۲۱۱۱۴
۴ نظر
۵۰۱۹
۴ نظر
۵۰۱۹
پ

پرستو صالحی: از حرف‌ هایم پشیمان نیستم

سینما در ذات خود فاسد نیست، بلکه تعداد اندکی از افراد در سینما هستند که با عملکرد خود فساد اخلاقی و مالی را به کلیت سینما سرایت می‌دهند.

مهر: پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در پی اظهارات اخیرش خود مبنی‌بر وجود فساد اخلاقی در سینما تاکید کرد: سینما در ذات خود فاسد نیست، بلکه تعداد اندکی از افراد در سینما هستند که با عملکرد خود فساد اخلاقی و مالی را به کلیت سینما سرایت می‌دهند.

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون پس از انتشار متنی پیرامون فساد در سینمای ایران در صفحه فیس‌بوک خود با برداشت‌های مختلفی از نظراتش در رسانه‌ها مواجه شد.

این بازیگر به تشریح دیدگاه خود پرداخت و گفت: به هیچ عنوان معتقد نیستم که سینما فاسد است بلکه معتقدم آدم‌های فاسد در سینما وضعیت این حرفه را به حد نازلی کشانده‌اند.

وی افزود: مگر می‌شود سینمایی که علی حاتمی در آن نفس کشیده و با خون و دل شهرک سینمایی را ساخته است را فاسد دانست. در این سینما فیلم‌های ارزشمندی چون مادر و سایر آثار بزرگان عرصه هنر ساخته شده‌است.

برای این سینما مردم پا به پای سینماگران اشک ریخته و خندیده‌اند؛ اصلاً چطور می‌توان سینمایی که اصغر فرهادی برای آن اسکار آورده و مردم به آن افتخار کردند را فاسد دانست. روی سخن من با سینما نبوده بلکه با افرادی بود که متاسفانه به ناروا در آن نفس می‌کشند.

پرستو صالحی: از حرف‌ هایم پشیمان نیستم

این بازیگر در ادامه افزود: افراد فاسد در همه اقشار اجتماع وجود دارند به عنوان نمونه در سیستم بانکداری کشور و یا جامعه ورزشی این فساد را دیده‌ایم اما نمی‌توان به جرم فساد افراد محدود کل نظام بانکداری کشور را فاسد دانست و یا جامعه ورزشی را به فساد متهم کرد.

صالحی در پاسخ به این سئوال که آیا حرف‌هایی که مبنی‌بر فساد در سینمای ایران مطرح شده تایید حرف‌های فرج‌الله سلحشور است گفت: به هیچ عنوان چنین نیست؛ روی صحبت آقای سلحشور با زنان بازیگر سینمای ایران بود و بس. در صورتی که این جمع بستن درست نیست.

این بازیگر تأکید کرد: نمی‌توان درباره خانم نیکی کریمی که بیست سال هنرپیشه اول سینمای ایران بوده‌است این حرف را زد چون فردی مثل نیکی کریمی حسن اخلاق داشته که توانسته در تمام طول این سال‌ها در سینما ماندگار شود.

یا خانم معتمدآریا، زارعی و دیگر بازیگران... از همین رو تاکید می‌کنم که به هیچ عنوان حرف‌های آقای سلحشور را تایید نکرده و نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: منظور من از فساد تنها روابط بین زن و مرد نبوده است، بلکه فساد اخلاقی شامل خریدن نقش از تهیه‌کننده به صرف حضور در یک نقش و یا بازی کردن در یک فیلمی فقط از روی رابطه می‌شود.

پرستو صالحی در پاسخ به این سئوال که نگاه برخی این است که چون شما در چندسال اخیر کم کار شده‌اید با نوشتن این مطلب قصد تسویه حساب شخصی داشته‌اید گفت: حذف در سینمای ایران تنها محدود به من نیست، بلکه بسیاری از بازیگران سینمای ایران بوده‌اند که در دوره‌ای حذف شدند اما دوباره بعد از ۱۰ سال روی کار آمدند و احیا شدند. بنابراین بحث من شخصی نیست فقط من خسته شدم و حرفم را زدم.

وی در پایان افزود: من در حال حاضر کار می‌کنم اما این فعالیت برای من راضی‌کننده نیست، چراکه توقعی که من از خودم و همچنین مردم از من دارند خیلی بیشتر است و وقتی حرف‌هایی از این دست مطرح می‌شود اینگونه جلوه می‌کند که من دارم برای کار در سینما التماس می‌کنم، در حالی که چنین نیست و به هیچ عنوان از حرف‌هایی که زده‌ام پشیمان نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      نترس به زودی پشیمون میشی از حرفات
      فکر کنم دوست داشتی نقش لیلا حاتمی تو فیلم جدایی نادر از سیمین را بازی کنی
      بابا برو ببینم همون 2و3تا فیلمی که با مجید صالحی بازی کردی از سرت هم زیاده

    • علی

      فکر کرده کیه؟؟؟؟آنجلینا جولی هم این قدر به خودش نمی نازه.

    • kamran

      chera nemikhayn ghabol kunid fesad vaghean vojod dare????????????????

    • سپیده

      بابابنده خدانظرداده خوب ، چرااینقدرعصبانی میشین قبول کنین که فسادواقعا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج