۲۱۰۵۱
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

جیرانی : من پاسخگو نیستم

اکبر عبدی و «هفت» به دادگاه می روند

برنامه هفت در حالی که هنوز اولین قسمت آن در سال ۹۱ روی آنتن نرفته است با حاشیه همراه شد.

اکبر عبدی و «هفت» به دادگاه می روند

تماشا: برنامه هفت در حالی که هنوز اولین قسمت آن در سال 91 روی آنتن نرفته است با حاشیه همراه شد. روز گذشته خبرگزاری فارس خبر از شکایت محمد کمالی پور، تهیه کننده فیلم «شرط اول»، از این برنامه داد. او در این باره گفته بود:«پرونده شکایت از اکبر عبدی و عوامل برنامه تلویزیونی هفت (فریدون جیرانی و حمید پنداشته) به شعبه جرایم رسانه ای و هنر کاخ دادگستری ارائه و امروز به ثبت رسید و تا اعلام حکم قضایی، این پرونده را دنبال خواهم کرد.»

این تهیه کننده سینما درباره شکایت از برنامه سازان هفت گفت:«در زمان نقد فیلم اجازه ندادن. من روی خط برنامه بیایم و در آخرین برنامه سال گذشته «هفت» پس از صحبت های اکبر عبدی که مرا در رسانه ملی کلا هبردار خواند، بارها خواستم روی خط برنامه بیایم که این اجازه و امکان را در اختیار من نگذاشتند و اکبر عبدی یک طرفه درباره من صحبت کرد و مردم هم به قضاوت نشستند؛ در حالی که من دلایل منطقی و محکمه پسندی دارم که در دادگاه ارائه خواهم کرد».

اکبر عبدی و «هفت» به دادگاه می روند

فریدون جیرانی، مجری و تهیه کننده این برنامه، در گفت و گو با تماشا در این باره گفت :«مساله ای که آقای کمالی پور مطرح کردند به شخص من هیچ ارتباطی ندارد. آقای فضل الله شریعت پناهی، مدیر اجتماعی شبکه هستند و هر تماسی با برنامه ما در صورت تایید و اجازه ایشان قابل پخش است. درباره تماس هایی هم که وصل نشده او باید پاسخگو باشد و من مسوول این بخش نیستم».

اما کمالی پور از سوی دیگر بر شکایت خود پابرجاست و گفته است:«صحبت های عبدی تهمت، افترا و جوسازی ای بیش نبود و من در شکایتم اعاده حیثیت کرده ام. آنچه روی آنتن رفت، کذب محض بود و برنامه سازان برنامه هفت هم اجازه ندادند من از خودم دفاع کنم. آقای عبدی سه بار مبلغ قرارداد خود را با عناوین مختلف تغییر داد، ابتدا مبلغ ۴۵ میلیون تومان بود که در نهایت به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت اما ایشان بارها کار را به دلایل مختلف تعطیل کردند و سر ساعت حاضر نشدند و خسارت زیادی به پروژه وارد کردند. پیش از این نیز شکایتی به هیات داوری خانه سینما و اداره کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه دادم و او در هر دو محکوم شده است.»

تهیه کننده شرط اول در خاتمه افزود:«متاسفم که برخی از هنرمندان که سال هاست در این عرصه فعالیت می کنند، حاشیه های بسیاری دارند و متاسفانه با رعایت نکردن حقوق دیگران به کارها لطمه می زنند».

پیش از این وکلای محمد کمالی پور در دادسرای ناحیه سه ونک شکایت خود را از نامبردگان ارایه داده بودند. باید منتظر شد و دید شکایتی که یک سوی آن صداوسیماست به کجا خواهد رسید.

فریدون جیرانی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش با تماشا درباره سریال جدیدش گفت:«ما در مرحله پیش تولید هستیم و چون کار تاریخی است پیش تولید طولانی ای خواهد داشت».

این کارگردان سینما و تلویزیون ضمن تاکید بر اینکه قصد دارد چهره های جدیدی به تلویزیون معرفی کند، گفت:«تصمیم دارم از چهره های جوان و دیده نشده ای برای سریالم استفاده کنم و بازیگران جدیدی را وارد تلویزیون و سینما کنم».

اولین قسمت برنامه «هفت» در سال ۹۱ جمعه ۱۸ فروردین شروع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکبر عبدی که با اون بازیهاش، دلش خوشه که هنرمنده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج