۲۱۱۹۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برترین تابستانی های بازار خودرو

تولیدکنندگان مطرح جهان همواره برنامه های ویژه ای برای فروش های تابستانی یا همان سامرتایم خود دارند.

وب‌سایت پول نیوز: همزمان با افزایش دمای هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، بازار جهانی خودرو نیز روزهای داغی را پیش روی خواهد داشت. تولیدکنندگان مطرح جهان همواره برنامه های ویژه ای برای فروش های تابستانی یا همان سامرتایم خود دارند. برای امسال نیز تعدادی از چهره های شناخته شده تلاش دارند تا جریان بازارهای جهانی را در انحصار گرفته و تضمینی برای سودآوری کمپانی های تولید کننده خود باشند.

در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به آخرین نتایج نطرسنجی ها از کارشناسان دنیای خودرو، نخبگان بازار و کمپانی های تولید کننده تا بتوانیم یک جمعبندی مناسب از سامر تایمی های ۲۰۱۵ ارائه دهیم. بر این اساس، می توانیم خودروهای موفق در تابستان ۲۰۱۵ را بر اساس زیر رده بندی کنیم:

مزدا میاتا ام ایکس ۵

برترین تابستانی های بازار خودرو

سابقه تولید اولین نمونه لاین میاتا به سال ۱۹۸۹ باز می گردد. این اسپرت جمع و جور از محبوبیت خاصی برخوردار است. موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با خروجی ۱۶۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ پوندفوت از جمله خصوصویات میاتا ام ایکس ۵ محسوب می شود.

فورد موستانگ شلبی جی تی ۳۵۰
برترین تابستانی های بازار خودرو


این مدل نیاز به معرفی ندارد و برای تمامی عاشقان دنیای خودرو کاملا شناخته شده محسوب می شود. شلبی 2015 به همان جذابیت سنتی خود وفادار بوده و ادامه دهنده راه جی تی 350 سال 1965 به شمار می رود که توسط کارول شلبی مشهور ارائه شده است. این مدل از موتوری مجهز به سوپرشارژ بهره می برد که توانایی تولید 520 اسب بخار را دارد. گشتاور مجموعه نیز برابر با 400 پوند فوت خواهد بود. با این خودرو یکی از حاکمان خیابان در تابستان خواهید بود.

کادیلاک اِی تی اس- وی

برترین تابستانی های بازار خودرو

این محصول فوق العاده از برندی پرسابقه، مجهز به توربوشارژر دوقلو شده و موتور ۶ سیلندر آن خروجی برابر با ۴۵۵ اسب بخار دارد. گشتاور مجموعه نیز ۴۲۵ پوندفوت است. محصول جدید کادیلاک یکی از خوش صداترین کوپه های بازار در تابستان ۲۰۱۵ محسوب می شود.

پورشه ۹۱۱ تارگا ۴ جی تی اس

برترین تابستانی های بازار خودرو

افسانه ۹۱۱ را تمام عاشقان دنیای خودرو به خاطر دارند. این کد یکی از مفاهیم مهم تاریخ دنیای خود را با خود همراه دارد. موتور ۶ سیلندر این کوپه خوشنام خروجی معادل ۴۳۰ اسب بخار دارد. سقف کانورتیبل گزینه ای جذاب برای عاشقان سرعت در فصل گرم به شمار می رود.

آلفا رومئو ۴ سی اسپایدر

برترین تابستانی های بازار خودرو

با این ایتالیایی خوش لهجه بسیار خاص و شیک خواهید بود. بدنه سبک، سقف کانورتیبل و موتور خوش صدای آلفا همه چیز را برای سپری کردن یک تابستان ویژه فراهم آورده است. قلب تپنده اسپایدر تا ۲۳۷ اسب بخار خروجی دارد و گشتاور آن نیز برابر با ۲۵۸ پوند فوت است. ب این مشخصات می توانید از قابلیت های هندلینگ اسپایدر در جاده های کوهستانی نهایت لذت را داشته باشید.

عدم حضور سایر مدل های مطرح از مازاراتی گرفته تا انواع بنز، ب ام و و البته فراری و لامبورگینی دلیلی بر ناتوانی این محصولات در جلب نظر مخاطب نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج