، به او سرکوفت زده و نهایتا قهر کنید!!!

    • 985654

      همش چرته

    • hiva

      کاملا با این جملات موافق نیستم.آقایون محترم همونطور که خانوما به شنیدن یه جملاتی نیاز دارن آقایون هم همینطورن یاشایدم بدتر فقط چون این وسط خانوما بیشتر ابراز میکنن بیشترم به چشم میان.

    • آرزو

      آقایون تو زندگی مشترکشون فقط سعی کنند یکم آدم باشند، این جملات پیشکش..... والا به خدا!!!

      پاسخ ها

      • سروش

        شما با شوهرت مثل آدم رفتار کن بزار طرف متوجه بشه که توأم آدمی.

      • mahsa

        دمت گررررررررررررررررررررررررررررررررررم

    • مهدی

      خیلی پررو میشن اینجوری
      بعد واست کلاس میذارن

      پاسخ ها

      • sara

        vaghean ke bi fathangi.in hame dam az farhange irani mizanid faghat harfe mofte

    • قربانعلی جعفری

      سلام دوستان ایام به کام شما باد محبت یکی از اصول زندگی می باشد اما به شرط از حدود الهی نگزرد در آن وقت دو راه را باید انتخاب نمای یکی با دستورات شریعت یکی هر چه بخواهد بکند ؟

      پاسخ ها

      • sara

        گربونعلي توكجا اينجا كجا

    • سروش

      البته اینم اضافه کنم که زیاده روی کردن تو گفتن این جملات مرد و حقیر میکنه. مراقب باشید به اندازه!

    • mn

      اگه اقایون بدونن با گفتن این جملات چه ارامشی واسه خودشون به وجود می اوردن حتی یه دقیقه هم معطل نمیکردن...ولی متاسفانه مردا خیلی ازخود راضی اند.

    • mahsa

      age began k khobe koo amal!

    • ali

      gabele tavajohe agayone motahel : seke gerone va gerontar mishe ! be omide arzontar shodane seke o tala ta etlae sanavi majborim az in jomelate zan zalilane estefade namayim !

    • asghar

      با سلام
      بگید اقا این جملاتو خیلی خوبه فقط مواظب باشید که زیاده روی نکنید چون خانومها زود جو گیر میشن کار میدن دستتون

      پاسخ ها

      • queen

        شما مردا همون حد تعادل را بگید زیاده روی پیشکش

    • portalasm

      کلا خانومها کاری به این ندارن که مردشون چطوریه نق نقی هست که باید بطور روزانه بکنن.شما چیکار به شوهرتون دارید نقطونو بزنین.

    • Elina70

      ghabele tavajohe aghayone mohtaram age zerango bahush bashid az in tarfanda estefade mikonid

    • مرد

      اگه زن خوب باشه مرد خوبه واگه مرد خوب باشه زن خوبه پس در نتیجه هیچوقت یه زنو مرد خوب وجود نداره
      خودم گفتم

    • queen

      چرا مردا همه این دستورات رو قبول دارن ولی بهش عمل نمی کنن ؟ واقعا چرا؟

    • behzad

      هیچی مرد باید فقط کار کنه پول بیاره فقط به خاطر یه نیم ساعت بی دغدقه

    • سارا

      به نظرمن اون کسی که دنبال زندگی باشه و هذفشو مشخص کرده باشه نه غرور و نه هیچ چیز دیگری رو اجازه نمیده که ذره ایی به زندگیش لطمه بطنه .محبیت تنها برای زن و و شوهر نیست همه ما ادما که داریم دراین دنیا زندگی میکنیم به محبت احتیاج داریم و همین محبت هاست که قلب ما هارو نسبت به هم به تبیدن درمیاره .من خودم مجردم و تجربه خاصی ندارم ولی به یقین میتونم بگم اونایکه دنبال زندگی و آرامش باشن میتونن راه زندگیشونو بیدا کنن چون هدف دارن و متاسفانه کسایی که میگن زن یا مرد با چنین حرفایی بررو میشن باید بگم هنوز به اون نقطه منطق و درک درست زندگی نرسیدن .احترام و اعتماد و درک متقابل ریشه یک ازدواج موفقه بس بیاین به جای این حرف کمی به هم اعتماد کنیم بدون غرور و ریا و ترس از اینکه طرف مقابلمون بررو بشه.بدون واهمه وتنها برای رسیدن به زندگی بهتر و ارامش وبدرود

    • بدون نام

      سلام فوق العاده بود

    • امیر حسین

      سلام به همگی ، مطالب خوبی هستن ، اما پیاده کردنشون تو زندگی های مختلف یه مقدار مشکله و استعداد میخواد ،گاهی وقتها اقایون بهترن و گاهی خانمها ، اما برای افرادی که واقعا زندگیشون را دوست دارن و میخوان ادامه بدن و به حواشی کاری ندارن باید همیشه انصاف را چاشنی زندگیشون کنن و یه طرفه به قاضی نرن ...سعی کنن فداکاری کنن ، این جمله بزرگیه ( فداکاری کنن ) تا بتونن زندگی خوبی داشته باشن . برای همه ذوجها آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم .

    • وحید

      سیستم زن و مرد خیلی با هم متفاوت هستن..زن ها موجودات عجیبی هستند فقط خدا خوب میسناسدشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج