جاباما
۲۱۰۳۳۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کسب و کار آنلاین تان را به چشم همه بیاورید!

تقریبا در همه جای دنیا ۷۵درصد از کاربران اینترنت در رسانه های اجتماعی فعال هستند. اگر کسب و کار تازه ای راه انداخته اید خواندن این تکنیک ها به شما کمک می کند به سرعت در دنیای مجازی شناخته شوید.

کسب و کار آنلاین تان را به چشم همه بیاورید!





هفته نامه زندگی مثبت - ترجمه مریم سیفی: تقریبا در همه جای دنیا 75درصد از کاربران اینترنت در رسانه های اجتماعی فعال هستند. اگر کسب و کار تازه ای راه انداخته اید خواندن این تکنیک ها به شما کمک می کند به سرعت در دنیای مجازی شناخته شوید.

برای پست هایتان برنامه داشته باشید

تا به حال وارد صفحه شخصی کسی شده اید که از زمان به روز شدن آن ماه ها یا سال ها گذشته است؟ برای به روز کردن اطلاعات مربوط به کسب و کار خود باید برنامه ریزی درست و منظمی داشته باشید. اگر اطلاعات منظمی در مورد کسب و کارتان در اختیار کاربرانتان نگذارید تاثیر بدی روی آنها خواهید گذاشت. برای مثال اگر هدفتان تبلیغات و معرفی کسب و کارتان در چند شبکه اجتماعی است، قبل از این کار برای خود مشخص کنید که برای چه مدت و چند بار می خواهید در این فضاها به تبلیغات کسب و کارتان مشغول باشید، تعداد پست هایی که قرار است به اشتراک بگذارید چه تعدادی است یا نوع کاربرانی را که قصد تبلیغ کسب و کارتان را به آنها دارید مشخص کنید.

کسب و کار آنلاین تان را به چشم همه بیاورید!

یک جانشین انتخاب کنید

اگر به دلیل مشغله زیاد و فعالیت در کسب و کارتان نمی توانید آن طور که باید صفحه شخصی تان را مدیریت کنید، سعی کنید از یک دستیار کمک بگیرید تا به جای شما تمامی امور مربوط به روزرسانی و تبلیغات فعالیتتان را انجام دهد. با این کار تمرکز بهتری روی کسب و کارتان خواهیدداشت و در عین حال در فضای مجازی هم عضو فعالی خواهیدبود، بنابراین بهتر است فعالیت های داخل وب سایتتان را به بخش های جزء تقسیم کنید و در هر مورد از یک متخصص کمک بگیرید.

برآورد کنید

حتی اگر حرفه ای ترین افراد را هم برای مدیریت وب سایتتان به کار گرفته باشید باز هم باید به عنوان ناظر دقت زیادی روی آنچه در مکان تبلیغات کسب و کارتان اتفاق می افتد، داشته باشید. در هر ماه تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف را ارزیابی کنید و از تاثیر فعالیتتان مطلع باشید. اگر تبلیغاتتان در شبکه ای خاص به نتیجه دلخواهتان نرسید دنبال رفع نواقص باشید تا کارایی آنچه را که انجام می دهید بیشتر کنید.

کسب و کار آنلاین تان را به چشم همه بیاورید!

از خوابتان نزنید

امروزه بیشتر کارفرمایان بزرگ دنیا از شبکه های اجتماعی برای اهداف تجاری خود استفاده می کنند اما اگر نحوه درست استفاده از این ابزار قدرتمند را ندانید به تدریج به جایی خواهید رسید که تمامی وقتتان در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف هدر خواهدرفت بدون اینکه به نتیجه دلخواهتان برسید. اگر قرار است به تنهایی به مدیریت وب سایتتان بپردازید، زمانی مشخص برای خود تعیین کنید و تنها در آن ساعات به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید. با این کار می توانید تمرکز بیشتری روی دیگر امور زندگی تان داشته باشید.

مشارکت کنید

اگر دنبال دیده شدن هستید تنها خود را نبینید بلکه به افراد دیگر که همانند شما در فضاهای مجازی مشغول معرفی کسب و کارشان هستند نیز توجه کنید. اگر بتوانید با آنها تعامل داشته باشید می توانید باعث بهتر دیده شدن خودتان شوید. درعوض شما هم می توانید به دیده شدن این افراد کمک کنید. با درگیرشدن در یک تعامل دوسویه با سرعت بیشتری می توانید به موفقیت ایده آلتان برسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانیه غفرانی

      ممنون از سایت برترین ها
      که همیشه برترین مطالب در این سایت وجود دارد.
      بسیار متنوع و مفید

    • naser

      بازیابی فیلم ها و عکس هایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج