۲۱۲۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دلیل ارسال پیامک نماز جمعه چیست؟

اگر فرد یا جریانی تلاش کند تا بحث حمایت از تولید ملی به حاشیه رانده شود ما در نماز جمعه آن را رسوا خواهیم کرد، زیرا این شعار کشتی نظام را به ساحل نجات خواهد رساند.

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد نماز جمعه‌ تهران گفت: اگر فرد یا جریانی تلاش کند تا بحث حمایت از تولید ملی به حاشیه رانده شود ما در نماز جمعه آن را رسوا خواهیم کرد، زیرا این شعار کشتی نظام را به ساحل نجات خواهد رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدیدالله شیرمردی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته تهران با اشاره به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" تاکید کرد: این شعار باید در دستور کار همه قرار بگیرد و لازم است تا روحانیون وارد عرصه شده و فرهنگ سازی کنند. زیرا تا زمانی که آن‌ها پیش قدم نشوند کاری از پیش نمی‌رود، به همین منظور ما در وزارت فرهنگ و جوانان اتاق فکری تشکیل دادیم.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* پیامک‌هایی از طریق اپراتورها برای حضور مردم در نماز جمعه ارسال می‌شود تا آن‌ها بتوانند برنامه‌های خود را هماهنگ کرده و در این فریضه شرکت کنند. ما باید دغدغه‌ خود را شرکت در نماز جمعه قرار دهیم. این در حالی است که برخی به دلیل مطرح شدن برخی مواضع بهانه تراشی کرده و در این نماز شرکت نمی‌کنند، حال آن‌که زمانی که در حج هستند به وهابیون اقتدا می‌کنند.

* امسال سال حمایت از تولید ملی بوده و نباید شعار دیگری بر این شعار غلبه پیدا کند، زیرا این حرف‌ها برگرفته از متون قرآن بوده مثل سال جهاد اقتصادی. بنابراین لازم است تا همه‌ نگاه‌ها به این سخنان رهبری بوده و به صورت علمی کارها دنبال شود. همچنین نباید موضوعات فرعی و بحث‌های سیاسی و جناحی مثل موضوعات دولت و مجلس، بر این شعار غلبه کند.

* علما باید اقتصاد اسلامی را تبیین کنند، زیرا از دوره مشروطیت اقتصاد ما بیمار شده است، این در حالی است که اسلام تنها یک اقتصاد مردمی بیشتر ندارد و آن استفاده از تعاونی‌های فردی یا گروهی است. بنابراین دولت نباید به عنوان یک دلال یا کاسب در عرصه حضور داشته باشند، بلکه باید به عنوان ناظر و پشتیبان دستگاه‌ها در صحنه باشند.

* اصل ۴۴ و سخنان مقام معظم رهبری همچنین سند راهبردی برنامه پنج ساله‌ای که در اختیار داریم، راهی است تا ما را به اقتصاد جامعه‌ای سالم راهنمایی می‌کند، همچنین ما باید توجه داشته باشیم که شرایط جغرافیایی و دینی شرق و غرب متفاوت است، مثل ربا که برای ما حرام شمرده می‌شود، ولی در غرب ممکن است حتی امری مثبت هم ارزیابی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      با سلام .ببخشید میخواستم ببینم چه طور میشه در سایت پیامک هفته ای برای نماز جمعه ی تهران شرکت کرد.میخواستم برای شماره ی من هم پیامک بزنید . با تشکر از شما>>

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج