جاباما
۲۱۰۵۹۲
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

محمود احمدی نژاد: ظهور نزدیک است

احمدی نژاد با اشاره به اینکه با امید است که ظهور نزدیک به نظر می آید ، خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) یک منتظر واقعی بود که با یقین به اینکه صاحب اصلی انقلاب امام زمان(عج) است ، به نزدیکی ظهور و ایجاد زمینه های ظهور اعتقاد داشت.

خبر آنلاین: رئیس جمهور پیشین معتقد است همه لبخندها و دوستی ها در مناسبات دیپلماتیک یک دروغ است و آنچه در ظاهراین روابط رخ میدهد غیر از واقعیت است.

دکتر محمود احمدی نژاد در جشن نیمه شعبان در مسجد فاطمه زهرا (س)کوی کوثر همدان افزود:در مذاکرات و روابط دیپلماتیک در سطح جهان چیزی به نام دست دادن و لبخند زدن طرفین به هم را شاهد هستیم و این به دور از واقعیت باطنی این روابط است .

او با تشریح ویژگی های مستکبرین و شیاطین حاضر در جهان از آنان به عنوان متوقف کننده پیشرفت و رشد علمی ملت ها در جهان به نام امنیت جهانی، عامل اختلاف آفرین و کینه در جهان ، رواج دهنده اوهام و خرافات و مانع تحقق عدالت و آزادی یاد کرد و اظهار داشت : در پاسخ به این سوال که آیا ظهور نزدیک است باید گفت که ظهور نزدیک است و پیرو واقعی امام به این امر اذعان دارد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه با امید است که ظهور نزدیک به نظر می آید ، خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) یک منتظر واقعی بود که با یقین به اینکه صاحب اصلی انقلاب امام زمان(عج) است ، به نزدیکی ظهور و ایجاد زمینه های ظهور اعتقاد داشت.

او ادامه داد : جهان به سرعت به سمت استقبال از امامشان حرکت می کنند و خیزش ملت ها به رهبری امامشان بساط ظلم را خواهد برچید.

او با بیان اینکه بشریت برای رسیدن به کمال ، نیازمند ایجاد بسترهای لازم برای ظهور است ، تصریح کرد : سراسر تاریخ نشان دهنده این است که مستکبران همواره با نقشه های شوم خود زمینه ها را برای عدم دستیابی ملت ها به جریان زلال و حیات بخش ظهور را فراهم می کرده اند و این نقشه ها به نتیجه نرسیده و نمی رسد.

او با وصف حقیقت جویان گفت : هر مجاهدتی که در راستای تقویت توده های مردم باشد ، در جهت حقیقت خواهد بود .

احمدی نژاد گفت : تضعیف و ضعیف نگه داشتن توده های مردم ، دشمنی با توحید و عدالت است.

گفتنی است علاوه بر ازحام جمعیت در داخل مسجد ، مرم بسیاری از گروه های مختلف مردمی در اطراف مسجد ، شنونده سخنان رئیس جمهور سابق بودند و بارها با تکبیر و صلوات سخنان وی را تایید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب!!!

    • بدون نام

      آقا ما دوباره به تو رای نمیدیم
      بفهم

    • بدون نام

      محمود کجایی بیا بببین 45 تومنتم دارن ازمون میگیرن!

    • بدون نام

      8 سال كه خودت مردم را تضعيف كردي فقرا فقير تر و پولدارا پولدارتر شدن

    • بدون نام

      احمد ي يك انسان واقعي بود چون او كاري كرد كه يك پيرمرد كه بچه هاش بهش نميرسن محتاج دست ديگران نباشد ياشاسين مرد انسان لار

    • بدون نام

      در خبر داریم هر گاه در باره زمان ظهور سوال کردند بگویید نزدیک است . اما اقی احمدی نژاد اگر شما علم لدونی داشتی فساد و انحراف اطرافیانت را میدیدی انقدرهم با اعتقادات این مردم ساده دل بازی نکن .

    • اماتور

      راستي از آقاي رحيمي خبر داري يانه حتما يه سري تو زندان بهش بزن ودوباره مدال افتخار دولت پاك بهش بده......

    • بدون نام

      توصیه احمدی نژاد به دكتر روحاني:
      به نظر من اگه به جای تک نرخی کردن بنزین، نرخ دولتی را می کردی 1000 تومان و نرخ آزاد را می کردی 1500 تومان مردم از اینکه هنوز دارند بنزین دولتی را 500 تومان ارزان تر از آزاد می خرند احساس خوشایند تری نسبت به حالا داشتند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج