۲۱۲۴۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رویت شی نورانی در آسمان تهران؟

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وجود اشیای نورانی در آسمان پایتخت به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گزارش نشده است.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر عملیات هماهنگ پلیس برای دستگیری سارقان، گفت: در عملیات شب گذشته ۱۰۸ سارق در قالب ۱۹ باند تبهکاری شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی نیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: سومین طرح مبارزه با سارقان و زورگیران در سطح تهران بزرگ به اجرا درآمد که همزمان با اجرای این طرح سراسری، همکاران من در پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۱۰۸ سارق و دستگیری آنان شدند.

وی با اشاره به اینکه در بین دستگیرشدگان، سارقان مسلح نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در بازجویی های تخصصی از متهمان دستگیر شده، مشخص شد متهمان علاوه بر کیف قاپی و زورگیری با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت احشام در شهرستان های اطراف تهران نیز می کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به دستگیری ۶۲ سارق زورگیر و کیف قاپ افزود: سارقان دستگیر شده عمدتا در بحث سرقت لوازم خودرو، خودرو، سرقت منزل به ویژه در غرب تهران، شناسایی و دستگیر شده اند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه انجام طرح های امنیتی به ویژه برخورد با سارقان خرد، خرده فروشان مواد مخدر و برخورد با مالخران تا پایان سال در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قراردارد، افزود: برخورد با سارقان و زورگیران که مجهز به سلاح سرد نیز هستند، جزو دغدغه های مردم و از اولویت های ماموران پلیس است که امیدواریم با اجرای طرح های ضربتی، این برنامه همچنان ادامه داشته باشد.

برنامه های ویژه پلیس برای تابستان

وی همچنین به انجام برنامه های ویژه از سوی پلیس آگاهی در طول ایام تابستان اشاره کرد و افزود: برنامه های تابستانی پلیس از پایان خردادماه تا ۳۱ شهریور در سطح شهر تهران همچون سنوات گذشته ادامه خواهد داشت.

ساجدی نیا از حضور پررنگ ماموران پلیس در تفرجگاهها و اماکن تفریحی خبر داد و افزود: برقراری و حفظ امنیت در تفرجگاهها یکی از اولویت های پلیس است از این رو با شناسایی محل هایی که احتیاج به حضور پررنگ تر ماموران پلیس دارد و همچنین هماهنگی با پلیس های تخصصی مقرر شده است همکاران ما به صورت شیفتی در این اماکن حضور داشته باشند تا شهروندان بتوانند با امنیت بیشتری از امکانات تفرجگاهها استفاده کنند.

برخورد با روزه خواران

سردار ساجدی نیا در خصوص برنامه های ویژه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت: در ماه رمضان، سینماها از افطار تا سحر آماده پذیرایی از علاقه مندان هستند تا جایی که از یک ماه قبل رایزنی با مسئولان سینماها برای دریافت مجو از اداره اماکن صورت گرفته و سینماداران می توانند با حضور در اداره اماکن نسبت به فعالیت افطار تا سحر در طول ایام ماه مبارک رمضان به غیر از لیالی قدر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر سینماداران، اتحادیه صنف پزندگان نیز می توانند با مراجعه به اداره اماکن نسبت به فعالیت مغازه های خود از نیم ساعت قبل از زمان افطار اقدام کنند، افزود: علاوه بر اجرای این طرح ها، ماموران پلیس در سطح شهر حضور دارند و با مصادیق ظاهری روزه خواری برخورد می کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود:صاحبان مغازه های اغذیه فروشی می توانند با مراجعه به اداره اماکن نسبت به دریافت اطلاعیه های نیروی انتظامی و همچنین نحوه فعالیت خود در طول ایام ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

اجرای طرح های ویژه در تفرجگاهها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از اجرای طرح های ویژه همزمان با فصل تابستان در تفرجگاهها خبر داد و افزود: برای برخورد با معتادان متجاهر و جمع آوری آنان از سطح شهر برنامه های ویژه ای داریم. با افزایش ظرفیت محل های نگهداری معتادان متجاهر به ۱۶۰۰ نفر، پلیس، اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان و جمع آوری معتادان را با جدیت بیشتری دنبال می کند.

وی همچنین از آغاز به کار گشت های امنیت اخلاقی در سطح شهر تهران، اتوبان ها و مراکز خرید خبر داد و افزود: گشت های امنیت اخلاقی همچون سنوات گذشته به کار خود ادامه می دهند. در این زمینه تاکنون دستگیری هایی داشته ایم و امیدواریم با برخوردهای ارشادی، شاهد حضور کمرنگ افراد بدحجاب در جامعه باشیم.

برخورد با مالخران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به موفقیت ماموران پلیس آگاهی در دستگیری سارقان، افزود: برخورد با مالخران که اقدام به تحریک سارقان می کنند نیز در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد تا جایی که روز گذشته ۶۰۰ واحد صنفی که اقدام به خرید لوازم سرقتی به ویژه لوازم داخل خودرو، لاستیک، ضبط و باند می کردند نیز شناسایی شدند و از داخل این واحدهای صنفی، ۲ کامیون لوازم سرقتی کشف و ضبط شده است.

رویت شیء نورانی کذب است

سردار ساجدی نیا در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره وجود اشیای نورانی در آسمان تهران، صحت این قضیه را رد کرد و افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر وجود اشیای نورانی در آسمان پایتخت به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گزارش نشده است.

خرید و فروش سیانور را رد می کنم

وی همچنین با اشاره به گزارش چاپ شده در یکی از روزنامه های پایتخت مبنی بر خرید و فروش آزادانه سیانور نیز، گفت: خرید و فروش سیانور در محدوده بازار ناصرخسرو وجود ندارد و اگر احتیاج به خرید و فروش باشد به صورت قانونی این کار انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره دستگیری عده ای از اخلالگران نیز افزود: آن طور که ادعا شده ۵ نفر اخلالگر دستگیر شده اند. بنده اعلام می کنم دستگیری ها از سوی نیروی انتظامی صورت نگرفته است.

ساجدی نیا در پایان با اعلام اینکه طرح های امنیتی و دستگیری پلیس همچنان ادامه دارد، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح های ضربتی، بتوانیم امنیت را به شهروندان تهرانی تقدیم کنیم و در این راه نیازمند کمک شهروندان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج