جاباما
۲۱۲۲۲۷
۱ نظر
۵۰۶۵
۱ نظر
۵۰۶۵
پ

نبرد اسب آبی و کروکدیل بر سر گورخر

کروکدیل غول‌پیکر یک گورخر را شکار کرده و حالا در حال برگشت به محل زندگی‌اش است. این کروکدیل سر گورخر را بین آرواره‌های پولادین خود نگه داشته و در این بین اسب آبی مادر از راه می‌رسد.

فرادید: کروکدیل غول‌پیکر یک گورخر را شکار کرده و حالا در حال برگشت به محل زندگی‌اش است. این کروکدیل سر گورخر را بین آرواره‌های پولادین خود نگه داشته و در این بین اسب آبی مادر از راه می‌رسد.

به گزارش میرر، در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی اتفاقات بسیار جالبی رخ می‌دهد، اما این اتفاق در نوع خود جالب است. کروکدیل آن‌قدر غول‌پیکر است که نزدیک شدن به آن برای هر حیوانی به منزله مرگ است ولی اسب آبی شجاع به دنبال شکار کروکدیل است.

شیرها شاید شجاعت درگیری با کروکدیل‌ها را داشته باشند اما اسب آبی عظیم‌الجثه می‌خواهد نشان دهد که چیزی از شیرها کم ندارد. اسب آبی مادر دید که کروکدیل غول‌پیکر نزدیک فرزندش می‌شود، بنابراین تصمیم گرفت تا مادرانه برای فرزندش بجنگد. آرواره اسب آبی بسیار قدرتمند است و سعی کرد تا کروکدیل را با آن گاز بگیرد اما شلیک آرواره‌اش تنها چند سانتی‌متر خطا رفت. پس از کمی درگیری کروکدیل مسیر خود را تغییر داد و پیش چند کروکدیل دیگر بازگشت. البته شاید دلیلش این بوده که کروکدیل گرسنه نبوده است. زمانی که کروکدیل با شکار خود پیش دوستانش رفت، آن‌ها نیز به گورخر امان ندانند و دلی از عزا درآوردند.

عکاس حیات وحش «رِناتا اِوالد» تصاویری بی‌نظیر از این اتفاق را ثبت کرده است. او زمانی کروکدیل را دید که سر گورخر را حمل می‌کرد و فکر می‌کرد که قرار است کروکدیل پیش لاشه گورخر برود، اما اتفاقات بعد از آن رناتا را کامل شگفت‌زده کرد.

رناتا می‌گوید: «اسب آبی آن‌قدر عصبانی بود که من فکر کردم الآن کروکدیل را به دو نیم تقسیم خواهد کرد. اما کروکدیل خیلی چابک بود و سریع واکنش نشان داد و تصمیم گرفت سریع‌تر برود. نزدیک بود اسب آبی گردن کروکدیل را گاز بگیرد و آن را شکار کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلفی کروکودیل ندیده بودیم که دیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج