جاباما
۲۱۱۶۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

این اپلیکیشن ها دشمن شارژ باتری هستند

شرکت تولید آنتی‌ویروس AVG چندین اپلیکیشن اندرویدی را که در اکثر گوشی‌های هوشمند مصرف کننده‌ اصلی باتری هستند، معرفی کرده‌ است

zoomit.ir - سمیه حسین پور: شرکت تولید آنتی‌ویروس AVG چندین اپلیکیشن اندرویدی را که در اکثر گوشی‌های هوشمند مصرف کننده‌ اصلی باتری هستند، معرفی کرده‌ است؛ اپلیکیشن‌های معرفی شده جزو محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی کاربران است.

این اپلیکیشن ها دشمن شارژ باتری هستند

لیست اپلیکیشن‌های اندرویدی ارائه شده توسط شرکت AVG که بیشترین استفاده از باتری دستگاه را دارند، جزو مواردی هستند که باتری را تخلیه کرده و فضای بیشتری از حافظه‌ی رم و اطلاعات گوشی را مصرف می‌کنند. اپلیکیشن‌های این لیست از بین یک میلیون اپلیکیشن اندرویدی انتخاب شده و اپلیکیشن موسیقی اسپاتیفای بالاترین مصرف باتری را در بین دیگر اپلیکیشن‌ها دارد.

می‌توان گفت یکی از عوامل اصلی مصرف زیاد باتری در اپلیکیشن‌ها نیاز به ذخیره و فراخوانی مداوم اطلاعات است. اپلیکیشن اسپاتیفای زمانی که اجرا می‌شود مصرف باتری بالایی دارد و اپلیکیشن فیسبوک حتی زمانی که اجرا نشده، باتری گوشی را تخلیه می‌کند. به محض اینکه کاربر گوشی هوشمند خود را روشن کند اپلیکیشن فیسبوک مصرف باتری خود را آغاز می‌کند. در بین اپلیکیشن‌های اندرویدی، Tumblr و Snapchat مصرف ترافیک بیشتری نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها دارند و پس از آن‌ها اپلیکیشن‌های BBC News، Netflix و اسپاتیفای در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اپلیکیشن استریم موسیقی اسپاتیفای می‌تواند از فضای داخلی دستگاه برای ذخیره‌ی ۳۳۳۳ قطعه موسیقی استفاده کند. به همین دلیل اسپاتیفای در رتبه‌ی اول لیست اپلیکیشن‌های پرمصرف اطلاعات گوشی قرار دارد. در این لیست بعد از اسپاتیفای، مرورگر کروم رتبه دوم و سپس به ترتیب اپلیکیشن‌های Line Camera، Kindle و SoundCloud در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

تونی انسومبل مدیر ارشد امنیتی AVG Technologies در خصوص اپلیکیشن‌ها گفت:

بسیاری از کاربران هر روزه از اپلیکیشن‌های کاربردی مانند چت و آب و هوا استفاده‌ می‌کنند. حتی اگر زمان کمتری روی آن‌ها صرف شود، این اپلیکیشن‌ها تاثیر بسزایی روی مصرف باتری دارند. تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که محبوب هستند، مصرف باتری، ترافیک اینترنت و مصرف اطلاعات گوشی را هدف گرفته‌اند. بنابراین اگر برایتان سئوال پیش آمده که چرا دستگاه اندرویدی‌تان عملکرد مورد نظر را ارائه نمی‌کند، این اپلیکیشن‌ها و مصرفشان دلیلی برای افت عملکرد دستگاه می‌تواند باشد.

احتمالا از اینکه متوجه شوید کدام اپلیکیشن‌ها مصرف بالای باتری دارند تعجب خواهید کرد! در بین اپلیکیشن‌هایی که به صورت خودکار اجرا می‌شوند، سرویس Beaming Service سامسونگ بیشترین مصرف باتری را دارد و در بین اپلیکیشن‌هایی که کاربران اجرا می‌کنند، اپلیکیشن WatchON سامسونگ مصرف باتری بسیار بالایی دارد. برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها مانند اسنپ چت و Walmart که به دلخواه کاربر نصب می‌شوند، مصرف بسیاری بالایی از باتری دستگاه اندرویدی را دارند.

این اپلیکیشن ها دشمن شارژ باتری هستند

این اپلیکیشن ها دشمن شارژ باتری هستند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج